Missä koulussa Robin Packalen?
11
725
Vastaukset
- Reetta-Maija1
Robin on söpö!!!! :)
En muuta sano - Antasin sille <3
Se on mun bestiksen serkun serkun kanssa samassa koulussa ja kuulemma aina kun se tulee kouluun nii kaikki kiljuu
Sillä mun besulla on ROBINin nimmari.
ROBIN on ihqu - nyt vittu oikeesti..
aloitus ja ensimmäiset kommentit ovat samalta perverssimieheltä. painu vittuun.
- o-pet
Robin käy saksan kielikuokan kuudetta luokkaa keskustan eräässä koulussa. Joskin aikoo aloittaa yksityisopetuksessa ensi viikosta alkaen koska koulurauha mennyttä. Sadat ihailijat häiritsevät jo koko koulun rauhaa
- tos ylhääl
V**** robin assuu turussa että piä se turpas vaa tukossa senki homo !! koska olen robinin robinin paras kamu nii tiiän sen kuule iha hyvi
- mutsi666
Kummitytttö rinnkakkaisella keskustan koulussa.
- EI RAISIOSSA
Yläasteita on vain yksi eli Vaisaari.Robin ei käy sitä koulua. Valehtelette tai mielenterveytenne on sekaisin.
- fgjfhyj
miks robinist pitää tulla valittaa kaikilla on oma mielipide määki kuuntelen sitä ny nii tota se on okei
- Isabella P.
Hei, ketä oikeesti kiinnostaa et mitä kouluu Robin käy? Siis oikeesti, mäki oon Robin fani etc., ja mun kamun serkku käy samaa koulua( Luostarivuoren yläkoulu) mut ei se mua mitenkään auttanu. Jee, tiiän mitä kouluu Robin käy. Vau, nyt aion kuunnella sen biissei ihan toisell meinigil? En varmasti. Enkä aio mennä kooulun eteen kiljuu. Robin alkais inhoo sitä joka tekis sen...
- Cool girl
Robin on söpö
- soft pedo
ropin aikuistu :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k302855Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761811Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190