Onko sininen höyhen suljettu vai onko siellä joku monen päivän bugi?? Tahdon toimivalle foorumille :((
sininen höyhen ei toimi taaskaan! onko se suljettu?
12
342
Vastaukset
- ärsyttäää!
Näin on käynyt ennenkin, että koko foorumi on monta päivää poissa pelistä, sitten toimii hetken huonosti ja lagisesti ja sitten moneen päivään ei taas toimi ollenkaan ::/ mullekin kelpais toi toimiva foorumi kyllä! Joku sellanen vähän luotettavampi, kun tuntuu että tuolla sinisessä höyhenessä on hirveesti stalkkereita vaan kyyläämässä eikä mitään kirjota......
- toimiva ja hyvä foorumi!
Lueskelin itsekin paljon tämäntapaisia keskusteluja etsien parempaa forkkaa, just sellasta luotettavaa ja pienempää, jossa uskaltaa olla oma ittensä ja kirjottaa omia juttujaan, eikä tarvii pelätä että siellä on vaan stalkkerit kyyläämässä. Löysin sit tosi kivan foorumin, siellä on ihanan lämminhenkistä porukkaa ja ne jaksaa aina tukea - oon saanut paljon uusia ystäviäkin. Kyseistä foorumia ei saa suoralinkittää, mutta itse toimin tämäm viestin ohjeiden mukaan:
"On yks pienempi foorumi, jolla on parempi ryhmähenki yms. Se vaatii kutsun ja rekisteröitymissalasanan, mutta jos kiinnostaa niin ota yhteyttä persikkaperse (at) luukku.com (naura osotteelle, piti tehdä uus kun mulla on vaan sellasia sposteja joissa näkyy oma nimi :D)"
Ja tämä on juurikin se "THE foorumi"/sisäpiirimpi forkka josta täälläkin paljon puhutaan. - liirumilaaaaaa
Joo höyhen ei toimi mullakaan D:: viimeks jouduin paniikkiin mut nyt oottelen että toimii....
@edellinen postaaja:
hyväksyttiinkö sut mukaan ihan noin vain vai siis mitä? kun itse en ole uskaltanut kysyä osoitetta koska pelkään et mua pidetään "pienen kivan ryhmähengen tuhoajana" ... :( - TP
Kyllä tähän 'underground' foorumiin hyväksytään kaikki joiden sinne katsotaan kuuluvan.
Vaikka ryhmähenki onkin aivan omaa luokkaansa, ei se silti tarkoita, että olisimme vain sisäänpäin lämpiävää porukkaa. Uudet tulokkaat ovat enemmän kuin tervetulleita.
Netissä liikkuu kuitenkin järjetön määrä häiriköitä, siksi pyrimme äärimmäiseen varovaisuuteen uusien käyttäjien suhteen. Jos pystyt jotenkin todistamaan, ettet ole vain joku täysin random, pääset varmasti mukaan :)
Elikkä persikalle sähköpostia ja jotain perusteluja mukaan.- TP
Lisäyksenä vielä edelliseen. Jos olet ollut käyttäjänä vihreässä, pinkissä tai sinisessä höyhenessä, mainitse nimimerkkisi sähköpostissa. Joku saattaa muistaa sinut ja hyväksyminen helpottuu :)
- fjdfs
aivan totta :) foorumi on ihanan lämminhenkinen ja siellä uskaltaa kertoa oikeasti tuntemuksiaan saaden tukea ja turvaa. ei niin kolkko kuin sininen höyhen ja käyttäjiä ~150 :)
- H
fjdfs kirjoitti:
aivan totta :) foorumi on ihanan lämminhenkinen ja siellä uskaltaa kertoa oikeasti tuntemuksiaan saaden tukea ja turvaa. ei niin kolkko kuin sininen höyhen ja käyttäjiä ~150 :)
Onko sivusto anoreksian vastainen ?
- pppp_
H kirjoitti:
Onko sivusto anoreksian vastainen ?
Ei. Tukea löytyy ei-niin-parantumismyönteisille kuin paranemismyönteisillekin. Laita rohkeasti meiliä tulemaan jos kiinnostuit.
- pinkkipeikko
Nyt toimii :)!! Olin jo itekki ihan hermoromahduksen partaalla!
- painovoimailija
TP kiitos sinulle!
- yhyyy yhyy
Ja TAAAS se on pois käytöstää...
- argh
ei toimi taaskaan. jes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa233294Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172244Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301869Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101276Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 39910
- 54788
- 67731
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30725