Liikkuuko harjavallan yöelämäs varattuja naisia jotka olis helppoja? varatut helpot naiset parhaita.
saako varattua naista?
24
1019
Vastaukset
- fhhhj
factory täynnä!
- nimimerkkierkki.
Eiks kaikki varatut oo helppoja?
- Ei kaikki ole.
Ei kaikki ole.
- rt
kokemuksia kiitos!?
- Hän on täällä tänään
Vaikeaa se on. Tissimies vie kaikkien naisten huomion! Muille ei tahdo jäädä mitään.
- Niiinpä
joku joutuu noukkimaan ne maahan pudonneetkin omenat kun tisumiäs vie ne oksilla olevat ja kauneimmat ja parhaimmat..
- pilu 50eur
täältä saat!
- Kiinnostunut
Annas tarkempaa tietoa
- pilu 50 eur
Kiinnostunut kirjoitti:
Annas tarkempaa tietoa
nähdään kultakoukussa. Hiekka lisää kitkaa.
- Nimi ja osoite
niin otan yhteuttä ja tulen höyläämään sun pillus tai pyllys hehkuvan kuumaks jollet ole ihan navetan seinästä revitty kortto
Havana gila - Kansalainen
Tissimies voittaa aina!
- Onko sillä nyt
onko nyt varattu vain ei Meillä ei kysellä sellaisia kaikkien mirriä silitetään 18-100 v lapsiin ja homoihin ei sekaanuta.Hölkyn kölkyn eikun hytkyttämään
- Jytky-Margitti
Onko Kraatteriperse-Margit varattu? Vieläkö käyttää yövaippaa kun on osastolla???
- Matin motto
Aina pillu mielessä,mutta ensin hypätään.
- Varausmaksaja
Saa saa! Kaikki muut paitsi nimimerkkipöljä ei edes varattua.
Miksi kirjoitit eri nimimerkillä? Olisit käyttänyt vaan sitä "the king:iä", eli siis mikä tarkemmin ottaen tarkoittaa hyljeksittyjen kotispurgu-tyhjäntoimittajien suurruhtinasta. Toivon ainakin että olet hän, koska en halua yleisen hyvän vuoksi, että kaupungissamme asuisi peräti kaksi yhtä aivokuollutta pelleä, siis oikeasti.
- legalzedwriter
Hyvin saa. Joka viikonloppu kun hassaan isoja tilejäni Holvissa naiset mankuvat perääni. Olen fyysisesti niin kookas ja lihaksikas että naiset on heti märkänä minut nähdessään! Te ressukat ette saa mitään, minä olen ylivoimaa!!
- legalizedwriter
Ai, sinäkin siis tienaat niin hyvin, että voit pistää rahulia menemään silloin kun siltä tuntuu ja sen verran kuin sitä vaan esim. holviin sattuu milloinkin mahtumaan? Sen verran kerron kuitenkin kokemuksesta, että unohda sellaiset naiset, jotka pelkästään sitä pankkitiliä tuijottavat, koska heillä ei tuo yläpää ole ihan 100% iskussa.
- Höhlälle
Kerro legalzedwriter millaista silloin oli kun se apukoulun pikkujoulukuusi kaatui.
- legalizedwriter
Höhlälle kirjoitti:
Kerro legalzedwriter millaista silloin oli kun se apukoulun pikkujoulukuusi kaatui.
Minä en ole moisesta episodista koskaan kuullutkaan, kuten ei ole kukaan muukaan normikoulua käynyt, joten luulenpa että teikäläisellä saattaa itselläsi olla asiasta ihan sellaista ns. INSIDE-tietoa. ;))
- legalizedwriter
legalizedwriter kirjoitti:
Minä en ole moisesta episodista koskaan kuullutkaan, kuten ei ole kukaan muukaan normikoulua käynyt, joten luulenpa että teikäläisellä saattaa itselläsi olla asiasta ihan sellaista ns. INSIDE-tietoa. ;))
Ohoh, nyt muuten mokasin koska eihän tuo viesti ollut edes osoitettukaan minulle, vaan palstan häirikölle ja copycatille.
- Höhlälle
legalizedwriter kirjoitti:
Ohoh, nyt muuten mokasin koska eihän tuo viesti ollut edes osoitettukaan minulle, vaan palstan häirikölle ja copycatille.
Älä tuollaista puhu kun vierekkäin silloin istuttiin ja naurettiin niin että sä kusit vielä housuihinkin.
- legalizedwriter
Höhlälle kirjoitti:
Älä tuollaista puhu kun vierekkäin silloin istuttiin ja naurettiin niin että sä kusit vielä housuihinkin.
Taidat sekoittaa minut johonkin toiseen, mutta jos sinulla on joku fetissi liittyen tuohon laitokseen ja ehkä kusemiseenkin, niin en halua olla osa sitä.
- Anonyymi
yks soikkeli antaa ain aika helposti pimppaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549