Vastaukset 11
- Reetta-Maija1
Robin on söpö!!!! :)
En muuta sano - Antasin sille <3
Se on mun bestiksen serkun serkun kanssa samassa koulussa ja kuulemma aina kun se tulee kouluun nii kaikki kiljuu
Sillä mun besulla on ROBINin nimmari.
ROBIN on ihqu - nyt vittu oikeesti..
aloitus ja ensimmäiset kommentit ovat samalta perverssimieheltä. painu vittuun.
- o-pet
Robin käy saksan kielikuokan kuudetta luokkaa keskustan eräässä koulussa. Joskin aikoo aloittaa yksityisopetuksessa ensi viikosta alkaen koska koulurauha mennyttä. Sadat ihailijat häiritsevät jo koko koulun rauhaa
- tos ylhääl
V**** robin assuu turussa että piä se turpas vaa tukossa senki homo !! koska olen robinin robinin paras kamu nii tiiän sen kuule iha hyvi
- mutsi666
Kummitytttö rinnkakkaisella keskustan koulussa.
- EI RAISIOSSA
Yläasteita on vain yksi eli Vaisaari.Robin ei käy sitä koulua. Valehtelette tai mielenterveytenne on sekaisin.
- fgjfhyj
miks robinist pitää tulla valittaa kaikilla on oma mielipide määki kuuntelen sitä ny nii tota se on okei
- Isabella P.
Hei, ketä oikeesti kiinnostaa et mitä kouluu Robin käy? Siis oikeesti, mäki oon Robin fani etc., ja mun kamun serkku käy samaa koulua( Luostarivuoren yläkoulu) mut ei se mua mitenkään auttanu. Jee, tiiän mitä kouluu Robin käy. Vau, nyt aion kuunnella sen biissei ihan toisell meinigil? En varmasti. Enkä aio mennä kooulun eteen kiljuu. Robin alkais inhoo sitä joka tekis sen...
- Cool girl
Robin on söpö
- soft pedo
ropin aikuistu :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574