Juuri kun olin "tulossa" sisääsi, herätyskello soi. Jos tämän olisin arvannut, olisin laittanut herättämään pari minuuttia myöhemmin.
Hemmetti
23
218
Vastaukset
- Unta vain
No johan olet nopea ;)
- Unta vain
Niin niin niin olit jo siis tulossa etkä vasta tulossa. Nyt hokasin :)
- Piip-piip-piip
Moneltakos heräsit?
- Heräsin
Äsken, ja nyt ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa uni loppuun "omin käsin"...:)
- kivoja unia!
Heräsin kirjoitti:
Äsken, ja nyt ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa uni loppuun "omin käsin"...:)
Mutta kerkesit tänne kuitenkin ensin kertomaan. Ei ollutkaan kovin kovat himot sitten... ;)
- Heräsin
kivoja unia! kirjoitti:
Mutta kerkesit tänne kuitenkin ensin kertomaan. Ei ollutkaan kovin kovat himot sitten... ;)
Fantasioinnissa on se hyvä puoli, ettei se katso aikaa. Voi näes suorittaa maalliset aamutoimet rauhassa, ja vasta sitten uppoutua "uusintaan".:)
- kivoja unia!
Heräsin kirjoitti:
Fantasioinnissa on se hyvä puoli, ettei se katso aikaa. Voi näes suorittaa maalliset aamutoimet rauhassa, ja vasta sitten uppoutua "uusintaan".:)
No ei kyllä multa onnistuis.... No olen kyllä muutenkin aika vikkelä tapaus :D
- omin kätösin
Heräsin kirjoitti:
Mun tekee nyt niin paljon mieli kans että omin kätösin on homma hoidettava. Aaahhh.
- räpläillen
omin kätösin kirjoitti:
Mun tekee nyt niin paljon mieli kans että omin kätösin on homma hoidettava. Aaahhh.
Teki niin hyvää. Voi veljet. Ajattelin sinua kultani kun räpläsin....... Olisitpa nyt täällä. Oikeesti. Suukottelisin huulesi haavoille.
- kivoja unia!
Ensi yönä uusiksi ;)!
- Ei haloo!
Käsityöihmiset tykkävät vissiin näppiksistä...
- onpas sulla
myöhään ollut herätyskello soittamassa... ja vielä sunnuntaina! mihis on niin kiire?
- Heräsin
Jos sanoisin, että töihin, niin joku voisi vaikka tunnistaa, joten empä sanokaan mitään...
- no jaa
Heräsin kirjoitti:
Jos sanoisin, että töihin, niin joku voisi vaikka tunnistaa, joten empä sanokaan mitään...
en mä ainakaan tunnistanut. Ja miksi ei saisi tunnistaa? Nolottaako kun kerroit seksiunestasi netissä?
- enpä tunnistaisi
Heräsin kirjoitti:
Olisko se tunnistaminen katastrofi ;)? Miksi?
Ja eihän tuollaisesta nyt tunnista. Mieti hei kuinka paljon on ihmisiä, jotka ovat joksus pyhäpäivinäkin töissä. Äkkiä jos jotain ammatteja heitän niin lääkäri, palomies, poliisi, sairaanhoitaja, kätilö, taksikuski, maajussi, lomittaja, kokki, tarjoilija, eläinlääkäri, lastenhoitaja, lentäjä, lentoemäntä, kapiainen, kaupan tai huoltamon kassa, talonmies, siivooja, bussikuski, veturinkuljettaja, konduktööri.... mitä vielä, monta jäi puuttumaankin.
- 16
Minusta tuo "räplätä" on todella epäeroottinen ilmaisu.
- hyväillen :)
Olisiko sitten ilmaus hyväilin itseäni kiihkeästi -eroottisempi...
- omat unet
Olisipa hauskaa nähdä tuon suuntaisia unia hänestä!
Mutta ei, näen hänestä vain unia, joissa on mukava tunnelma mutta ei mitään sen kummempaa, tai sitten näen hänestä melkoisia symboliikkaunia. - Huomenta päivää
Kun näen unta unohdan tarkemmat yksityiskohdat. Harmi ois kiva räpistellä sen perään oman neito Unelmaisen kanssa. Uudestaan ei saa enää unesta kiinni kun olen yrittänyt nyyh. ois niin kivaa kun jos ja silleen yhessä.
- todellinen uni
Minäkin näin mun kultsusta todella eroottisen unen kerran. Se oli niin todellisen tuntuinen että tärisin kun heräsin. Ihana hyvän olon tunne meni läpi koko kehon. Vähän kun olisi saanut orkun. :)
- Unelma
Kiva uni! Mutta mikset toteuta sitä käytännössä vaan tyydyt vaan fantasioimaan?
- haluaisin kyllä
Haluaisikin niin kovasti. Katsotaan mitä elämä tuo eteen.
- eroottista oli
Sinäkin? Hemmetti kun Sinun vuoksesi valvon yöt ikävöiden ja miettien ja kun vihdoin näen unta, olet sielläkin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938