Jälleen kerran on pakko myöntää että valehtelin sanomalla että C5 viat eivät koske uudempia malleja ja omatuntoni alkoi jälleen soimaan kun luin totuuden uudesta TL:n nappivaihdokista jossa asiantuntijat antoivat kylmää palautetta esim. sanomalla "En ole voinut hyväksyä vielä yhtään tuollaista C5:ttä ensimmäisellä kerralla ,kaikissa on ollut etupäässä väljää"
Pyydän jälleen kerran mitä nöyrimmin anteeksi,mutta kun niin haluaisin että %:ssa myynnin kasvu olisi kovassa nousussa(kappalemääristä en luonnollisestikkaan halua keskustella)..
Oma leipäni on kiinni,siksi valehtelen tällä palstalla ja mahassani kurnii kun jälleen ne vaivaiset sentit mitä sain kerättyä sitikka liikkeestä menivät korjaukseen.
Mitäs me Tampiot
19
247
Vastaukset
- Heinoa Åsmå
Kun kerrakin puhut totta itse muutan suhtautumistani åsmåån!!
- toojootaa
Citikka kuskit on loputtoman itsepetoksen uhreja.Heidän maailmassaan valkoinen on mustaa,Voit ihan vapaasti kertoa tuntemuksistasi.CV klub,kyllä ymmärtää...Niin ja se mukavuus.....
- C5
Odotahan, kunhan silmäsi joskus aukeavat. Minulla se kesti 50 vuotta.
- hellurei vaan
C5 kirjoitti:
Odotahan, kunhan silmäsi joskus aukeavat. Minulla se kesti 50 vuotta.
Kyllä ihmisillä on silmät auki jo syntyessään,tosin Citroen Tampioista en tiedä-siitä hylkiöjoukosta.
- NÄIN ON
hellurei vaan kirjoitti:
Kyllä ihmisillä on silmät auki jo syntyessään,tosin Citroen Tampioista en tiedä-siitä hylkiöjoukosta.
Tuo on niin totta. Ja koskee myös persesilmää !
- Åsmå
Joo olen nöyrä kun jäin kiinni juuri siitä mistä itse vaahdoin eli luuserit,todistetusti faktaa.
Anteeksi olen epäonnistunut ihmisenä siksi ajan Citroenilla.- totta turiset
Sinussa kuiteskin on hyvää se että olet herännyt todellisuuteen ja myöntänyt kamalat virheesi.
- Kuka on tämä
vakio peukuttaja ??
- pehtooris miäs
luuseri varmaan niin kuin åsmåkin
- C5
pehtooris miäs kirjoitti:
luuseri varmaan niin kuin åsmåkin
No iitä pitää vain yrittää ymmärtää ku ovat sellaisia vajakkitampiota kuten tuo aloittajakin.
- Åsmå
C5 kirjoitti:
No iitä pitää vain yrittää ymmärtää ku ovat sellaisia vajakkitampiota kuten tuo aloittajakin.
Myönnän tosiaan olevani väärässä kaikkine Tampio hehkutukseni kun yritin kaikin keinoin parantaa sitikan myyntiä...mutta enää en jaksa olla valheen tiellä,etenkin kun TL:n nappivaihdokki juttu paljasti totuuden.
Vielä kerran syvä anteeksipyyntö.
- Pierre!
Åsmå on merkittävä persoona, kun on saanut luuseri-provot jäljittelemään itseään ja kirjoittamaan hänen nimimerkillä. Luusereita taitaa harmittaa tilanne, kun eivät saa Åsmåa provosoitumaan.
Kaikenlaiset Tampiot kirjoittelevat Citikka-palstalle, vaikka eivät Citikasta mitään tiedä. Nimimerkille vinoilu taas on kuin tuuleen huutaisi, mutta ehkä nämä Tampiot saavat siitä sisältöä tyhjään elämäänsä.- C5
No nehän on näitä mielipuolitampioita kuten tämänkin kysymyssarjan aloittajakin ihan tääystampio. ja mistäpä niitä noita emätampioita kuten tuo Hyvinkään ampuja tulisikaan jos ei oli näitä pikkutampioita. Älkää kyselkö mistä näitä tampioita tulee, ne ovat vaan loppumaton luonnonvara pönttöpäitä
- åsmån velipuoli
C5 kirjoitti:
No nehän on näitä mielipuolitampioita kuten tämänkin kysymyssarjan aloittajakin ihan tääystampio. ja mistäpä niitä noita emätampioita kuten tuo Hyvinkään ampuja tulisikaan jos ei oli näitä pikkutampioita. Älkää kyselkö mistä näitä tampioita tulee, ne ovat vaan loppumaton luonnonvara pönttöpäitä
Juu juu minä myönnän olevani sitikka mies joita Tampioiksi kutsutaan-eikä syyttä.
Mutta yrittäkää ymmärtää tässä on oma leipäni kiinni.
Nälkää ja kurjuutta näen ja koen siksi olenkin tämmöinen Citroen Tampio.
- koop
c5 on älykkän ihhmisen nnimerki.MOT
- patonki rapeana
C5 est une voiture trés belle.
- patonki rapeana
Mun pylly "huohottaa", naiseni ei osaa käydä paskalla ja pidän terskaa esillä.
- patonki rapeana
patonki rapeana kirjoitti:
Mun pylly "huohottaa", naiseni ei osaa käydä paskalla ja pidän terskaa esillä.
Lisään vielä, että mainittu "huohotus" johtuu afrikkalaistaustaisesta miesystävästäni.
- nuotyu
Moun rom u kus nest´´alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376