Miten näistä päivistä tuleekin aina vain kauniimpia ;)
ja mäjelle
9
176
Vastaukset
- Kauneus=silmissä
Alkukesä on aina kaunista. Elokuu on toinen hieno kuukausi, Suomessa. Onnellisen ihmisen mieli on hyväntahtoinen.
- mäjeltä
Sanos muuta ;)
- mäjestä
Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin?
Mitä on tämä hiljaisuus?
Mitä tietävi rauha mun sydämessäin?
Tää suuri ja outo ja uus?
Minä kuulen kun kukkkaset kasvavat
ja metsässä puhuvat puut.
Minä luulen, nyt kypsyvät unelmat,
toivot ja touot muut.
Kaik' on niin hiljaa mun ympärilläin,
kaik' on niin hellää ja hyvää.
Kukat suuret mun aukeevat sydämessäin
ja tuoksuvat rauhaa syvää.
-Eino Leino - kaunistuvaa
semmosta se kevät on! Kaikki näyttää mukavammalta ;) Tuomet ja kielot tuoksuu metsän kulkijalle, aah.
- aika auttoi
ikävä kutistunut rusinaksi, ei hän enää edes säväytä
- time flies
aika auttoi kirjoitti:
ikävä kutistunut rusinaksi, ei hän enää edes säväytä
näin on! :)
- Odota en!
Kaunis oli kevätpäivä! Lasten kanssa kirmatessa.
Odottavan aika EI ole pitkä..enää- :)) - ?????????????????
ai seinä?????????
- Was?
???????????????????????????
Nyt pomppasi. Nem ertem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1117686
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1215327Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1213554Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293547Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352584Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971530Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366