voisitko mennä kouluun..

mietityttää

tai jonnekkin muualle julkiselle paikalle hyvin paljastavissa vaatteissa? olisinko teijän mielestä huomionhakuinen jos laittaisin kouluun paidan joka on takaa pelkkää pitsiä nii että rintsikat näkyy läpi? :D oli pakko kysyä tätä koska haluun tietää mitä muut ajattelee siitä :D

ja pojat, jos tyttö pukeutuu esim tosi lyhyisiin sortseihin ja läpinäkyvään toppiin, onko hän teidän mielestä huorahtava? :D vai onko se parempi mitä vähemmän vaatteita on vaikka ollaan ihan kaveri mielessä?

15

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuu vaa mun kouluu

nam nam nam

• tyttönen

riippuu sun iästä? kuulostaa vähän kyllä huomion kerjäämiseltä, ei pahalla. :D

• alottaja^^

oon seiskalla ja haluaisin vaan käyttää ihanaa uutta toppiani jonka onlysta kävin ostamassa xd

• ......

"olisinko teijän mielestä huomionhakuinen jos laittaisin kouluun paidan joka on takaa pelkkää pitsiä nii että rintsikat näkyy läpi?"

Kyllä. Lisäksi se haittaisi poikien opiskelua, ja saattaisi ärsyttää muita tyttöjä.

• Mullesopii

Älä rage:D joo, kyllä ite ainakin tykkään tosi paljon jos tolleen tytöt pukeutuu;)

• Iamsexyandikinooowit

"olisinko teijän mielestä huomionhakuinen jos laittaisin kouluun paidan joka on takaa pelkkää pitsiä nii että rintsikat näkyy läpi?" Siis pääkaupunkiseudun lukioissa puolet tytöist pukeutuu tolleen ja jotkut pelkkään pitsiin ilman ritsikoita. Ei opet valita mitää

• kkll

se riippuu iästä

• minävaa

Jos vartalos ei oo mitää valittamist ni v*tut mä muitten mielipiteist välitän.. :DD

• sosedka

Oon tyttö itekki ja mua kyllä välillä häirihtee ku joillaki on vaa läpinäkyvä pitsipaita ja minisortsit koulussa. Siis tottakai nyt on kesä ja lämmin mut ei se musta vaan silti sovi kouluun :) vapaa-aika on eri juttu.

• girl

tosi huoramaista ja halventavaa.. shortsit ok mutta läpinäkyvä toppi on liikaa.

• oulustaseuraa

Kyllä tuollaisissa vaatteissa olevaa tyttöä mielellään katselee.

• St. Ondis

Puhun nyt noin 99% pojista puolesta ja voin kertoa, että mitä paljastavammat vaatteet, sen parempi.

• Dsdaa

St. Ondis, enpä tiedä, ite katon sillä silmällä että jos tuollailalla pukeutuu niin katon huoraksi, kyllähän se minua miellyttää mutta ihan periaatteena. Huora.

• St. Ondis

Mutta toisaalta huorahtavuus tarkoittaa sitä, että kyseiseltä henkilöltä saattaisi irrota helposti, mikä on aina plussaa. Ja mitä pahaa ihmisen parhaiden puolien esittelyssä muka on?

• minä vaa

Mul on melkee sama tilanne... Ku oon ostanu ihan hirveest uusii kuteit nyt ku oltii matkal, ni mä mietin et olisinks mä koko meidän koulun mielst huora jos tulisin valkoises läpimäkyväs paidas ja mustis rintsikois ja shortsseis kouluu? Ku mun luokka on sellast aika kritisoivaa porukkaa ja nii. Ku toi asu ois päällä niin hiton hieno, jos ei ajateltais sitä et se musta osa mikä paistaa läpi o rintsikat xD
      Nii ja mä oon ite kävelly tollases asus mitä just kuvailin ni ulkomail, ja kyl se on vaa pakko myöntää et ihan helvetisti jätkii ja miehii tölläs ja hymyili... ( siis ei siin muute mitää, mut se vaa et ne kaikki oli ällöi...) Jaa must toi on väh. loukkaavaa ku joku täs mainitsi et jos pukeutuu läpimäkyviin vaatteisiin ni on huorahtava, ja jos pukeutuu sillee ni muka saattaa antaa helposti, koska joltain tollaselt "huoralt" voi olla vaikeempi saada ku joltai joka ei näytä ollenkaa ihoo... -.-

Mut must jos oikeest tykkäät siit asust ni pistät vaa päälles meet jonnekki :) Ihan sama mitä mieltä muut on.

Ainii oon 14 v tyttö btw xd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä