aktiivia... yöks!

ihmettelijä

Miksi lomalla pitää olla aktiivinen ja puuhata? Oikein saan sätkyn kun tulee tuo puuhamaan mainos jos kakara hyppii ylös alas lasittunut katse suoraan kameraan.

Opettakaa kakaroillenne että kotonakin voi olla kivaa, ottakaa itse myös rennosti. Tässä maailmassa on liikaa yliaktiivisia, yliväsyneitä ihmisiä.

Kiitos!

16

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenelle

      Samat sanat, ota rennosti äläkä räksytä muille ;)

    • Risto

      Nää on kai näille kaiken maailman trendipelleille ja muille Stadin markkinointiosastojen ihmisille, jotka ei tiedä oikeasta elämästä mitään ja joiden täytyy saada lomalla pseudo-äksöniä, että sitten tietävät eläneen pari päivää ylitöiden lomassa.

      Eihän lepolomalla olosta pysty heittämään coolia läppää pitkin konttorin käytäviä!

      • Heh

        Aktiivilomailla voi hyvät urpot niin kovin monella tavalla...


      • Ristolle

        Risto, sä oot varmaan kakanhajuinen juntti.

        t.maalta itsekin mutta sivistynyt


    • TosiNainen

      No, no, eihän aktiivisuus tarkoita rahan menoa tai yltiöpäivyyttä. Lähde vaikka yhdessä muksujesi kanssa marjaan... se vasta on aktiviisuutta!!!

      • loma-aktivisti

        Aktiivilomailu on pääosin kuluttamista, joka on Pentti Linkolan mukaan pahaa. Aktiiviloma ei ole lomaa varsinaisessa merkityksessä, vaan töihin palataan lähinnä nuokkumaan ja kahvipöytään kertomaan siitä, mitä "lomalla" tapahtui. Oikea lomalainen ei suunnittele mitään ennalta, vaan tekee asioita spontaanisti.


      • hyi
        loma-aktivisti kirjoitti:

        Aktiivilomailu on pääosin kuluttamista, joka on Pentti Linkolan mukaan pahaa. Aktiiviloma ei ole lomaa varsinaisessa merkityksessä, vaan töihin palataan lähinnä nuokkumaan ja kahvipöytään kertomaan siitä, mitä "lomalla" tapahtui. Oikea lomalainen ei suunnittele mitään ennalta, vaan tekee asioita spontaanisti.

        Ootteko te ihan oikeesti noin urpoja???

        rakastan sukeltaa, vaeltaa, pyöräillä lomallani! safarit on hienoja ja snorklaus upeeta!

        Suomalaiset on kaavoihin kangistuneita, kateellisia urpoja, hyi hitto.

        Jaksan tasan 10 minuuttia ottaa aurinkoa kun alkaa jo vituttaa se lorviminen.

        Linkola on aika vähäjärkinen muutoinkin, näkeehän sen päällepäin. Köyhyys, lapsikatras ja kotinurkat on suomalaisten mielestä parasta mitä löytyy...huh huh


      • aqua
        hyi kirjoitti:

        Ootteko te ihan oikeesti noin urpoja???

        rakastan sukeltaa, vaeltaa, pyöräillä lomallani! safarit on hienoja ja snorklaus upeeta!

        Suomalaiset on kaavoihin kangistuneita, kateellisia urpoja, hyi hitto.

        Jaksan tasan 10 minuuttia ottaa aurinkoa kun alkaa jo vituttaa se lorviminen.

        Linkola on aika vähäjärkinen muutoinkin, näkeehän sen päällepäin. Köyhyys, lapsikatras ja kotinurkat on suomalaisten mielestä parasta mitä löytyy...huh huh

        on oikea loma! Kun fyyse raataa veneessä, vedessä ja vuorilla niin psyyke lepää. Ja jaksaa taas sitä aivotyötä.


