saako varattua naista?

jos tulis käymään

Liikkuuko harjavallan yöelämäs varattuja naisia jotka olis helppoja? varatut helpot naiset parhaita.

24

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhhhj

      factory täynnä!

    • nimimerkkierkki.

      Eiks kaikki varatut oo helppoja?

      • Ei kaikki ole.

        Ei kaikki ole.


    • rt

      kokemuksia kiitos!?

    • Hän on täällä tänään

      Vaikeaa se on. Tissimies vie kaikkien naisten huomion! Muille ei tahdo jäädä mitään.

      • Niiinpä

        joku joutuu noukkimaan ne maahan pudonneetkin omenat kun tisumiäs vie ne oksilla olevat ja kauneimmat ja parhaimmat..


    • pilu 50eur

      täältä saat!

      • Kiinnostunut

        Annas tarkempaa tietoa


      • pilu 50 eur
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Annas tarkempaa tietoa

        nähdään kultakoukussa. Hiekka lisää kitkaa.


    • Nimi ja osoite

      niin otan yhteuttä ja tulen höyläämään sun pillus tai pyllys hehkuvan kuumaks jollet ole ihan navetan seinästä revitty kortto

      Havana gila

    • Kansalainen

      Tissimies voittaa aina!

    • Onko sillä nyt

      onko nyt varattu vain ei Meillä ei kysellä sellaisia kaikkien mirriä silitetään 18-100 v lapsiin ja homoihin ei sekaanuta.Hölkyn kölkyn eikun hytkyttämään

    • Jytky-Margitti

      Onko Kraatteriperse-Margit varattu? Vieläkö käyttää yövaippaa kun on osastolla???

    • Matin motto

      Aina pillu mielessä,mutta ensin hypätään.

    • Varausmaksaja

      Saa saa! Kaikki muut paitsi nimimerkkipöljä ei edes varattua.

      • Miksi kirjoitit eri nimimerkillä? Olisit käyttänyt vaan sitä "the king:iä", eli siis mikä tarkemmin ottaen tarkoittaa hyljeksittyjen kotispurgu-tyhjäntoimittajien suurruhtinasta. Toivon ainakin että olet hän, koska en halua yleisen hyvän vuoksi, että kaupungissamme asuisi peräti kaksi yhtä aivokuollutta pelleä, siis oikeasti.


    • legalzedwriter

      Hyvin saa. Joka viikonloppu kun hassaan isoja tilejäni Holvissa naiset mankuvat perääni. Olen fyysisesti niin kookas ja lihaksikas että naiset on heti märkänä minut nähdessään! Te ressukat ette saa mitään, minä olen ylivoimaa!!

      • legalizedwriter

        Ai, sinäkin siis tienaat niin hyvin, että voit pistää rahulia menemään silloin kun siltä tuntuu ja sen verran kuin sitä vaan esim. holviin sattuu milloinkin mahtumaan? Sen verran kerron kuitenkin kokemuksesta, että unohda sellaiset naiset, jotka pelkästään sitä pankkitiliä tuijottavat, koska heillä ei tuo yläpää ole ihan 100% iskussa.


      • Höhlälle

        Kerro legalzedwriter millaista silloin oli kun se apukoulun pikkujoulukuusi kaatui.


      • legalizedwriter
        Höhlälle kirjoitti:

        Kerro legalzedwriter millaista silloin oli kun se apukoulun pikkujoulukuusi kaatui.

        Minä en ole moisesta episodista koskaan kuullutkaan, kuten ei ole kukaan muukaan normikoulua käynyt, joten luulenpa että teikäläisellä saattaa itselläsi olla asiasta ihan sellaista ns. INSIDE-tietoa. ;))


      • legalizedwriter
        legalizedwriter kirjoitti:

        Minä en ole moisesta episodista koskaan kuullutkaan, kuten ei ole kukaan muukaan normikoulua käynyt, joten luulenpa että teikäläisellä saattaa itselläsi olla asiasta ihan sellaista ns. INSIDE-tietoa. ;))

        Ohoh, nyt muuten mokasin koska eihän tuo viesti ollut edes osoitettukaan minulle, vaan palstan häirikölle ja copycatille.


      • Höhlälle
        legalizedwriter kirjoitti:

        Ohoh, nyt muuten mokasin koska eihän tuo viesti ollut edes osoitettukaan minulle, vaan palstan häirikölle ja copycatille.

        Älä tuollaista puhu kun vierekkäin silloin istuttiin ja naurettiin niin että sä kusit vielä housuihinkin.


      • legalizedwriter
        Höhlälle kirjoitti:

        Älä tuollaista puhu kun vierekkäin silloin istuttiin ja naurettiin niin että sä kusit vielä housuihinkin.

        Taidat sekoittaa minut johonkin toiseen, mutta jos sinulla on joku fetissi liittyen tuohon laitokseen ja ehkä kusemiseenkin, niin en halua olla osa sitä.


    • Anonyymi

      yks soikkeli antaa ain aika helposti pimppaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe