Kaiken tänne jälkeen mä mietin, etten seuraavaksi halua mitään vakavampaa. Otan kesäheilan. Syksyllä sitten taas tosissaan. Rakkautta kohden. Seura tekee kaltaisekseen? Paljon on materiaalia, mutta ei mitään sykähdyttävää. Sellaista mikä saisi jäämään kiinni silmiin. Näillä mennään tämä kesä.
Hassua
5
148
Vastaukset
- huh huh
Enpä ole pinnallisempaa tekstiä Ikävä-palstalla lukenut.
Miten otat tosta vaan heilan ja samantien unohdat jonkun muun? Vai oletko ollenkaan tääällä ikävöimässä vaiko vain ilmoittamassa ikävöijälles?- ap.
Ilmoitus oli. Ja tosi. En usko pystyväni rakastumaan keneenkään lähiaikoina, mutta kaipaan seuraa ja läheisyyttä. Ken on virheetön, heittäköön ensimmäisen kiven. Eikä hän sitäpaitsi täällä minua ikävöi.
- hu
ap. kirjoitti:
Ilmoitus oli. Ja tosi. En usko pystyväni rakastumaan keneenkään lähiaikoina, mutta kaipaan seuraa ja läheisyyttä. Ken on virheetön, heittäköön ensimmäisen kiven. Eikä hän sitäpaitsi täällä minua ikävöi.
Uskotko itsekään sanoihisi vai mikä tuossa kuulostaa niin hassulta?
Kirjoitat ilmoituksen - kenelle?
Jos kerran hän ei ole täällä
"Eikä hän sitäpaitsi täällä minua ikävöi. "
Kaikille ikävöivillekö nyt ilmoitat että jättäisvät netin ja ryntäisivät ovelles jonoon, valkkaus on käynnissä :-) - kesäheilalla mennään
ap. kirjoitti:
Kesäheila on hyvä ratkaisu. Jokainen tamplaa tyylillään. Seuraa ja läheisyyttä janoan minäkin. Nyt enemmän kun pitkiin aikoihin.
- ...........
Arvasin tämän. Kuinkahan monta sulla on ollut pykälässä muutenkin...Tiesin, että niin pinnallista meininkiä, mutta antaa palaa vaan. Mutta muista, aina on joku, jonka sydämen murskaat. Se ei ole vain sinä ja sinun mielitekosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764