      • ihminen ei ole kone
        aqua kirjoitti:

        on oikea loma! Kun fyyse raataa veneessä, vedessä ja vuorilla niin psyyke lepää. Ja jaksaa taas sitä aivotyötä.

        tuo ei pidä paikkaansa, koska psyyke ja fysiikka ovat yhtä. Jos psyyke ei ole kunnossa, niin ei voi venyä fyysisestikään kovin pitkälle, huomattu on esim. golfissa. Toisaalta ilman hyvää fysiikkaa ei jaksa psyykkisesti vaativissa lajeissa, kuten shakissa. Näin ollen on joskus ladattava akkuja ihan konkreettisesti, passiivilomailemalla.


      • lomalainen
        ihminen ei ole kone kirjoitti:

        tuo ei pidä paikkaansa, koska psyyke ja fysiikka ovat yhtä. Jos psyyke ei ole kunnossa, niin ei voi venyä fyysisestikään kovin pitkälle, huomattu on esim. golfissa. Toisaalta ilman hyvää fysiikkaa ei jaksa psyykkisesti vaativissa lajeissa, kuten shakissa. Näin ollen on joskus ladattava akkuja ihan konkreettisesti, passiivilomailemalla.

        Minä en lomallani voi,enkä halua unohtaa elämäni ydintä,eli työtä.Loma on pidempi poissaolo sieltä,mutta se on mahdollistanut palkkoineen ja lomaltapaluurahoineen elämäni perustan,eikä sitä nykyaikana voi vähätellä.Loman tarkoitus on saattaa koti ja sukulaisten kontaktit kestävälle pohjalle.Ei lomaa voi ajatella oman sisäisen sian irtipäästöjuhlaksi,mikä tuntuu olevan vallalla useiden ajatuksissa.


      • ärsyttävä
        lomalainen kirjoitti:

        Minä en lomallani voi,enkä halua unohtaa elämäni ydintä,eli työtä.Loma on pidempi poissaolo sieltä,mutta se on mahdollistanut palkkoineen ja lomaltapaluurahoineen elämäni perustan,eikä sitä nykyaikana voi vähätellä.Loman tarkoitus on saattaa koti ja sukulaisten kontaktit kestävälle pohjalle.Ei lomaa voi ajatella oman sisäisen sian irtipäästöjuhlaksi,mikä tuntuu olevan vallalla useiden ajatuksissa.

        Taisi olla provo tuo äskeinen??? omassa perheessäni lomalla ei saateta mitään kotikontakteja kestävälle pohjalle vaan sitä tehdään ympäri vuoden! Sukulaisissa käydään kun jaksetaan mutta lomalla harvoin siellä vieraillaan.

        sisäinen sika, mikä se on??

        Olet rajoittunut, tyypillinen arkajalka, sanon minä.

        Vaikka olen johtavassa asemassa ja tienaan hyvin, sallin itselleni lomalla työn unohtamisen, eikä se ole edes vaikeaa. Tosin en juuri koskaan tee ylitöitä, olen niin pirun hyvä ettei minun tarvitse. Tyhmät raataa ja luulee että sillä ansaitsee ylennyksen. Minä teen ahkerasti koko päivän mutta en yli, jos ei siis ole hätä kyseessä.

        ryhdistäydy lomalainen ja hanki elämä!


      • näin
        lomalainen kirjoitti:

        Minä en lomallani voi,enkä halua unohtaa elämäni ydintä,eli työtä.Loma on pidempi poissaolo sieltä,mutta se on mahdollistanut palkkoineen ja lomaltapaluurahoineen elämäni perustan,eikä sitä nykyaikana voi vähätellä.Loman tarkoitus on saattaa koti ja sukulaisten kontaktit kestävälle pohjalle.Ei lomaa voi ajatella oman sisäisen sian irtipäästöjuhlaksi,mikä tuntuu olevan vallalla useiden ajatuksissa.

        Pakko lisätä vielä että sinun kirjoituksesti oli aika lailla viimeinen pisara sille ajatukselle joka on kytenyt päässäni jo pitkään..näillä keskustelupalstoilla ei juuri kannata vierailla, täällä on paljon rajoittuneita, kaavoihin kangistuneita ja ahdistuneita ihmisiä. Missä on avoimuus, iloisuus ja elämästä nauttiminen?

        Moni elää lomaa varten ja odottaa sitä..mitä järkeä? arki pitää olla mukavaa. Omassa elämässäni olen aina lähtenyt siitä että huonosti menee jos loma on vuoden kohokohta. Loma on hieno juttu, nytkin ollaan lähdössä miehen ja lapsen kanssa kaukomatkalle, mutta se ei ole mitään pakoa arjesta, sillä meillä menee arkenakin hyvin! Mutta on mahtavaa nähdä maailmaa, täällä maapallolla on upeita paikkoja. Ja eikun snorklaamaan!


      • tuu
        näin kirjoitti:

        Pakko lisätä vielä että sinun kirjoituksesti oli aika lailla viimeinen pisara sille ajatukselle joka on kytenyt päässäni jo pitkään..näillä keskustelupalstoilla ei juuri kannata vierailla, täällä on paljon rajoittuneita, kaavoihin kangistuneita ja ahdistuneita ihmisiä. Missä on avoimuus, iloisuus ja elämästä nauttiminen?

        Moni elää lomaa varten ja odottaa sitä..mitä järkeä? arki pitää olla mukavaa. Omassa elämässäni olen aina lähtenyt siitä että huonosti menee jos loma on vuoden kohokohta. Loma on hieno juttu, nytkin ollaan lähdössä miehen ja lapsen kanssa kaukomatkalle, mutta se ei ole mitään pakoa arjesta, sillä meillä menee arkenakin hyvin! Mutta on mahtavaa nähdä maailmaa, täällä maapallolla on upeita paikkoja. Ja eikun snorklaamaan!

        aivan samaa mietin: monen loma on pilalla kun ei kaikki (esim. sää) menekään putkeen. Itse rakastan työtäni (haastavaa ja vastuullista) ja arvostan kovasti vapaa-aikaani. Jätän kalenteriin aukkoja niin että voin tilaisuuden tullen vaikka singahtaa pikalomalle Nauvoon tai Amsterdamiin kyläilemään mihin vuodenaikaan tahansa. Kesälomalla on paljon mahdollisuuksia - minun valintani on aktiivisuus (purjehdus, sienestys, uinti, retkeily) sosiaalisuus (festarit, sukulaiset, tuttavat) rentoutuminen (lukeminen, terassilla istuskelu). Mutta työn haluan unohtaa ja palata töihin pirteänä ja voimistuneena (henkisesti!).


      • Yks Äitee
        tuu kirjoitti:

        aivan samaa mietin: monen loma on pilalla kun ei kaikki (esim. sää) menekään putkeen. Itse rakastan työtäni (haastavaa ja vastuullista) ja arvostan kovasti vapaa-aikaani. Jätän kalenteriin aukkoja niin että voin tilaisuuden tullen vaikka singahtaa pikalomalle Nauvoon tai Amsterdamiin kyläilemään mihin vuodenaikaan tahansa. Kesälomalla on paljon mahdollisuuksia - minun valintani on aktiivisuus (purjehdus, sienestys, uinti, retkeily) sosiaalisuus (festarit, sukulaiset, tuttavat) rentoutuminen (lukeminen, terassilla istuskelu). Mutta työn haluan unohtaa ja palata töihin pirteänä ja voimistuneena (henkisesti!).

        No nii..eiköhän jokainen..jos viksuja ollaan.. niin suodaan ja ymmärretään..se mikä toisesta on mukavaa ja ihanaa..niin toisesta aivan kaaheeta..
        Mahottoman Mukavoo kun ollaan erinlaisia ; )


      • mie vaa
        Yks Äitee kirjoitti:

        No nii..eiköhän jokainen..jos viksuja ollaan.. niin suodaan ja ymmärretään..se mikä toisesta on mukavaa ja ihanaa..niin toisesta aivan kaaheeta..
        Mahottoman Mukavoo kun ollaan erinlaisia ; )

        Liian paljo hyvvee o ihanoo


      • juu
        mie vaa kirjoitti:

        Liian paljo hyvvee o ihanoo

        Kotiäiti matkaileekin varmaan paljon ja hänellä on mielenkiintoinen elämä ....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1520
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1237
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      833
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe