olin lovena erääseen naiseen, tein kaikkeni hänen eteen. Sitten tuli tunne että hän ei oo se oikea, ja annoin hänen ymmärtää että no. Nyt hän seurustelee vakavasti fiksun miehen kanssa. Ja minun tunteeni häntä kohtaan ovat voimistuneet todella paljon. ARG että voi mies olla tyhmä kun antaa tuollaisen blondin mennä menojaan
Tässä mies katuma päällä :-(
tyhmä mies
3
234
Vastaukset
- relax-man
Anna mennä, sulla oli varmaan ihan pätevät syyt, jos siinä jokin tuntui tökkivän välissä
- seurustelu on hidast
Tosi harmi että sulle on näin käynyt! Ehkä olet nyt viisastunut ja oppinut jotain. Tärkeimmästä aarteesta kannattaa pitää hyvää huolta. Mutta jos hän vasta on seurusteluasteella miettisit keinoja miten saisit hänet jälleen bongattua...
- ap.
tosiaan seurustelu on hidaste. Eivät he ole edes kihloihin menneet...ehkä vielä on mahdollisuus korjata tilanne tässä kesän kynnyksellä...täytyy keskustella hänen kanssaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069