Suomessa joka viides asuu yksin
nopeimmin kasvava joukko ovat lapsettomat sinkkunaiset. Sinkkumiehiäkin on paljon muihin EU-maihin verrattuna.
Sunnuntaisuomalaisen haastatteleman sosiologin Henry Laasasen mukaan "sinkkuuden syynä on koulutettujen naisten nirsous".
Laasasen mukaan naiset "naivat mielellään ylöspäin ja taistelevat siten menestyneistä eliittimiehistä". Tilannetta hankaloittaa, että eliittimiehet haluavat usein olla sinkkuja.
Tavalliset kiltit miehet unohtuvat kokonaan
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/sosiologi-lehdessa-sinkkuuden-syyna-koulutettujen-naisten-nirsous/art-1288472415503.html
Nirsoja naisia
104
1626
Vastaukset
- asdhdsjh
Tämäkö on uutinen?
Tämähän on yleissivistykseen kuuluvaa yleistietoa.
Pitää olla elänyt tynnyrissä jos ei sitä tiedä, että parisuhteissa naiset useammin ottavat mitä haluavat ja miehet useammin tyytyvät siihen mitä saavat. Naiset eivät halua "tyytyä" tasoisiinsa miehiin. Tämä yhtälö muodostaa miessukupuolen alimmassa kastissa ylijäämää.
Jokin tässä kulttuurissamme on mennyt pahasti pieleen. Naisille on muodostunut jokin kieroutunut käsitys, että heillä kaikki valta ja oikeus olla niin nirsoja kuin vain haluavat ja leikkiä miehillä kuin kissa hiirellä. Ja sitten he loukkaantuvat kun heidän nirsous ja pinnallisuus nostetaan pöydälle.- Oma vika
miessukupolven alimmalle tasolle yltäviä naisia EI OLE. On se vaan niiiiiiiiiiin alhainen taso. Siitä ongelma johtuu.
Ja naisillahan ON valta valita ja olla just niin nirso kun tahtoo.
Hakekaa vaan virosta huoria, jos onni siitä urkenee. Saatte tasoisianne "puolisoita"
Totuus vaan on se >>> että mikään nainen ei lähde Suomalaisen miehen kanssa ilmaiseksi - hyvä esimerkki olet
Oma vika kirjoitti:
miessukupolven alimmalle tasolle yltäviä naisia EI OLE. On se vaan niiiiiiiiiiin alhainen taso. Siitä ongelma johtuu.
Hakekaa vaan virosta huoria, jos onni siitä urkenee. Saatte tasoisianne "puolisoita"
Totuus vaan on se >>> että mikään nainen ei lähde Suomalaisen miehen kanssa ilmaiseksiNäitä kaltaisiasi pissapäänaisia oli jo 90-luvun alkupuolella. Tupakka suussa eivätkä tienneet oikein miten päin olisi istuessaan, ilmeisesti hiivatulehdus vaivasi niin pahasti :D
- oma vika
hyvä esimerkki olet kirjoitti:
Näitä kaltaisiasi pissapäänaisia oli jo 90-luvun alkupuolella. Tupakka suussa eivätkä tienneet oikein miten päin olisi istuessaan, ilmeisesti hiivatulehdus vaivasi niin pahasti :D
Totuus sattui noin pahasti?
- maallemaalle
Oma vika kirjoitti:
Totuus vaan on se >>> että mikään nainen ei lähde Suomalaisen miehen kanssa ilmaiseksikyllä täyspäisiäkin naisia suomesta löytyy, kusipäisyys tuntuu vaan tiivistyvän suurin kaupunkehin
- tavallinen nainen <3
Oma vika kirjoitti:
Totuus vaan on se >>> että mikään nainen ei lähde Suomalaisen miehen kanssa ilmaiseksi"Oma vika"...Kyllä minulla ainakin oli ihan hyvä suomalainen mies 30 vuotta. Ei hän ollut rikas, en minäkään...ei hän ollut maailman komein, mutta en minäkään kaunein. Mutta, hän oli maailman rakkain ja ihanin ja mukavin mies ja kuolemalle hänet menetin.. Mä olen ihan tavallinen suomalainen nainen. Uskollinen, luotettava ja kiltti, mutta, tiedän että koska en ole missi mitoissa enkä parikymppinen niin en tule koskaan enäään saamaan miestä itselleni.
Sen mitä olen kuullut ja nähnyt ja lukenut, niin suomalainen mies nykyään ei kelpuuta itselleen kuin timmikroppaisen silikonirintaisen kana-aivoisen seksipommin. Olipa mies itse millanen tahansa, niin rimaa ei lasketa. Vanhemmat miehet on kaikista pahimpia näitten pimujen perään.Sitten itketään näillä palstoilla kun ei rehellinen suomalinen mies kelpaa. Mutta ihan samaa voisi sanoa tavallinen suomalainen keski-ikäinen nainen, ettei suomalaiselle miehelle kunnon nainen kelpaa. On ne niin mukavia ne huorahtavat pikku pimut :)) Miehet on kovia noitten venäläisten xxxxx perään, mutta eivät koskaan tule löytämään sitä kunnollista oikeaa rakastavaa naista jonka kanssa elää normaalia arkea ja kenen kanssa vanheta yhdessä. Kun kaikki perustuu nykyään vain seksille miesten päässä :( Se on surullista.
- näinhän se menee
Onkos ratkaisu probleemaan sitten se katseen kääntäminen ulkomaiden suuntaan.
Vieläkö sieltä löytyis ei ihan niin nokka korkealla astelevia, vähempäänkin
tyytyväisiä naisia. Hulluinta tossa kuviossa on se, että nää koulutetut tyytyy
ennemmin jopa naimisissa olevaan ytm ukkomieheen, kuin atm poikamieheen.- yx vaan nainen*
"näinhän se menee"...Jos miehet ei vielä sitä tiedä niin ne ulkomaalaiset naiset justiin sen rahan ja materian perässä yleensä juoksee ja siksi iskevät näitä helppoja suomalaisia miehiä jotka taas just haluaa näitä silikoni prinsessoja.Niiltä on helppo nyhtää viimesetkin rahat pois. Siinä kyllä hyvin kohtaa kysyntä ja tarjonta :)
Mutta, oikeaa vaimoa ja elämänkumppania niistä ei kyllä saa...paitsi sitten ne maksetut xxxx jotka rahasta esittää hyvää vaimoa ja silti niillä on ihan oma toinen elämä siellä miehensä seläntakana. Ja suomi mies kuvittelee että sillä on niin ihana ja uskollinen ulkomaalainen vaimo. Sama pätee aika pitkästi myös näihin suomessa oleileviin ulkomaalisiin miehiin ja heidän suomalaisiin "vaimoihin". Näillä miehillä on yleensä ihan se toinen oma elämä muualla sen "vaimon" selän takana :)
- mielummin ilman kuin
Asialle todellakin pitäisi tehdä jotain. Suomessa on suuri joukko hyviä naisia "kulumassa hukkaan" miehettöminä. Kysyntä ei vastaa tarjontaa.
Ehkäpä Kiinasta löytyisi fiksuja koulutettuja naisettomia miehiä helpottamaan tilannetta? Tosi asia nyt vaan on se, että Suomalaisesta miehestä ei ole mieheksi Suomalaiselle naiselle.
Naisella on Suomessa ura, rahaa, asunto, lomat jne... mihin miestä enää tarvitaan? No, miehen pitäisi hieman miellyttää naista, ja sitä Suomalaiset miehet eivät todellakaan ole: miellyttäviä. EI.
Kaljamahaisia, huoripukkeja, tupakoineen, käytöshäiriöineen olis tarjolla pilvin pimein, mutta kas vain, Ne eivät Suomaliselle naiselle kelpaakkaan. Siitähän sitä sitten kannattaakin alkaa valittamaan wonka-miesten, kun ei saa.- Aivan.
Tässä näemme lehtiartikkelin esimerkin konkreettisella tasolla.
- uiohöänm
Mutta kyllä sullakin pari lasta on kun te naiset ette pysty hillitsemään halujanne. Olette eläimellisiä. ;)
- Nainen 41
"Mieluummin ilman kuin"- kirjoitat ASIAA!
Tässä tutkimus-mollaus-artikkelissahan haetaan pohjimmiltaan naisen oman kehon määräämisoikeuden purkamista. Elikkä, jos ei sinulla ole miestä, on ruumiisi vapaasti käytettävissä tai sinut on oikeus pakkonaittaa, kuten esim. Intiassa. Jos joltain meni nyt ihan täysin ohi, niin ajattele asiaa näin päin: jos en halua olla tyyppi A:n kanssa, niin minun ei ole pakko sen kanssa olla, koska se ei minua millään lailla kiihota. Miksi siitä pitäisi siis märistä? Keneltä se on pois?
Niin, ja Kiinasta tosiaankin voisi saada siistin, käytöstavat omaavan ja koulutetun miehen. Siellähän naisia ryöstellään vaimoiksi, kun tytöt on abortoitu sikiöinä pois maailmaa pilaamasta. - Taskubiljardia??????
uiohöänm kirjoitti:
Mutta kyllä sullakin pari lasta on kun te naiset ette pysty hillitsemään halujanne. Olette eläimellisiä. ;)
"Mutta kyllä sullakin pari lasta on kun te naiset ette pysty hillitsemään halujanne. Olette eläimellisiä. ;) "
Nii..ja sulla roikkuu pari pallia haarovälissä tyhjänpanttina kun et pysty hillitsemään tyhmiä möläytyksiäs. - uiohöänm
Taskubiljardia?????? kirjoitti:
"Mutta kyllä sullakin pari lasta on kun te naiset ette pysty hillitsemään halujanne. Olette eläimellisiä. ;) "
Nii..ja sulla roikkuu pari pallia haarovälissä tyhjänpanttina kun et pysty hillitsemään tyhmiä möläytyksiäs.No voi hitsi!
- adhsdh
Nainen 41 kirjoitti:
Tässä tutkimus-mollaus-artikkelissahan haetaan pohjimmiltaan naisen oman kehon määräämisoikeuden purkamista. Elikkä, jos ei sinulla ole miestä, on ruumiisi vapaasti käytettävissä tai sinut on oikeus pakkonaittaa, kuten esim. Intiassa. Jos joltain meni nyt ihan täysin ohi, niin ajattele asiaa näin päin: jos en halua olla tyyppi A:n kanssa, niin minun ei ole pakko sen kanssa olla, koska se ei minua millään lailla kiihota. Miksi siitä pitäisi siis märistä? Keneltä se on pois?
Niin, ja Kiinasta tosiaankin voisi saada siistin, käytöstavat omaavan ja koulutetun miehen. Siellähän naisia ryöstellään vaimoiksi, kun tytöt on abortoitu sikiöinä pois maailmaa pilaamasta."Tässä tutkimus-mollaus-artikkelissahan haetaan pohjimmiltaan naisen oman kehon määräämisoikeuden purkamista."
Hienostipa osaat asian vääntää itsellesi edulliseen muotoon.
Kerropa mullekin mitä kautta naisten nirsouden kritisoimisesta päästään naisten pakottamiseen? Kiinnostaa ehdottomasti tietää tämä ihmeellinen ajatusrakennelma.
"jos en halua olla tyyppi A:n kanssa, niin minun ei ole pakko sen kanssa olla, koska se ei minua millään lailla kiihota."
Joo, totta kai sua ollaan nyt naittamassa ihmisille, jotka sua ei kiihota. Olet ymmärtänyt asian täysin nappiin. Hienoa hienoa.
Ei vaan kyllä tässä on nyt kyse yleisen asennevamman kritisoimisesta eikä mistään pakkonaittamisesta. Mieltymys ja asennevamma ovat kaksi täysin eri asiaa. Naisten nirsoudessa on kyse jälkimmäisestä.
"Keneltä se on pois?"
Ömm... miehiltä?... Naisten nirsous on pois niiltä yksin jääviltä miehiltä. Eikö tämä ole itsestään selvää?
Tiesitkö, että 2 2 on 4? Ajattelin vain muistuttaa, koska sinulta näyttäisi olevan ala-aste tason päättelykyvyt kokonaan unohtuneet. - --
Kiinassa tosiaan olisi vaikka millä mitalla koulutettuja, työllistettyjä vapaita miehiä. Ikävä kyllä, saattaa suominaiselle tulla ongelmia, kun siellä on totuttu, että naiset ovat hyötytavaraa, jota miehet hallitsevat. Lisäksi miehet ovat siellä päin rapakunnossa, elintavat huonot. Kyllä suomimies varmaan sittenkin on parempi vaihtoehto? "Täydellisiä" miehiä on hyvin harvassa, ei varmasti riitä jokaiselle suominaiselle.
- Iloinen eronnut
Miksi ei saisi olla sinkku?
Olen yhden "hienon" liiton kokenut, enkä kyllä aio huonoihin suhteisiin enää.
Moni elää huonossa parisuhteessa nytkin ilmeisesti yksinäisyyden pelossa ja lapset voivat huonosti. Huonossa suhteessa sitä vasta yksinäinen on. - aikansa kutakin
Kyllä tuossa analyysissä on perää. Kun kaikin tavoin itsellinen sinkkunainen saa mieheltä haluamansa myös ilman sitoumuksia, niin miksi ihmeessä hän ottaisi miehen elämäänsä pysyvästi? Vaatimaan ja järjestämään vaikeuksia?
Miehet ovat perinteisesti tottuneet siihen, että nainen panee parastaan päästäkseen naimisiin. Ehkä olemme uuden ajan kynnyksellä: miehen täytyy kehittää itseään, miellyttää silmää ja käyttäytyä hyvin saadakseen naisen. - messor
Nainen 41 kirjoitti:
Niin, ja Kiinasta tosiaankin voisi saada siistin, käytöstavat omaavan ja koulutetun miehen. Siellähän naisia ryöstellään vaimoiksi, kun tytöt on abortoitu sikiöinä pois maailmaa pilaamasta.Henry Laasanenhan nimenomaan näissä haastetteluissaan vaatii että asialle pitää tehdä jotain. Mielenkiintoista nähdä mitä ne yhteiskunnalliset toimenpiteet tulevat olemaan. Itse lähden kyllä maasta hyvissä ajoin jos sellaista aletaan suunnitella ja varmasti vielä useampi nainen.
- ugly face
Naisilla on ennakkoluuloja. ei haluta tutustua rumaan mieheen , koska se on automaattisesti huono mies josta ei ole parisuhteeseen
- Nainen <3
"ugly face"...kauneus/komeus on aina katsojan silmässä. Minulle ainakin se luonne on tärkeämpi kuin se ulkonäkö. Itse olen pyöreä nainen ja kasvoilta iha ok...ainakaan kukaan ei vielä ole pelästynyt ;) En usko että kaikki naiset läheskään ajattelee noin. Varsinkin jos ensin tutustuu vaikka netin kautta ja puhuu puhelimessa, niin että ensin tavallaan tutustuu siihen luonteeseen. Sitten ei enään se ulkonäkö vaikuta. Tai sitten täytyy kyllä ihmisen olla tosi pinnallinen ja tyhmä jos tapaa mukavan fiksun miehen/naisen ja sitten tyrmää hänet pelkän ulkonäön vuoksi.
Olen 34 v ja sinkku. Tähän ikään mennessä minulle ei ole ainutkaan mies tullut tekemään ehdotuksia selvin päin. Niitäkin tapauksia taitaa olla hurjat 3. Olen itse tehnyt aloitteen silloin kun olen ollut kiinnostunut enkä ole tarvinnut alkoholia.
Kyllä on vikaa miehissäkin. Kiltti mies kyllä kelpaa, mutta missä he ovat? Eivät kuntosalilla, eivät uimahallissa, eivät kirjastossa eivätkä kaupassa tai koiratapahtumissa.- Miehyt
No meille miehille ei tehdä ehdotuksia edes humalassa. Suomessa on turha yrittää puhua ihmisille kun pitävät hulluna jos puhuu selvinpäin tuntemattomalle. Kiltit miehet ovat siellä kirjastossa, kuntosalilla, uimahallissa ja kaupassa mutta ei niihin kukaan kiinnitä huomiota.
- yksin kotona
Kyl mää ainakin olen salilla ja uimahallilla ollut melkein joka päivä aamupäivisin. Kaupassakin käyn useesti, yleensä prismas tai s-marketissa? Mut ei sua vaan näy missään?
Miehyt kirjoitti:
No meille miehille ei tehdä ehdotuksia edes humalassa. Suomessa on turha yrittää puhua ihmisille kun pitävät hulluna jos puhuu selvinpäin tuntemattomalle. Kiltit miehet ovat siellä kirjastossa, kuntosalilla, uimahallissa ja kaupassa mutta ei niihin kukaan kiinnitä huomiota.
Näinhän se on. Ihmiset on vaan niin lähestymättömiä. Turha vaiva.
- Pohjois-Pohjanmaa...
on vähän liian kaukana täältä pääkaupungista :(
- hjlhjk
Miehyt kirjoitti:
Muuta muualle!
- mk
Miehyt kirjoitti:
itse miehenä kun olin yli 20 vuotta sitten vajan vuoden poikamiehenä niin stadissa ei tarvinnut alta 30v miehen mennä kun määrättyihin ravintoloihin baaritiskille istuskelemaan ja kun ei ollut liikaa humalassa niin vanhemmat nasiet tulivat kysymään että onko sulle mitään tekemista ja kun sanoi että ei niin kysyttiin lähdetkö mukaan ja sai kunnon seksiä ja joukossa oli niin vapaita kuin perheenemäntiä ja minua ei haitannut yhtään mitään vaikka oli rouvashenkilö että silleen. Ainakin pääkaupunkiseudulla jos joutu ilman sekisä olemaan vapaa mies tai nainen niin se on jo saamattomuutta koska tarjontaa on. Se on eri asia jos kokoajan puolisoa etsiin mutta kun ei etsi niin se kohdalle osuu niinkuin minullakin.
- viiniäkö
yksin kotona kirjoitti:
Kyl mää ainakin olen salilla ja uimahallilla ollut melkein joka päivä aamupäivisin. Kaupassakin käyn useesti, yleensä prismas tai s-marketissa? Mut ei sua vaan näy missään?
Se on vähän ongelmallinen tää suomalainen menttaliteetti. Ollaan niin ujoja ja vetäytyviä että aina odotetaan että se toinen tulisi juttelemaan, mutta itse ei uskalleta ensin :) Tuolla ulkomailla ihmiset on jotenkin paljon vapautuneempia ja tulee juttelemaan ihan reilusti jos kiinnostuvat jostain ihmisestä. Se on joskus huonokin asia, koska joukossa on niitä "metsästäjiä" paljon, mutta hyvin voisi suomalaiset vähän ottaa mallia siitä. Sitä kai pitäsi jokaisen ottaa pari lasia viiniä ennenko lähtee liikenteeseen että olisi enemmän rohkeutta. Olen vaan huomannut että noilla ulkomaalisilla monilla kun on tapana sitä viiniä juoda ruoankin ym kanssa niin siksi he ehkä ovat vähän vapautuneempia :)
- Kiinnostunut
Onko epätavallista, että 28 vuotias nainen on ollut 8 vuotta sinkkuna?
- mk
SItähän voi ollaavaikka kokoikänsa jos on vakipano missä hoitaa seksitarpeensa ja ei siihen seurustelua tarvitse. Yli 20v sitten kun olin miehenä sinkkuna niin ajattelin että sitten rupaen taas seukkaamaan kun 100 naista on saatu sänkyyn mutta ei mennyt kun reilu puolivuotta kun hyvän naisen tapasin ja siitä saakka kimpassa oltu. Oli minullakin hyviö vakipanoja ja niin monet perheenemäntia kun miehen kanssa ei paljon sekstailtu että silleen.
- sanon vaan
Onhan se. Tai sitten olet niin vaativa ettei juoppo väkivaltainen mies kelpaa. Monelle kelpaa meinaan.
- uusi ilmiö
Eihän tämä suinkaan aina ole näin ollut. Ei ole loppuunsa kauan siitäkään ajasta kun vaan otettiin se naapurin Raimo siitä mieheksi, koska ei ollut valinnan varaa ja nainen ei pärjännyt yksin maatalossa. Nyt kun naiset alkavat olla itsenäisempiä, kaupunkikulttuuri on rantautunut Suomeen ja maaseudullakaan ei ole enää niin junttimeininki, naisilla on mahdollisuuksia vaikuttaa asioihin ja valita. Niinpä ne on nykyään helposti vähän nirsoja ja se perus Pekka ei kelpaa :P
- terveisin Tyyne
Vielä pari vuosikymmentä sitten sanottiin, että nainen on saanut hyvän miehen, kun tämä ei lyönyt vaimoaan, eikä ollut juoppo. Jos miehellä oli lisäksi jokin työ, suht säännölliset tulot ja omakotitalo, pidettiin hänen vaimoaan automaattisesti onnekkaana sekä myös onnellisena naisena. Odotukset miehiä kohtaan ovat siis muuttuneet - ja parempaan suuntaan.
- sanon vaan
Mutta mitä teemme asialle. Emme mitään. Olemme tällä palstalla 5 vuoden päästäkin ja juttelemme samasta aiheesta.
- Nainen_ja_yksiö
Ei tarvitse olla edes koulutettu ja hyvin tienaava nainen. Kun on päässyt yksielämisen makuun, niin tähän ei enää miestä riesakseen kaipaa. Elämä on vaan jotenkin niin paljon simppelimpää. Aina miehille tilapäistä käyttöä löytyy, mutta ihan ketä vaan ei viitti siihenkään käyttää, kun dildot on keksitty jo aikapäivää sitten.
Halut ja lapsenteko ovat kaksi eri asiaa, sille aiemmin viestiketjussa kirjoittaneelle tiedoksi. Ehkäisymenetelmät on keksitty. En kaipaa rasitteekseni sen enempää miestä kuin lastakaan, enkä edes lemmikkejä. (Ja jos kukat kuolevan hoidossani, niin niille ei ole tarpeen pitää hautajaisia.)- nainen ja neliö
Yksinkertaiselle yksinkertaista elämää ilman miestä, itse kyllä ahdistuisin, jos ei olisi miestä ja omia lapsia ym. siinä ympärilläni.
Tässä nyt tehdään Laasasen mielipiteestä faktaa, vaikka kyseessä on vain yhden puutteessa elävän miehen mielipide, jonka hän on laukaissut tyhmälle toimittajalle.
Yksinasuminen ei tarkoita, että olisi yksin(äinen). Yksin asuvien joukossa on myös niitä, jotka ovat parisuhteessa (onnellisessakin).
Naiset eivät Suomessa "nai ylöspäin", tuo voi päteä Keski-Eurooppaan mutta ei Pohjoismaihin. Koulutetut naiset naivat toki useammin koulutettuja miehiä kuin kouluttamattomia, mutta eihän se mitään ylöspäin naimista ole! Lika barn leka bäst, ei sen kummempaa.
Miehet ovat ihan yhtä "nirsoja" kuin naisetkin, he haluavat kauniin, hoikan, itseään nuoremman naisen. Miksi Laasanen ei koskaan pohdi tätä?- Monet suomalaiset
naiset ovat liian miesmäisiä, liian äijiä, olisitte edes naisellisia,
mutta ette taida osata tai uskaltaa olla? - im land der fantasi
Kaunis yms. on luonnollinen reaktio, jo pikkupoikana oli olemassa tietynlaisia joihin ihastui. Toiset olivat vain tyttöjä.
Hoikka = terve
Nuorempi = kunnioittaa kokeneempaa
Mutta kiltti / kiltti = kaksi joista kumpikaan ei tee aloitetta. - drhrdshr
im land der fantasi kirjoitti:
Kaunis yms. on luonnollinen reaktio, jo pikkupoikana oli olemassa tietynlaisia joihin ihastui. Toiset olivat vain tyttöjä.
Hoikka = terve
Mutta kiltti / kiltti = kaksi joista kumpikaan ei tee aloitetta.jos tämä on miesten logiikka, miksi naisia sitten herjataan siitä että uskaltavat sanoa haluavansa komean ja nuorehkon seikkailunhalusen miehen? jokanen toivoo kumppaninsa viehättävän itseään
kukaan ihminen ei myöskään osaa pukea sanoiksi sitä viehättävyyttä voi säihkyä toisen ihmisen luonteesta ja käytöksestä, joka vaikuttaa myös parinvalintaan, ja tällä asialla on vähemmän tekemistä ulkonäön kanssa - nsdeoigns
Monet suomalaiset kirjoitti:
mutta ette taida osata tai uskaltaa olla?Sorry, mut ei kiinnosta vastata sitä keittiöseksihihhulinaista joka leipoo teille miehille pikkuleipiä ja käyttää 2 h aamustaan itsensä valmisteluun joka päivä näyttääkseen söpöltä Juuri Sinun mielestäsi, ja joka kipittää koroissaan jalat paskana pitkin teitä kaikki päivät.
Kun se asia on niin että me naisetkin ollaan vaan ihmisiä, eikä aina jaksa kiinnostaa toi kumppanin etsiminen ja jonkinlaisen naisellisuuden korostaminen. Itse en ainakaan tunne sellasesta olevan hyötyä arki-elämässä, päinvastoin, saa turhaa huomiota. Mut ettehän te miehet sitä koskaan halua hyväksyä, et nainenki on vaan ihminen, vaan naisen pitäs olla kiusotteleva seksileikkikalu.
Ai niin ja sitten kun sitä pukeutuu naiseksi niin saa kuulla häiritseviä kommentteja miehiltä jotka ei osaa hillitä itseään, voi saada kuulla olevansa pissis tai itseään myyvä grhm tai voi saada kuulla olevansa huomion kerjääjä yms. Niin joo, se ''Naiseksi'' pukeutuminen on vähänniinku menettäny taikansa. Monet suomalaiset kirjoitti:
mutta ette taida osata tai uskaltaa olla?Miksi pitäisi olla? Jotta miellyttäisi satunnaisten kaupungilla kohtaamiensa miesten silmää? Kiitos ei, ainakaan minä en sen takia kulje paljastavissa vaatteissa, korkeissa koroissa tai tuhlaa arvokasta aikaani viettämällä tuntikausia peilin edessä.
Haluan NAUTTIA elämästä!- Kimmo
Juuri näin,
täysi susi tutkimus ainakin omasta ja lähipiirituttavien kokemuksista.
Itselläni ei ole akateemista koulutusta ja kaikki tyttöystävät olleet akateemisia.
Jos on sivistynyt ja hyvät vuorovaikutustaidot,kiinnostunut monista asioista,ei ole ongelmia löytää naista."Ei
naiset tutkintoa nai tai asemaa".Suurin osa haluaa tasavertaisen, tavallisen,huumorintajuisen, fiksun,ymmärtäväisen,keskustelutaitoisen miehen joka pitää itsestä huolta.
Kapakissa en käy vaan tansseissa ja seurakunnan tilaisuuksissa ja eipä ole koskaan naisseurasta pulaa ollut.
Väitän,että jos on oma itsensä,selvinpäin ja liikkuu sitten missä tahansa avoimin mielin, seuraa löytää.Tottakai nirppanokkia on,yleensä ovat sitoutumiskammoisia ja haavoitettuja.Eivätkä luota toiseen ihmiseen. - 20+1
im land der fantasi kirjoitti:
Hoikka = terve
Mutta kiltti / kiltti = kaksi joista kumpikaan ei tee aloitetta.Tarkoittaako kiltti sinun mielestäsi samaa kuin ujo? Kyllä minä olen tavannut kilttejä ihmisiä, jotka tekevät aloitteita.
- messor
"Tässä nyt tehdään Laasasen mielipiteestä faktaa, vaikka kyseessä on vain yhden puutteessa elävän miehen mielipide, jonka hän on laukaissut tyhmälle toimittajalle."
Niin, tieteellisessä maailmassa tutkimuksille pitäisi saada vertaisarvioita ja tulosten oltava toistettavissa. Miksi tämä asia on julkisuudessa vähän väliä ja aina tämän saman "sosiologin", Henry Laasasen esittämänä? Kun nyt luulisi tällaisten pariutumisasioiden olevan sosiologian peruskauraa ja siteeratttavia tutkimuksia ja teoreetikkoja vaikka millä mitalla. - Jospa vain...
simasuuneiti kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? Jotta miellyttäisi satunnaisten kaupungilla kohtaamiensa miesten silmää? Kiitos ei, ainakaan minä en sen takia kulje paljastavissa vaatteissa, korkeissa koroissa tai tuhlaa arvokasta aikaani viettämällä tuntikausia peilin edessä.
Haluan NAUTTIA elämästä!keskittyisit miellyttämään itseäsi, ketään muuta ei kiinnosta.
- Juoppo kelpaa
naisille, "rento luuseri" on naisten mieleen.
Kunnon mies ei kelpaa, naisella ei ole hänen
suhteen enää mitään korjattavaa, siksi juoppoluuseri
sopii paremmin naisen makuun.
Itse en enää edes halua elämänkumppania,
vaan elän mieluimmin yksin ja olen todella
onnellinen valinnastani.- lottamari<3
Mistä ihmeestä tuollaiset käsitykset sikiää? En huolisi juoppoa luuseria mistään hinnasta ja alkaisi sitä paapomaan ja hoivaamaan. Kunnollista ja täyspäistä olen aina halunnut ja koskaan en ole voinut sietää känniääliöitä.
Jos sinulla on tuollainen käsitys naisista, niin liikut varmasti aika alamaailmaluokan naisten seurassa. Kukaan itseään kunnioittava ja hiukankin älyä päässään oleva nainen ei itselleen renttua alkoholistia halua. Hänessä on oltava sitten jotain todella muuta ihanaa kuten Irwinissa, kuuluisa tmv, mutta ei missään nimessä mikään tavis. - yksin kotona
lottamari<3 kirjoitti:
Mistä ihmeestä tuollaiset käsitykset sikiää? En huolisi juoppoa luuseria mistään hinnasta ja alkaisi sitä paapomaan ja hoivaamaan. Kunnollista ja täyspäistä olen aina halunnut ja koskaan en ole voinut sietää känniääliöitä.
Jos sinulla on tuollainen käsitys naisista, niin liikut varmasti aika alamaailmaluokan naisten seurassa. Kukaan itseään kunnioittava ja hiukankin älyä päässään oleva nainen ei itselleen renttua alkoholistia halua. Hänessä on oltava sitten jotain todella muuta ihanaa kuten Irwinissa, kuuluisa tmv, mutta ei missään nimessä mikään tavis.Siltin joka päivä joku nainen kirjoittelee et Vit.tu kun tuo mun mies juopottelee ja haukkuu huo.raksi, lyö ja ei tee muuta kun makaa. Kyllä minusta on aika yleistä et naisella on juoppo mies kumppanina. Ainakin kun palstoja lukee
- T
yksin kotona kirjoitti:
Siltin joka päivä joku nainen kirjoittelee et Vit.tu kun tuo mun mies juopottelee ja haukkuu huo.raksi, lyö ja ei tee muuta kun makaa. Kyllä minusta on aika yleistä et naisella on juoppo mies kumppanina. Ainakin kun palstoja lukee
Niin, ja ehkä se kertoo jotain myös tarjonnasta? Suomalaiset miehet ovat niin juoppoja, ettei selvää riitä kaikille...
- assll
T kirjoitti:
Niin, ja ehkä se kertoo jotain myös tarjonnasta? Suomalaiset miehet ovat niin juoppoja, ettei selvää riitä kaikille...
"Suomalaiset miehet ovat niin juoppoja, ettei selvää riitä kaikille..."
Miten niin riitä kaikille kun niitä selviä on hemmetisti yksin? - T
assll kirjoitti:
"Suomalaiset miehet ovat niin juoppoja, ettei selvää riitä kaikille..."
Miten niin riitä kaikille kun niitä selviä on hemmetisti yksin?On muitakin syitä jäädä yksi kuin juoppuous.
- mä vaan
T kirjoitti:
Juu ja sit kun joku mies ilmoittelee haluavansa suhteen ja sanoo ettei ole juoppo niin ei naisia kiinnosta enään siinä' vaiheessa
- vbjmgfmg
lol
taas näiden hitti-idioottejen perusteettomia kommentteja
mistäköhän koko hulluus on saanu alkunsa,
siitä että joku kaljamaha suuttui ettei eka tyttö ottanu sänkyynsä?
minä en menisi miehiä syyttämään siitä etten kelpaa parille miehelle ketkä sattuis omaan silmään näyttämään miellyttäviltä, tai siitä ettei juttu vaan tunnu luistavan miesten kanssa
en ole niin tyhmä että olettaisin toisten ihmisten tunteiden olevan jotenki roboottimaisia ja muodostuvan koska minä niin nyt haluan
jokasella ihmisellä on oikeus vaatia tunnetta ihmissuhteiltaan, ja tämä laji on muuten todella haastava jos sitä ei luonnostaan osaa
jos toinen ei tunne suhun vetoa, se ei ole sen vika, eikä sen odotuksien vika, se ei ole kenenkään vika :-) jos täs maailmas on joku prinsessa joka odottaa jotain täysin tietynnäköstä prinssiä kotiovelleen ruusuineen niin se on sitten sen probleema mut kuka vitun apina väittää et näin on jokasella naisella :-D Tai miehellä
voisin itsekin väittää että jokanen mies odottaa sitä hymyilevää elävää barbinukkea sinne kotiovensa taakse mutta sekin olisi vaan hatara pinnallinen väite verrattuna isoon monimutkasempaan todellisuuteenKäsittääkseni juuri tuohon tämä hulluus perustuu, eli Laasanen ei aikoinaan baarissa saanut sitä kauneinta naista eikä kelpuuttanut "pubiruusuja", joten hän teki "markkina-arvoteoriasta" tutkimuksen (vai pitäisikö sanoa markkina-arvoteoriasta "tutkimuksen"). Väitöskirjarahoitusta hän ei sentään saanut.
