Montako facebook kaveria ja minkä asioiden tykkääminen on hälyttävä merkki siitä että kyseessä voisi olla tuleva ampuja?
Pitäisikö ilmoittaa poliisille facebookissa näkemiään epäilyttäviä tapauksia?
Facebook kaverit ja tappaminen
6
137
Vastaukset
- Kannattaa miettiä
Väärän rikosilmoituksen tekeminen on rikos. Poliisin harhaanjohtaminen myös. Kannattaa olla ihan oikeaa tietoa ennenkuin huutelee omia ajatuksiaan, etenkin jos ne ovat vainoharhaisia ja perusteettomia. Saattaa tulla papereihin sellainen merkintä että kukaan ei ota sinua enää todesta tulevaisuudessa.
- LK
Eihän kellään voi olla oikeaa tietoa siitä mitä joku toinen tulee tulevaisuudessa tekemään. Eikä niistä oikein voi ketään tuomitakkaan.
- LK
Jos tämän tietäisi niin varmaan olisi aika viisas.
Tai siis no riippuu ihan siitä että millä tarkkuudella nyt puhutaan. Kyllähän sitä kuka tahansa voisi olla tuleva ampuja, joten valitse mieleisesi tunnusmerkit (varmaan jotkut jutut mistä et ite tykkää) ja ala ilmoittelemaan.
Jos vaikkapa joku tietty tykkäämisten yhdistelmä ja kaverimäärä antaisi sellaisen tarkkuuden että 33% kriteerit täyttäneistä syyllistyisi henkirikokseen jossain vaiheessa, niin olen ihan varma että se tulkittaisiin kansan parissa niin että jokainen joka nämä kriteerit täyttää on varmasti massamurhaaja. Ehkä siltä kannalta hyvä että näitä ei ole tiedossa. - miten on
Kirjoitteleeko ampujat ampumisjuttuja facebookissa?
- Niii-i
Jos joku olis tehny Breivikistä rikosilmoituksen sillä perusteella että se vastustaa monikulttuurisuutta,on äärioikeistolainen ja tykkää aseista,ei ilmoituksen tekijää todennäköisesti olisi noteerattu mitenkään,olisipa voinut itse saada vielä sakotkin turhasta poliisille ilmoittelusta.
- Käsittääkseni pol.
Käsittääkseni poliisissa on nykyään joku nettiosasto, joka tutkii epäilyttäviä tapauksia. Vai muistanko väärin? Ehkä se oli jossain muussa maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705