Missä koulussa Robin Packalen?
11
1003
Vastaukset
- Reetta-Maija1
Robin on söpö!!!! :)
En muuta sano - Antasin sille <3
Se on mun bestiksen serkun serkun kanssa samassa koulussa ja kuulemma aina kun se tulee kouluun nii kaikki kiljuu
Sillä mun besulla on ROBINin nimmari.
ROBIN on ihqu - nyt vittu oikeesti..
aloitus ja ensimmäiset kommentit ovat samalta perverssimieheltä. painu vittuun.
- o-pet
Robin käy saksan kielikuokan kuudetta luokkaa keskustan eräässä koulussa. Joskin aikoo aloittaa yksityisopetuksessa ensi viikosta alkaen koska koulurauha mennyttä. Sadat ihailijat häiritsevät jo koko koulun rauhaa
- tos ylhääl
V**** robin assuu turussa että piä se turpas vaa tukossa senki homo !! koska olen robinin robinin paras kamu nii tiiän sen kuule iha hyvi
- mutsi666
Kummitytttö rinnkakkaisella keskustan koulussa.
- EI RAISIOSSA
Yläasteita on vain yksi eli Vaisaari.Robin ei käy sitä koulua. Valehtelette tai mielenterveytenne on sekaisin.
- fgjfhyj
miks robinist pitää tulla valittaa kaikilla on oma mielipide määki kuuntelen sitä ny nii tota se on okei
- Isabella P.
Hei, ketä oikeesti kiinnostaa et mitä kouluu Robin käy? Siis oikeesti, mäki oon Robin fani etc., ja mun kamun serkku käy samaa koulua( Luostarivuoren yläkoulu) mut ei se mua mitenkään auttanu. Jee, tiiän mitä kouluu Robin käy. Vau, nyt aion kuunnella sen biissei ihan toisell meinigil? En varmasti. Enkä aio mennä kooulun eteen kiljuu. Robin alkais inhoo sitä joka tekis sen...
- Cool girl
Robin on söpö
- soft pedo
ropin aikuistu :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031703- 681269
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2001130Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511010- 63981
- 42837
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16823