Saatteko tehtyä seuraavasti?

tiuRa;.,

Seiso suorassa ja laske kämmenet lattiaan ihan tasasesti koko kämmen, molemmat. Onnistuuko sulla? Minä saan tehtyä tollasen jumppaliikkeen.

37

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 175 cm pitkä ja pitkäjalkainen sain pituusgeenit pitkältä isältäni, en saa.

Äitini oli lyhyempi, lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen ja sai tehtyä aina 83-vuotiaaksi tuon liikkeen siis kuolemaansa asti.

• notkeakompura

saan tehtyä 173 pitkänä ja pitkäjälkaisena, sattuu venytys jalkoihin en ole pitkäänaikaan kokeillut. ei ole pituudesta kiinni. Marjanpoimintakin käy.

• meeriamanda

Empä ole paljoa sinua lyhyempi mut notkea olen ollut aina. Et se niistä pers´jalkaisista.

• Helposti, eikä tee edes kipeää..

• bessie*

Pitäisiköhän porukan ensin palautua varpaiden, isovarpaanvälien ja pään kääntelyistä ja muista haastavista jumppaliikkeistä?

Onnistuu mutta käy vähän kävi takapolviin näillä paksupohjaisilla kengillä tehtynä.

• Eiköhän tuo onnistu, vuosien aikana on kaljan kanssa harjoiteltu.
      Usein ehdin vessaankin.
      Monta taulua olen kyllä joutunut uusimaan olohuoneessa.
      Armeijan kultamerkkiampuja kun olen.
      Osaan myöskin nostaa tukkani pystyyn tällaisiin aloituksiin.
      Kaltaisiaan mössöjä kun on jo ollut.
      H.

• hynynen,iou

Siis osaatko vai et?

• ei muuten
        hynynen,iou kirjoitti:

Siis osaatko vai et?

Ehkä onnistuu jos kädet on metrin päässä varpaista(hoolla)

• tiuRa;.,
        ei muuten kirjoitti:

Ehkä onnistuu jos kädet on metrin päässä varpaista(hoolla)

Nou nou, vaan kädet, kämmenet pitää tässä jumppaliikkeessä olla juuri ihan varpaiden edessä lättänänä vaakatasossa.

• hynynen,iou kirjoitti:

Siis osaatko vai et?

"hynynen,iou"

Neljällä jalalla kantavat eläimet taakkansa, ja usein ihmisetkin, miten raskaana sitten ovatkin.

10V. sitten olin minä 120 kg., nyt vajaat 90 kg.
        Lihaksista kun ei helposti pääse eroon. kun ne nuorena on hankkinut.
        Kyllä minä voisin jo ostaa nauhakengät.
        Pystyisin myöskin oikaisemaan selkäni ilman hengityksenpidättämisestä johtuvaa huohotusta.

Eli, kyllä minä taas osaan/pystyn
        H.

• tiuRa;.

SIIS MITÄ VIKAA ALOITUKSESSANI ON??

Sä olet tuollainen ikiunen määkijä räksyttäjä! En ymmärrä tuollaisia naukiaisia. Liian usein suu norsuvitulla!

Minusta ainakin viestini oli aikas hauska ja vaihtelevakin laillaan tällä foorumilla.
        Iloa koitan tuoda tänne, ei muuta.

• tiuRa;. kirjoitti:

SIIS MITÄ VIKAA ALOITUKSESSANI ON??

Sä olet tuollainen ikiunen määkijä räksyttäjä! En ymmärrä tuollaisia naukiaisia. Liian usein suu norsuvitulla!

Minusta ainakin viestini oli aikas hauska ja vaihtelevakin laillaan tällä foorumilla.
        Iloa koitan tuoda tänne, ei muuta.

"tiuRa;."

Anteeksi, huomasin vasta nyt että tämä saattaa liipata minua läheltä.
        Sinussa ei ole mitään vikaa, parhaasi sinä teet.
        Ongelma vaan on siinä, että parempiakin on, ja heillä on toiset naurunaiheet.
        Nauravat he muulle kuin aloitukselle, he nauravat sen tasolle.
        Mutta sotaan tarvitaan kaikenlaista ainesta, sanoi Kaarnakin Tuntemattomassa,
        Yhden reiän hekin täyttävät.
        H.

• L*/

Onnistuu, mitä ihmeen kyselyjä täällä on palsta täynnä?

Olen erittäin fleksaabeli, niin fyysisesti, kuin psyykkisestikin.

Tollasen ja mollasen.

• hancec

Totta kai onnistuu, menee vaikka kyynärpäätkin lattiaan.

Polvissa on juuri siksi nivelet;)

• Onnistuu, ei mitään ongelmia.

• Onnistuu tietenkin, pituudestani huolimatta...

• L*

Niinpä, kai ihmisen ruumis koostuu suhteessa pituuteen.
        Eikä 2-metrisellä ole 150 senttisen käsivarsia.

• jumpataan.....

Onhan täälä nyt jos jonkilaista aamujumppaa, joten oli mukavaa kokeilla, että kyllä edelleenkin onnistuu myös kädet lattiaan suorinpolvin.

Aiemmin osaamani pravuuri, suora taitto selkä kaarelle ei enää onnistu, tai en oikein uskalla tehdäkkään, sillä selässäni on jo melkoinen liukuma (12 mm) nivelissä ristiselässä. Koskahan se luiskahtaa paikoiltaan?

Olisi viellä teille yksi kokeilu. Saatko peukalosi ranteeseen kiini? Joskus sekin onnistui.

Miehet on yleensä jäykempi vartaloisia, mutta mieheni pisti viellä yli 50-v molemmat jalat niskantaakse, josta otettiin kuvakin, mutta kädet ei mennyt lattiaan silloinkaan, kuin kontatessa.

• meeriamanda

Oikeankäden peukun saan...mut hiukka sattuu... vasenta en lähellekään.

• kiharatukka.

Yli 60v. olen, mutta jalat saan helposti niskan taakse.
        No, en tietenkään omia jalkojani.

• O - O

En todellakaan saa tehdyksi kuvauksen kaltaista temppua. Täällä taitaa olla hämmästyttävän paljon todella pitkäkätisiä ja lyhytjalkaisia? - "Seiso suorassa ja laske kämmenet lattiaan ihan tasasesti koko kämmen, molemmat. Onnistuuko sulla? Minä saan tehtyä tollasen jumppaliikkeen."

Ihmettelee nimim. pilkunnuuskija ;)

- - -

Kiitos, että kannustatte venyttelemään. Juuri nyt itselleni olisi tärkeää pakollisen levon jälkeen saada lihakset taas toimimaan ja palauttaa entiseen pituuteensa. - Jos satun uinnin jälkeen yksin höyrysaunaan, venyttelen siellä ja teen myös aloituksessa kuvatun tapaisen tempun.;)

• meeriamanda

Kyllä, vaikka kyynärpäätkin. Kunhan toinen on lähellä jos viemistää.

Kokeilkaapa istua lattialla jalat leveällä ja suorana ...painakaa pää koskettamaan lattiaa

Onnistuu, ei vaikeuksia.

• .

Molemmat onnistuu. Kämmenet lattiaan jalat suorana seisten ja pää lattiaan istualtaan.

Kokeile maata selälläsi lattialla ja pidä kädet ylhäällä vartalon jatkona. Nosta jalat avustamatta käsilläsi ja ponnistamatta jalkapohjillasi pään yli niin että varpaasi koskettavat lattiaan. Sekin onnistuu minulta. Kannattaa laittaa jumppamatto tai patja selän alle.

• Koklasin Meeri tota!

Ei mee pää lattiaan, ranka sanoo seis!

• meeriamanda
        . kirjoitti:

Molemmat onnistuu. Kämmenet lattiaan jalat suorana seisten ja pää lattiaan istualtaan.

Kokeile maata selälläsi lattialla ja pidä kädet ylhäällä vartalon jatkona. Nosta jalat avustamatta käsilläsi ja ponnistamatta jalkapohjillasi pään yli niin että varpaasi koskettavat lattiaan. Sekin onnistuu minulta. Kannattaa laittaa jumppamatto tai patja selän alle.

Huh...huh... onnistuu, enneshän tosta samasta liikkeestä noustiin seisomaan. Nää liikkeet oli urheillessa mukana...mut en pääsisi enää ylös, en todellakaan. :)

• meeriamanda
        minttupuu kirjoitti:

Koklasin Meeri tota!

Ei mee pää lattiaan, ranka sanoo seis!

Älä huoli... tiedän monia joilta tuo ei onnistu ja silti ovat notkeita. :))

• justtaearearaeaw

Siis että kyynärpäätkin, en kai ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit?

• .
        meeriamanda kirjoitti:

Huh...huh... onnistuu, enneshän tosta samasta liikkeestä noustiin seisomaan. Nää liikkeet oli urheillessa mukana...mut en pääsisi enää ylös, en todellakaan. :)

Tehtiin kuperkaikkakin taaksepäin. Sekin onnistui vielä.

• meeriamanda
        justtaearearaeaw kirjoitti:

Siis että kyynärpäätkin, en kai ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit?

Sitäpä tarkoitin et pystyn laskeutumaan vielä alemmaksi, kunhan joku toinen on siinä valmiina ottaan kiinni jo meinaan mukkelehtia. Niin alas et kyynärpäät ovat lattiassa.

• Saan tehdyks, mut se ei oo enää tänäpäivänä jumppaliike.

Kakaroinahan meidät siihen koulussa pakotettiin.
      Nykyään todettu polville pahaksi.

• .

Kärrynpyörääkin heitettiin joskus voimisteluesityksissä.

• t.l.

Kyllä saan ja helposti, mutta sivuille en sitten enää taivukaan niin on runko jäykistynyt.

• tiinaex...

ei onnistu oonko mää nyt jotenkin muita huonompi mutta mua se ei haittaa harvemmin sitä sellasessa asennossa tarttee aikaansa viettää.

• Korppis*

En minäkään moisessa asennossa viihtyisi, ei silti joku takanani voisi viihtyäkin omilla lanneliikesarjoillaan. ; )

Persjalkaisten hommia ; )

• joku toinenkin vois
        Korppis* kirjoitti:

En minäkään moisessa asennossa viihtyisi, ei silti joku takanani voisi viihtyäkin omilla lanneliikesarjoillaan. ; )

Persjalkaisten hommia ; )

Hauskasti vihjaistu ; )))

• ...

Melkein. Hiukan polvien kohdalta taipuu, mutta vain vähän. Kämmenet kuitenkin lattiiaan saan ja jalat ovat yhdessä, ei harallaan.

• venyyjapaukkuu

Auttaa, kun on tyypillinen suomalainen, jalat tuskin lattiaan yltää, ja selkä pitkä, kuin nälkävuosi, niin jo toki yllän, vaikka ympäri.
      Melkein olkapäitä myöden.
      Kantsii vain muistaa venyessään osteoporoosit ynnä muuta laktoosi-intoleranssit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1883
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1786
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1614
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1218
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1215
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1178
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      358
      1024
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50