tai jonnekkin muualle julkiselle paikalle hyvin paljastavissa vaatteissa? olisinko teijän mielestä huomionhakuinen jos laittaisin kouluun paidan joka on takaa pelkkää pitsiä nii että rintsikat näkyy läpi? :D oli pakko kysyä tätä koska haluun tietää mitä muut ajattelee siitä :D
ja pojat, jos tyttö pukeutuu esim tosi lyhyisiin sortseihin ja läpinäkyvään toppiin, onko hän teidän mielestä huorahtava? :D vai onko se parempi mitä vähemmän vaatteita on vaikka ollaan ihan kaveri mielessä?
voisitko mennä kouluun..
15
476
Vastaukset
- tuu vaa mun kouluu
nam nam nam
- tyttönen
riippuu sun iästä? kuulostaa vähän kyllä huomion kerjäämiseltä, ei pahalla. :D
- alottaja^^
oon seiskalla ja haluaisin vaan käyttää ihanaa uutta toppiani jonka onlysta kävin ostamassa xd
- ......
"olisinko teijän mielestä huomionhakuinen jos laittaisin kouluun paidan joka on takaa pelkkää pitsiä nii että rintsikat näkyy läpi?"
Kyllä. Lisäksi se haittaisi poikien opiskelua, ja saattaisi ärsyttää muita tyttöjä.- Mullesopii
Älä rage:D joo, kyllä ite ainakin tykkään tosi paljon jos tolleen tytöt pukeutuu;)
- Iamsexyandikinooowit
"olisinko teijän mielestä huomionhakuinen jos laittaisin kouluun paidan joka on takaa pelkkää pitsiä nii että rintsikat näkyy läpi?" Siis pääkaupunkiseudun lukioissa puolet tytöist pukeutuu tolleen ja jotkut pelkkään pitsiin ilman ritsikoita. Ei opet valita mitää
- kkll
se riippuu iästä
- minävaa
Jos vartalos ei oo mitää valittamist ni v*tut mä muitten mielipiteist välitän.. :DD
- sosedka
Oon tyttö itekki ja mua kyllä välillä häirihtee ku joillaki on vaa läpinäkyvä pitsipaita ja minisortsit koulussa. Siis tottakai nyt on kesä ja lämmin mut ei se musta vaan silti sovi kouluun :) vapaa-aika on eri juttu.
- girl
tosi huoramaista ja halventavaa.. shortsit ok mutta läpinäkyvä toppi on liikaa.
- oulustaseuraa
Kyllä tuollaisissa vaatteissa olevaa tyttöä mielellään katselee.
- St. Ondis
Puhun nyt noin 99% pojista puolesta ja voin kertoa, että mitä paljastavammat vaatteet, sen parempi.
- Dsdaa
St. Ondis, enpä tiedä, ite katon sillä silmällä että jos tuollailalla pukeutuu niin katon huoraksi, kyllähän se minua miellyttää mutta ihan periaatteena. Huora.
- St. Ondis
Mutta toisaalta huorahtavuus tarkoittaa sitä, että kyseiseltä henkilöltä saattaisi irrota helposti, mikä on aina plussaa. Ja mitä pahaa ihmisen parhaiden puolien esittelyssä muka on?
- minä vaa
Mul on melkee sama tilanne... Ku oon ostanu ihan hirveest uusii kuteit nyt ku oltii matkal, ni mä mietin et olisinks mä koko meidän koulun mielst huora jos tulisin valkoises läpimäkyväs paidas ja mustis rintsikois ja shortsseis kouluu? Ku mun luokka on sellast aika kritisoivaa porukkaa ja nii. Ku toi asu ois päällä niin hiton hieno, jos ei ajateltais sitä et se musta osa mikä paistaa läpi o rintsikat xD
Nii ja mä oon ite kävelly tollases asus mitä just kuvailin ni ulkomail, ja kyl se on vaa pakko myöntää et ihan helvetisti jätkii ja miehii tölläs ja hymyili... ( siis ei siin muute mitää, mut se vaa et ne kaikki oli ällöi...) Jaa must toi on väh. loukkaavaa ku joku täs mainitsi et jos pukeutuu läpimäkyviin vaatteisiin ni on huorahtava, ja jos pukeutuu sillee ni muka saattaa antaa helposti, koska joltain tollaselt "huoralt" voi olla vaikeempi saada ku joltai joka ei näytä ollenkaa ihoo... -.-
Mut must jos oikeest tykkäät siit asust ni pistät vaa päälles meet jonnekki :) Ihan sama mitä mieltä muut on.
Ainii oon 14 v tyttö btw xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954