Eli yhden miehen turhauma ja katkeruus koko tämän "teorian" taustalla.
- kukaties lesbo
Lukekaa tämä juttu, miten meidät yksin elävät naiset yritetään laittaa johonkin kategoriaan. Itse olen varmaan tämä tyyppi :DDDDD..
"Kokonaan omaa elämäänsä elää stereotypia ”kukaties lesbo”. Usein kukaties lesboksi määritellään itsenäinen nainen, jonka "luulisi jo löytäneen puolison itselleen". Päällisin puolin hän näyttää olevan tyytyväinen elämäänsä. Paitsi että jotakin outoa hänessä tuntuu olevan. Hän ei näytä olevan kiinnostunut miehistä, hänen seurassaan ei ole vuosiin nähty miestä, ja kotonakin hän tekee miehille kuuluvat työt useimmiten itse."
http://hyvaterveys.fi/artikkelit/Nainen-miksi-elät-yksin/1487/ - M3302
Täällä ollaan näemmä päästy taas palstan lempiaiheeseen; siihen mikä naisissa on "vikana" kun ei "kiltit" miehet kelpaa.
Ensinnäkin, jos viittaatte itseenne näinä "kiltteinä" miehinä, niin mitä te täällä valitatte ja syyllistätte? Tekeekö kiltit ihmiset niin?
Toisekseen, miten voidaan yleistää ettei suomalaiselle naiselle "kelpaa" suomalainen mies? Oliko tutkimus niin kattava?
Kolmanneksi, miksi naiset eivät saisi olla vaativia miesten suhteen? Onko meillä miehillä muka joku synnyinoikeus saada nainen, riippumatta siitä millaisia itse olemme? Elämme tasavaltaisessa, tasa-arvoisessa maassa, joissa naisilla on yhtä suuri oikeus valita mieleisensä puoliso kuin miehilläkin. Tämä sisältää myös oikeuden jäädä ilman puolisoa, jos "Sitä Oikeaa" ei löytynyt.
Onko se näin suuri järkytys meille että naiset pärjäävät varsin mainiosti ilman meitäkin? Ettemme olekaan korvaamattomia?
Ja tämä väitetty "asennevamma". Kuulostaa siltä, että syytämme naisia siitä ettei heille kelpaa kuka tahansa mies. Tässäkin on kaksi puolta; samalla voidaan väittää että meillä miehillä on asennevamma, jos meille kelpaisi kuka tahansa nainen.- gagaga
"Onko meillä miehillä muka joku synnyinoikeus saada nainen, riippumatta siitä millaisia itse olemme? Elämme tasavaltaisessa, tasa-arvoisessa maassa, joissa naisilla on yhtä suuri oikeus valita mieleisensä puoliso kuin miehilläkin."
Miten tuo tuntuu olevan joillekin noin vaikea tajuta, että nyt aiheena on nirsous, ei mieltymykset? Kuinka vajaa täytyy ihmisen olla, ettei voi näin yksinkertaista erottelua tajuta?
Kukaan ei ole väittänyt, että miehillä on oikeus saada nainen riippumatta siitä millaisia he ovat. Kukaan ei ole väittänyt, että naisilla ei saa olla mieltymyksiä. Kyse on siitä, että monien naisten odotukset ovat jossain Kauniiden ja Rohkeiden tasolla. Silloin on kyse asennevammasta, ei mieltymyksistä. Silloin ei ole miehen tehtävä alkaa kurottelemaan mahdottomuuksiin vain tanssiakseen naisten pillin tahtiin.
"Kuulostaa siltä, että syytämme naisia siitä ettei heille kelpaa kuka tahansa mies"
Niin kuulostaa. Jos sattuu olemaan yksinkertainen dille. - Nainen 41
Hieno textiä "M3302" !!!! Asiaa ei voisi paremmin enää valaista. Juttuhan on juuri näin, että täällä nämä rumat&kiltit miehet (omasta mielestään) narisevat ja känisevät, että eivät kelpaa. Heidän mielestään heillä ON OIKEUS SAADA NAINEN-KAUNIS SELLAINEN,PIMPSAA,VIT*UA JA PERSET*Ä, KOSKA HEILLÄ ON SIIHEN OIKEUS!
Ja tosiaankin, niin kuin tämä joku tyhjäpää Laasanen vaatii, että asialle täytyy tehdä jotain, niin siinä vaiheessa myös meikä poistuu maasta takavasemmalle. Minä en tule antamaan perset*ä kenelekkään minkään lakipykälän velvoittamana! - afafaf
Nainen 41 kirjoitti:
Hieno textiä "M3302" !!!! Asiaa ei voisi paremmin enää valaista. Juttuhan on juuri näin, että täällä nämä rumat&kiltit miehet (omasta mielestään) narisevat ja känisevät, että eivät kelpaa. Heidän mielestään heillä ON OIKEUS SAADA NAINEN-KAUNIS SELLAINEN,PIMPSAA,VIT*UA JA PERSET*Ä, KOSKA HEILLÄ ON SIIHEN OIKEUS!
Ja tosiaankin, niin kuin tämä joku tyhjäpää Laasanen vaatii, että asialle täytyy tehdä jotain, niin siinä vaiheessa myös meikä poistuu maasta takavasemmalle. Minä en tule antamaan perset*ä kenelekkään minkään lakipykälän velvoittamana!"Heidän mielestään heillä ON OIKEUS SAADA NAINEN-KAUNIS SELLAINEN,PIMPSAA,VIT*UA JA PERSET*Ä, KOSKA HEILLÄ ON SIIHEN OIKEUS!"
Siinä vaiheessa kun koet tarpeelliseksi vääntää vastapuolen kannan pelkäksi irvikuvaksi, olet jo käytönnössä hävinnyt väittelyn. Siinä vaiheessa riitelet vain oman pääsi sisäisten olkiukkojen kanssa.
Kukaan ei ole väittänyt oikeudekseen saada kaunis nainen, pimpsaa, vittua ja persettä. Sinä huudat ja rääyt ihan itseksesi - ja samalla todistat, että yksinäisiin miehiin kohdistetuissa asenteissa on parantamisen varaa.
Jos todella luulet tuon rääkymisen vastaavan todellisuutta, mikään muu johtopäätös ei ole mahdollinen.
Mitä pahaa oikeudessa muuten on? Sinä aivan kuin syytät joitakin miehiä siitä, että he kokevat olevansa oikeutettuja naisten huomioon. Tämä on mielenkiintoinen syytös ottaen huomioon, että ihminen kokee aina toivoessaan tai tehdessään jotain olonsa oikeutetuksi. Kertoisitko mullekin miksi se on tässä tapauksessa kuolemansynti? Jos joku mies tulee puhumaan sinulle, rääytkö ja huudatko kovaan ääneen "SÄ LUULET, ETTÄ SULLA ON OIKEUS TULLA PUHUMAAN MULLE!!!!"
Jos et rääy, kertoisitko miksi rääyt kun yksinäiset miehet kokevat oikeudekseen tulla huomatuksi, eikä pelkästään lokeroiduiksi joksikin stereotyyppisiksi, alkoholisoituneiksi, rumiksi möhömahoiksi? Nimittäin juuri tällä lokeroimisella todistatte asennevamman olemassaolon.
Ja aivan satavarmasti tätä lokerointia kohdistuu vähintään kaksi kertaa enemmän yksinäisiin miehiin kuin yksinäisiin naisiin. Siitä ei ole epäilystäkään. Yksinäinen mies huomattavasti herkemmin negatiivisten ennakkoluulojen uhri kuin yksinäinen nainen. - M3302
gagaga kirjoitti:
"Onko meillä miehillä muka joku synnyinoikeus saada nainen, riippumatta siitä millaisia itse olemme? Elämme tasavaltaisessa, tasa-arvoisessa maassa, joissa naisilla on yhtä suuri oikeus valita mieleisensä puoliso kuin miehilläkin."
Miten tuo tuntuu olevan joillekin noin vaikea tajuta, että nyt aiheena on nirsous, ei mieltymykset? Kuinka vajaa täytyy ihmisen olla, ettei voi näin yksinkertaista erottelua tajuta?
Kukaan ei ole väittänyt, että miehillä on oikeus saada nainen riippumatta siitä millaisia he ovat. Kukaan ei ole väittänyt, että naisilla ei saa olla mieltymyksiä. Kyse on siitä, että monien naisten odotukset ovat jossain Kauniiden ja Rohkeiden tasolla. Silloin on kyse asennevammasta, ei mieltymyksistä. Silloin ei ole miehen tehtävä alkaa kurottelemaan mahdottomuuksiin vain tanssiakseen naisten pillin tahtiin.
"Kuulostaa siltä, että syytämme naisia siitä ettei heille kelpaa kuka tahansa mies"
Niin kuulostaa. Jos sattuu olemaan yksinkertainen dille.Eikö nirsous sitten juuri tarkoita, että mieltymyksillä on tietyt rajat? Miksi se olisi väärin, että "monilla" naisilla on korkeat odotukset miesten suhteen? Vai voitko rehellisesti väittää, etteikö myös "monilla" miehillä olisi korkeita odotuksia naisten suhteen?
On melko mielenkiintoista, että käyttäydyt noin aggressiivisesti, ja kehtaat silti kysyä kuinka "vajaa" ihmisen täytyy olla. Mikäli keskustelutaitosi on tuota tasoa, niin en lainkaan ihmettele miksi sinun täytyy syyttää naisten "asennevammaa" - gagagad
M3302 kirjoitti:
Eikö nirsous sitten juuri tarkoita, että mieltymyksillä on tietyt rajat? Miksi se olisi väärin, että "monilla" naisilla on korkeat odotukset miesten suhteen? Vai voitko rehellisesti väittää, etteikö myös "monilla" miehillä olisi korkeita odotuksia naisten suhteen?
On melko mielenkiintoista, että käyttäydyt noin aggressiivisesti, ja kehtaat silti kysyä kuinka "vajaa" ihmisen täytyy olla. Mikäli keskustelutaitosi on tuota tasoa, niin en lainkaan ihmettele miksi sinun täytyy syyttää naisten "asennevammaa""Eikö nirsous sitten juuri tarkoita, että mieltymyksillä on tietyt rajat?"
Totta kai mieltymyksillä on rajat, "by defenition". Minkälaisia ne rajattomat mieltymykset sitten ovat? Jos olet mieltynyt kaikkeen, et ole mieltynyt mihinkään.
Nirsous tarkoittaa sitä, että mieltymysten rajat ovat kohtuuttoman ahtaat.
"Miksi se olisi väärin, että "monilla" naisilla on korkeat odotukset miesten suhteen? Vai voitko rehellisesti väittää, etteikö myös "monilla" miehillä olisi korkeita odotuksia naisten suhteen? "
Pysytään aiheessa, siis nirsoudessa.
"On melko mielenkiintoista, että käyttäydyt noin aggressiivisesti, ja kehtaat silti kysyä kuinka "vajaa" ihmisen täytyy olla."
Mistä lähtien agressiivisuus on korreloinut vajauden kanssa? Jos siis jotain sellaista vihjailet.
Ovatko sellaiset henkilöt kuin Bill Hicks ja George Carlin sulle tuttuja? Äärimmäisen agressiivisia ja äärimmäisen älykkäitä yksilöitä.
Ja jos minun kirjoitukseni ovat sinusta muka noin järkyttävän agressiivisia, niin en voi muuta kuin suositella enemmän Bepanthenia herkälle pyllynahallesi.
"Mikäli keskustelutaitosi on tuota tasoa, niin en lainkaan ihmettele miksi sinun täytyy syyttää naisten "asennevammaa""
Me olemme nyt Suomi24:n anonyymillä keskustelupalstalla. Sinä et ole nainen, enkä minä ole pyytämässä sinua illalliselle. Tällaiset perusasiat pääsevät joiltakin palstalaisilta välillä unohtumaan. - M3302
gagagad kirjoitti:
"Eikö nirsous sitten juuri tarkoita, että mieltymyksillä on tietyt rajat?"
Totta kai mieltymyksillä on rajat, "by defenition". Minkälaisia ne rajattomat mieltymykset sitten ovat? Jos olet mieltynyt kaikkeen, et ole mieltynyt mihinkään.
Nirsous tarkoittaa sitä, että mieltymysten rajat ovat kohtuuttoman ahtaat.
"Miksi se olisi väärin, että "monilla" naisilla on korkeat odotukset miesten suhteen? Vai voitko rehellisesti väittää, etteikö myös "monilla" miehillä olisi korkeita odotuksia naisten suhteen? "
Pysytään aiheessa, siis nirsoudessa.
"On melko mielenkiintoista, että käyttäydyt noin aggressiivisesti, ja kehtaat silti kysyä kuinka "vajaa" ihmisen täytyy olla."
Mistä lähtien agressiivisuus on korreloinut vajauden kanssa? Jos siis jotain sellaista vihjailet.
Ovatko sellaiset henkilöt kuin Bill Hicks ja George Carlin sulle tuttuja? Äärimmäisen agressiivisia ja äärimmäisen älykkäitä yksilöitä.
Ja jos minun kirjoitukseni ovat sinusta muka noin järkyttävän agressiivisia, niin en voi muuta kuin suositella enemmän Bepanthenia herkälle pyllynahallesi.
"Mikäli keskustelutaitosi on tuota tasoa, niin en lainkaan ihmettele miksi sinun täytyy syyttää naisten "asennevammaa""
Me olemme nyt Suomi24:n anonyymillä keskustelupalstalla. Sinä et ole nainen, enkä minä ole pyytämässä sinua illalliselle. Tällaiset perusasiat pääsevät joiltakin palstalaisilta välillä unohtumaan.Niinpä niin. Käytöstapojen puutteen selittäminen anonyymillä keskustelupalstalla edustaa minusta eräänlaista henkistä kypsymättömyyttä. Epäilemättä olet älykäs ihminen, ja periaatteessa tätä väittelyä olisi mielenkiintoista jatkaa, mutta niin, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi väittelyyn ihmisten kanssa jotka vain pyrkivät levittämään omaa pahaa oloaan.
Toivotan sinulle hyvää kesän jatkoa.
- Luonnollista
Naisten nirsoudessa miehiä kohtaan ei ole mitään ihmeellistä, kun tarkastellaan tilannetta yleisesti eläinkunnassa. Useimmilla lajeillahan näyttää olevan niin, että urokset joutuvat kilpailemaan naaraiden suosiosta, eikä päinvastoin.
- lottamari<3
Jokainen joka haluaa löytää kumppanin varmasti sen löytää. Ei tarvitse olla nirso hyviä ja komeita miehiä on vapaalla vaikka kuinka sen kun vain valkkaa. Minäkin olen 100kg ruma nainen, mutta silti miehet viheltävät perääni ja käyvät takamukseeni kiinni, niin että saan hätistellä niitä matkoihinsa. Miehillä on kova puute naisista tänä päivänä ja se on meille rumille läskeillekin oikein markkinat nyt :)
- yksin kotona
Siks toiseks ne perseen puristelijat haluaa vaan seksiä, enkä usko et kovinkaan moni on puristellut sun per.settä selvinpäin parisuhde mielessä. Luultavasti aina jossain baarissa känniset ukot on hiplaillut sua ja ehdotellut. naimista ja sit kun olet antanut niin mies häippää sinä aikana kun nukut. Mitähän tapahtuis jos menisin tolleen puristelee jonkun läskin muijan persettä.? Tulis syyte seksuaalisesta häirinnästä. Fiksu itseänsä kunnioittava nainen ei anna miesten kouria per.settään varsinkaan jos on parisuhde mielessä ja mieheen kuunnola tutustuminen.
- ed
yksin kotona kirjoitti:
Siks toiseks ne perseen puristelijat haluaa vaan seksiä, enkä usko et kovinkaan moni on puristellut sun per.settä selvinpäin parisuhde mielessä. Luultavasti aina jossain baarissa känniset ukot on hiplaillut sua ja ehdotellut. naimista ja sit kun olet antanut niin mies häippää sinä aikana kun nukut. Mitähän tapahtuis jos menisin tolleen puristelee jonkun läskin muijan persettä.? Tulis syyte seksuaalisesta häirinnästä. Fiksu itseänsä kunnioittava nainen ei anna miesten kouria per.settään varsinkaan jos on parisuhde mielessä ja mieheen kuunnola tutustuminen.
No joo, totta puhut en anna hiplata takamustani kenenkään ja olen ihan kunnollinen enkä edes satakiloinen. Mutta joo, tiedän että kaikki miehet on vaan seksin perään, siksi olenkin loppuelämän yksin tai....mistä sitä koskaan tietää.
- yksin kotona
ed kirjoitti:
No joo, totta puhut en anna hiplata takamustani kenenkään ja olen ihan kunnollinen enkä edes satakiloinen. Mutta joo, tiedän että kaikki miehet on vaan seksin perään, siksi olenkin loppuelämän yksin tai....mistä sitä koskaan tietää.
Ei kaikki miehet oo seksin perässä. Ongelma on siinä et mistä tunnistaa ne ketkä ei ole seksin perässä. Kysymällä selviää yleensä ja tapaamalla miehiä. Jos mies alkaa parilla ekalla tapaamisella ehdottelee ja lähentelee niin siitä ainakin tietää.
- lottis<3
yksin kotona kirjoitti:
Ei kaikki miehet oo seksin perässä. Ongelma on siinä et mistä tunnistaa ne ketkä ei ole seksin perässä. Kysymällä selviää yleensä ja tapaamalla miehiä. Jos mies alkaa parilla ekalla tapaamisella ehdottelee ja lähentelee niin siitä ainakin tietää.
Vaisto sen sanoo, jos joku mättää eikä tunnu siltä miltä pitäisi. Yleensä sen vaan tuntee ja voihan tavata joka päivä uudestaan, niin oppii tuntemaan. Jos tyyppi ei halua tavata uudelleen, niin selvä peli.
- yksin kotona
Mä haluan löytää naisen ja en ole nirso. Mut ruma mies ei kelpaa edes rumalle naiselle. Olen niin monelle kirjoitellut asiallisen meilin mut ei ole kukaan vastannut takas. joten älä väitä et jokainen löytää kumppanin
- uyuiyui
Josko se ei johdu sitten ulkonäöstä? Monilla ei ole tarpeeksi perspektiiviä sen suhteen mikä on toisista viehättävää ja epäviehättävää. Kuulemani mukaan suomalaisten miesten lähentymisyritykset on usein väkinäisiä ja epätoivoisia, koska he odottavat takaiskua.
Itse olen ainakin tehnyt aloitteen lähes 100% pidemmistä suhteistani (olen nainen). Enkä ole koskaan mitenkään jumiutunut yhdenlaiseen tyyppiin. Niissä on kaikissa ollut jotain johon oon ihastunut. Oli mulla sellanen muiden mielestä rumakin mies yhdessä vaiheessa, eikä sen rumuus mihinkään vaikuttanut. Siinä oli hyviä puolia, mutta oli erittäin äkkipikainen, joten en jaksanut enää olla. - T
Mistä tiedät, että ongelma on pelkkä rumuus?
Onko sulla duuni? Pidätkö huolen itsestäsi, harrastat liikuntaa etkä ole pahasti ylipainoinen? Onko mielekkäitä harrastuksia? Onko sulla elämän asenne (et ole ruinaava pessimisti)? Kiinnitätkö huomiota pukeutumiseesi? Oletko yrittänyt tarpeeksi?
Muistan yhden opiskelukaverin, joka oli oikeasti ruma, ja kyllä se naisen sai (ei kovin kauniin, mutta ei susirumankaan), mutta sillä oli aina siistit tyylikkäät kledjut, ja muutenkin asiatb kohdallaan, eikä ollut pahaa ylipainoa. Jos olet ruma, sinun on satsattava muualle.
Omantunnon kysymys: oletko satsannut muualle? Jos olet, pidän sitä aidosti outona ajn epäilen, että luovutat liian helposti. - sdgnip
´´Siks toiseks ne ******* puristelijat haluaa vaan seksiä, enkä usko et kovinkaan moni on puristellut sun per.settä selvinpäin parisuhde mielessä. Luultavasti aina jossain baarissa känniset ukot on hiplaillut sua ja ehdotellut. naimista ja sit kun olet antanut niin mies häippää sinä aikana kun nukut. Mitähän tapahtuis jos menisin tolleen puristelee jonkun läskin muijan persettä.? ´´
Sinun mielestäsi lihava nainen saa huomiota vain ja ainoastaan seksiä etsivistä juopuneista miehistä, toisinsanoen he ovat niin alhaalta maan alta ettei kukaan heitä haluaisi kuin epätoivosta. Eli näet naiset itsekin pinnallisina esineinä, joiden ulkonäkö kertoo arvon. Et ansaitse naista, joka on mielestäsi ''ruma ja läski joka ei kelpaa ku epätoivoselle alkoholistille'', sillä tämmöinen nainen on sinulle liian hyvä. Ansaitset naisen, jonka mielestä sinäkin olet vain ruma ja ällöttävä ukonköntys, jonka ottaisi muuten vain epätoivoinen vanhus.
Toivon ettei kukaan nainen satu kohdallesi, sillä kukaan ei ansaitse miestä jonka mielestä on ruma ja ''läski'' tai edes ''vähän ruma''. Ei lihavankaan naisen puoliso naistaan läskiksi hauku.
- srhtsehjs
Minulle kelpaisi vallan mainiosti tavallinen, kiltti mies. Oikeastaan se olisi vähän niinkuin se minun tärkein vaatimukseni, että mies on kiltti.
Enkä ole kiinnostunut menestyneistä liikemiehistä. : / Silti olen päälle parikymppinen sinkku. Ei ole tullut sellaista selvinpäin olevaa miestä vastaan joka olisi kiinnostunut minusta.- Kiltti mies itsekin
Ehkäpä juuri näiden kilttien miesten on vaikea lähestyä ketään. Humalaisten nyt on helppo yrittää iskeä vaikka ketä. Yleensä voisi luulla että nämä kiltit ovat vähän ujompia, ja jos ei ole naisten huomiota aiemminkaan saanut, niin se kynnys lähestyä naista voi olla kyllä aika suuri... ei auta, taitaa vaan olla miehen tehtävä tehdä aloite ja jos ei uskalla niin sit ei vaan uskalla. Sitten on sitä naista kai turha toivoakaan. Niin se vain on, että menestyjät ja känniääliöt ovat valmiimpia tekemään iskuyrityksiä, sillä heillä juuri on se vahvan itsetunnon tai alkoholin aiheuttama rohkeus mukana.
- kosketelka toisianne
Jos mies EI lähentele naista ekalla tapaamisella niin nainen luulee ettei kelpaa miehelle eikä juttu etene.
- 12 + 12
Laasanen on itse narsistinen nirppanokka.
Joku ääliö jolle itselleen ei kelpaa kuin prinsessa etsiin itseään parempaa kandidaattia. Onko joku ihme jos ei ketään löydä. - imperiumin vastaisku
MÄ olen sensijaan mielestäni ihan komea, mutta työkyv.eläkkeellä oleva 30v kundi. osaan laittaa ruokaa, siivota, leipoa, kasvatan viherkasveja ja olen musikaalinen. Ja se, johon naista tarvitsen -- siihen mulla on tumput. Tottakai mäkin läheisyyttä kaipaan ja rakkautta tarvitsen, mut tämä olkoon vastaisku niille ylpeille ja itseään täynnä oleville nirppanokille, joista aiemmin on katkerasti kirjoitettu.
- 161065
Kyllä sinäkin sen oikean rakkauden löydät. Ylpeät nirppanokat eivät sua ansaitse,koska ruokaa laittava musikaalinen komistus ei saa mennä hukkaan hetkeksikään ymmärtämättömissä käsissä!
- tervettä mieltä
Olet joku työkyvyttömyyseläkkeellä oleva hullu ja ihmettelet vielä miksei naiset ole kiinnostunut?
- Stadin gubbe
Ja..että silleen kun lukee tätäkin tarinarypästä..
Itse olen 3 pitempää tarinaa elänyt, pisin yli 20v. Loppupäätelmänä on että pidän näppini irti naisista jos ei todellista helmeä satu kohdalle ja tarkoitan sillä aivan tavallista suomalaista naista joka tietää mikä ja kuka on ja on sujut sen asian kanssa. Omissa kokemuksissa on yhtenä nimittäjänä se että uskomaton pätemisen tarve vaivaa suomalaista naista ja he ovat valmiita tekemään huomion eteen melkein mitä vaan.Se huomio mitä kotona saa vaikka olisi kuinka hyvää ja positiivista niin ei pysty ilmeisestikkään kilpailemaan ulkopuolelta tulevan huomion kanssa. Naimisissa olevilta naisilta saa kyllä tarjouksia kaikesta kivasta mutta kiitos ei, olen nähnyt sen puolen asiasta omalla kohdallani. Ja nyt tietysti joku vastakkaisen sukupuolen edustaja aloittaa miettimisen luuserista, olen pahoillani että tuotan siinä kohtaa pettymyksen. Olen töissäkäyvä, suht hyvin toimeentuleva, kuulemma lakanoissa asiani osaava mies. Se ei vaan tunnu riittävän ja nykyaikana onneksi sellaisista tilanteista pääsee eroon. Ja tiedän että hyviäkin naisia jotka arvostavat niitä arvoja joita itsekkin arvostan on olemassa mutta yllättäen ovat varattuja ja heiltä ei tarjouksia tule, pisteet heille :) . Olen toki pahoillani jos kirjoitukseni ei ole oikeaoppista tälläiseen keskusteluun, taisi olla ensimmäinen kerta kun kirjoitan palstalle. - sexxmac hine
Yksinhuoltajat on pahimpia räpättäjiä ja kaikentietäjiä, jotka eivät ota opikseen vaikka ne on jo kerran laiteettu kiertoon.
- washinmachine
"Yksinhuoltajat on pahimpia räpättäjiä ja kaikentietäjiä, jotka eivät ota opikseen vaikka ne on jo kerran laiteettu kiertoon. "
Montax kertaa sut- semachine- on laitettu kiertoon? Kun olet oikeen sexmachine, niin kaipa bylsit pupun lailla ympäriinsä!
- sexxmac hine
Washinmachine. No niin taas tuli siivouskaapista ulos,mätämuna jolle ei mikään kelpaa.Aivan varmasti yksinhuoltaja.Ja tietty lasikatto ottaa päähän: )
- Nainen98658
MInä ottaisin mieluusti tavallisen duunarin :) Täysjärkisen sellaisen!
- Tietäjä
Minä en oikein osaa uskoa, että naista ei saisi, jos on töitä, pää kunnossa, terve elämänasenne, ei päihdeongelmia, harrastuksia ja pitää itsestään huolen, eikä mitään erityistä vammaa, tms. Eikä halua mahdotonta, liikaa itseään kauniimpaa, älykkäämpää, jne.
Jos täällä on joku, jolla on elämän perusasiat kunnossa, eikä silti saa naista, niin ilmoittakoon itsestään!
Luulisin, että pienellä tuunaamisella pitäisi onnistua, jos joku todella ilmoitautuu.Hep!
Tein kylläkin viikko sitten profiilin treffit-osastolle, katsotaan jos sieltä löytyy se oikea! Noin kolmeen vuoteen en ole seurustellut, mutta aika voisi yhtä hyvin olla 30 vuotta. Avoimmin mielin olen ollut ja suurinpiirtein kaltaistani etsinyt. Nyt olen kuitenkin alkanut kärsiä asian takia masennuksesta (oma diagnoosini), eikä homo-vihjailutkaan mukavia ole, vaikkei heitä vastaan minulla mitään olekkaan.- 1turhatoivo
kaksimajavaa kirjoitti:
Hep!
Tein kylläkin viikko sitten profiilin treffit-osastolle, katsotaan jos sieltä löytyy se oikea! Noin kolmeen vuoteen en ole seurustellut, mutta aika voisi yhtä hyvin olla 30 vuotta. Avoimmin mielin olen ollut ja suurinpiirtein kaltaistani etsinyt. Nyt olen kuitenkin alkanut kärsiä asian takia masennuksesta (oma diagnoosini), eikä homo-vihjailutkaan mukavia ole, vaikkei heitä vastaan minulla mitään olekkaan.sinulle kaksimajavaa,kerro sitten kun löydät sen "oikean"
- .
Itse keksin tähän pulmaan oivallisen ratkaisun ja hain itelleni muijan sloveniasta. Ehdotan teille samaa
- russianlowe
Koulutettu suominainen on vaan niin ruma,sielultaan.
- T
Yrätä onnea Venäjällä.
- olen huomannut..
en jaksa lukea kaikkia yli 70 vastausta, mutta haluaisin vain sanoa että mitä nuorempi nainen, sitä nirsompi. Kakskymppiset on aikamoisia nirppanokkia. Niille tärkein kriteeri vastakkaisessa sukupuolessa on vain ja ainoastaan ulkonäkö. Kunhan naiset keski-ikäistyy laajenee käsitys elämästä eikä olla enää niin tarkkoja.
- TuroOnHelkama
En kurkota kuuta taivaalta tai vaadi naiselta ihmeitä. Riittää kun on oma itsensä ja rehellinen. Onko se liikaa vaadittu? Ehkä kannattaa kaikkien "nirsoilijoiden" muistaa, että tämän päivän prinsessa/prinssi on huomispäivän selluperse/pömppömaha ;) Aika ei anna armoa ja Kuolemaa ei voi lahjoa.
- minätiedänsen
Joo,joo, niinpä niin. Vittu mitä skeidaa.
- ikääntymisen kirot
Olen nähnyt itsestään huolta pitäviä 60v miehiä, jotka ei näytä päivääkään
yli 30 vuotiailta, jopa 25v. Naisten kohdalla vastaavaa ei ilman kauneusleikkauksia käytännössä juuri näe- En usko...
ei voi pitää paikkaansa kummankaan suokupuolen kohdalla, rankkaa liioittelua.
Väh. 40-vuotiaalta näyttää ja enemmänkin 50-vuotiaalta, ei onnistu yli 30-vuotta nuoremmalta näyttäminen. Et usko itsekään tuohon valheeseen.
- aina joku syy
Naiset löytävät aina jonkin syyn torjua miehen, oli kyseessä minkälainen mies tahansa. Jos on kohtelias ja kiltti, niin sitten on "tylsä". Jos taas on renttu, niin sittenkään ei kelpaa loppujen lopuksi. Aina nainen löytää jonkun syyn jättää miehen. Jopa kaikkein ihanteellisimmatkaan miehet eivät kelpaa.
- Pitää paikkaansa
nähty ja koettu, juuri sen vuoksi en enää edes etsi ketään, yksin on parempi olla.
- my lonely life
Voi, kyllä mulle kelpaisi. Mulla ei ole koskaan ollut mitään suuria rajoituksia sille minkäläinen mies saisi olla. Katsotaan puolestaan sitä, että huoliiko kukaan minua. Ei ainakaan vielä ole onnistanut ja syy ei varmastikaan ole ulkonäössä.Olen liian ujo ja omituinen, ehkä ne ovat syy siihen miksi en herätä ihmisissä kiinnostusta. Jos yksi kriiteeri on pakko laittaa niin olen aina ihaillut vaaleahiuksisia miehiä : )
- Vain tyhmä
'
mies on kiinnostunut suomaalaisista naisista.
Maailma on täynnä naisia, jotka ilomielin ottavat "kiltin miehen" Suomesta. - siipeni rikkinäiset
Tyhmä mies on parempi kuin "kiltti mies"
http://www.youtube.com/watch?v=-6WaRBx-krU&feature=relmfu - fdhrdd
lol
miehen logiikka: naisen vika kun mies ei saa naista
Ahhhhhhhhhhhhhhhhahhahhaa x-D Miesten mielestä kaikki on naisten vika ;)- agaggf
AAAHhhhhhhhhhhhhahahahahaha hhahahaha hahaahahahhahah hah :D:D:D :)):):):):): D::::AAHAHHahahah ;:::D;D;:D;DD::Dd:dD:d:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948