Skootterille huoltoa Lappeenrannassa ?

tittelintuure9

Tietääkö kukaan hyvää skootterihuoltoa lappeenrannassa ? Käytin tässä toukokuussa skootterini huollossa Kourulassa eräässä korjaamossa käynnisysongelman takia. Mitään vikaa ei kuulemma löytynyt. Jäi kyllä vaikutelma ettei skootterille oltu muuta tehty kun ajeltu ja käynnistelty muutama kerta ja ei ole vikaa. Hinta 60 e. Sama skootteri käynnistyi pari kertaa huollon jälkeen ja jäi taas kaupungille yks päivä ja piti hakea peräkärryllä pois. Selitin kyllä moneen kertaan minkälaista ongelmaa skootterissa oli ollut. En uskalla enää viedä sitä samaan huoltoon jos taaskaan ei löydy vikaa. Samat viat viedessä kun huollosta lähtiessä..

5

3971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • speed3

JM-moottorihuolto p. (05) 6129 037. Koskimiehen kautta saat kattavat huoltopalvelut sekä korjaukset. on merkkiliike ja maksaa vähä enemin mutta tulee kyllä hyvää jälkeä
      ite käyttäny kaikki huollut tossa liikkeessa ja hyvin on toiminu siellä kyllä ostaan suosittelen :D

• Mites onko

toi firma pelkkää kusetusta vein yamahani kourulaa normi huoltoo jo sen lisäksi yhteen ilmenneeseen hyytymis vikaan ja huolto makso jtn 300-400 ja vika on vielläki ja sain mopon viellä joku 6 tuntia myöhässä kusetusta koko firma

• speed3

mite helvetti voi noin paljon maksaa mitä siinä huollossa tehtiin ? kun mainitsit et se vika on vieläkin nii kokele tota koskimiehen moottori huoltoo merkki liike mut maksaa vähän enemmin siin tulee ainaskin tehtyy kunnolla.

• juuu1

Mäntää vaihettiin ja hihnaa, öljyä, sano että työ kestää pari tuntia, vein aamupäivällä ja sainkin vasta illalla, kaasarin säädöt päin vittuua, saatiin vika jo itse korjattuu, ja niin hinta arrvio tais olla jtn 200-300 luokkaa ja lasku olikin joku 380 tai jtn

• Huolto

Onko kenelläkään kokemusta tuosta stbarnsista? .Onko hyvä korjaamo ja onko halpa.Itse minulla pitäisi pytty porauttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      95
      1660
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1531
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1422
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      76
      1326
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1195
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      265
      1075
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe