Ötökät sängyssä

Epätoivoinen

no kaikki alko siitä, kun löysin ötökän sängystäni.
Pelästyin hirveästi, ja pesin kaikki peti vaatteet. Löysin veljen huoneesta saman laisen mönkijän parin päivän kuluttua... Sitte kului aikaa, ja taas ilmesty ötökkä! Katoin patjan sisään, ei mitään. Ei veljenkää patjan sisässä mitään ollut. Äiti rupes väittää et ikkunoista johtuu. Huonot kun on
. No aloin päiväpeittoa käyttää ja huolsin sänkyä hyvin. Kulu aikaa, enkä huomannu mitää ötököitä. Nyt taas tänää kun menin myöhään nukkuun n. 2.00, ja otin päiväpeiton pois, ravistelin peiton ja huomasin ötökän! Otettiin pois, ja nyt ahdistaa tosiaan! Se oli päiväpeiton alla! Mitä ihmettä? Auttakaa mua!
Kyse ei voi olla siitä, että ne tulis mun vaatteiden mukana, koska oon pitäny siitäkin huolta. Oon tosi epätoivoinen, tarvitsen apua ongelmaani!

ps. Tää ei voi olla lude... Ainakaa mun mielestä. Se näyttää kuoriaiselta. Mitä voisin tehdä, että saisin nää mönkiäiset KOKONAAN pois mua häiritsemästä? Ja ne ovat aina olleet sängyssä, muualla niitä en ole nähnyt.

5

5229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toukkia...

      Itekin olen huomannut jotain omituisia toukkia sängyn päällä parina iltana. Toukat ovat olleet muutaman millin pituisia, tummia, selässä on muutama keltainen viiva poikittain ja toukilla on ollut harvahkoa keltaista karvoitusta, pitkiä karvoja peräpäässä.

      Oliskohan kellään hajua mitä ne voisivat olla? Kysessä voisi olla olla riesakuoriaisen toukka, mutta en ole ihan varma, kun ovat vähän tummemman näköisiä. Nyt joku taitava(mpi kuin minä) biologi/ tuholaistorjuja/manaaja pääsisi pitämään luennon. Jooko?

      • mnbcxz

        Katselkaa kuvia marttojen sivuilta, tai googlettakaa ja kattokaa kuvista. suosittelen imurointia ja pesua ja joissaintapauksessa sängyn vaihtoa.


      • ...

        Voisivat olla turkiskuoriaisen toukkia.


    • ötökät

      Sama ongelma... vaikkei oliskaan vaarallisia ni ei tosiaankaan oo kivaa löytää sängystä ötökkä. Nyt on pari kertaa löytyny tollanen kuoriasen näkönen just. Löysitkö ongelmaan ratkaisua? Kelpais nimittäin neuvot täälläkin päin.

    • Anonyymi

      Mun siskon sängystä löyty äsken nyt vaan pelottaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe