Naapurin Laura

Timbe

Ensimmäistä kertaa liikenteessä; kirjoitusvirheet pyritty minimoimaan, mutta kieliasussa lienee taatusti parannettavaa.

Onko kyseessä tositarina vaiko fantasia, siihen lukija etsiköön vastauksen itse. Arvata saa vapaasti…

Olen jo pitemmän aikaa pannut merkille miten naapurin rouva lähettelee eroottissävytteisiä viestejä ilmeillä, eleillä ja kehon kielellä. Periaatteessa työskentelemme samassa yrityksessä, mutta eri osastoilla. Kohtaamme toisinaan arkipäiväissä tilanteissa, kuten lounaalla, ohimennen. Viimeaikoina korvaani on osunut taitavasti lauseisiin rakennettu flirtti, joka muuttuu kokoajan rohkeammaksi ja johon olen myös huomannut itse vastaavani. Molemmat elämme avioliitossa ja päälisinpuolin asiat näyttäisi olevan kunnossa, joka omalta tontilta käsin katsottuna omassa parisuhteessani pelkkä kulissi. Pikemminkin pyrkimys pitää perhe lasten nimissä kasassa ja saman katon alla.

Tästä päästäänkin sitten sujuvasti erääseen keväiseen viikonloppuun noin vuoden takaa. Sattumalta vaimoni oli viikonloppuna sukuloimassa iloisessa itä-suomessa ja olin jäänyt kotiin päivystämään lasten kanssa. Lisäksi naapurinisäntä oli pitkällä työmatkalla, joita hänelle sillointällöin tulee, eli naapurissakin oli vajaamiehitys paikalla. Iltapäivällä, lasten leikkiessä pihalla vaihdoimme muutaman sanan Lauran kanssa (nimi voi jopa olla muutettu) ja todettuamme olevamme ”kotimiehinä/-naisina” ja lasten leikkiessä ikäerosta huolimatta sopuisasti keskenään, päätimme lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja valmistaa päivällisen yhessa avaamalla grillauskauden. Ilta meni syödessä ja touhutessa kunnes tuli lasten nukkumaanmenoaika. Sovimme kuitenkin, että juodaan lasten nukahdettua pienet ”yömyssyt” ja parannetaan maailmaa.
Kellon lähennellessä jo puolta yhtätoista huomasin Lauran tulevan pihamaalle siideripullo kädessään. Nappasin jääkaapista pullon punaviiniä, jonka olin saanut joululahjaksi yhteistyökumppaneiltani ja toiseen käteen pari lasia.
Mennessäni pihalle huomasin, että ilta oli vuodenaikaan nähden lämmin ja tunsin oloni tukalaksi villapaidassani. Kävelin reippaasti pihan poikki naapuriin. Laura istui puutarhatuoleilla ja toivotti tervetulleeksi. ”Sait sentään lapset nukkumaan”, hän sanoi. ”Joo, oli ilmeisesti niin paljon touhua, että nukahtivat aika helposti”, vastasin. ”Maistuisikos punaviini tuon siiderin kyytipojaksi?”, kysyin. ”Joo tottakai, tuu istuu tähän penkille mun viereen, niin mahdutaan saman huovan alle”, kuului vastaus. Siinä villapaidassa hikoillessani mietin, että mitä mahtaakaan olla Lauralla mielessä. Tokaisin kiusoitellen, että ”Mikäpäs siinä, kyllä sitä kauniin naisen kanssa saman peiton alle kuka tahansa haluaisi!”. Odotin vastareaktiona lähinnä naurua tai punastelua, mutta sensijaan hän nostikin huopaa ja sanoi ”Tänne sitten vaan! Lämmitellään yhdessä.” ”Valitettavasti viini on kylmää, suoraan jääkaapista kun ei viinikellaria ole…”, yritin keventää tilannetta ja lievittää edellistä letkautustani. ”No avaahan se pullo, että päästään maistamaan” kuului vastaus. Satunnaisena viininkuluttajna olin tietysti unohtanut korkkiruuvin kotiin ja tämän huomattuaan Laura lähti sitä oventakaa keittiöstä hakemaan. ”Vai on jäänyt työkalut kotiin. Lämmitä paikkaa, palaan pian.” hän sanoi lähtiessään. Katsoin kuinka hän lähti keinuvin lantein kohti ovea. Ovella hän pysähtyi ja loi hymyn sekä katseen suuntaani, joka entisestään vaikeutti tukalaa oloani. Keittiön ikkuna oli suoraan silmien edessäni ja näin kuinka hän valot sytytettyään kurkotteli kaapista korkkiruuvia. Liikkeet vaikuttivat olevan kuin hidastetusta elokuvasta ja totta puhuakseni nautin suunnattomasti tästä näytelmästä sekä tarinan päähenkilöstä. Mittailin silmilläni hänen hoikkaa vartaloaan. Rinnat olivat pienet mutta terhakkaat. Näin kuinka nännit sojottivat kohti taivasta, nännipihan pyöreä muoto erottui selvästi valkean poolopaidan läpi. Oli siis selvää, että hänellä ei ollut lainkaan rintaliivejä. Parasta ja kiihottavinta oli kuitenkin takamus. Kiinteä, mutta muodoltaan sopivan pyöreä. Tuota takamusta olin jo pitkään pihalla ollessani ihaillut salaa. Hän palasi takaisin ulos, istui viereeni ja ojensi korkkiruuvin. Touhutessani korkin parissa havaitsin kuinka hänen oikea kätensä laskeutui reidelleni. Hätkähdin hieman, mutta yritin laittaa sen enemmän korkin kanssa taistelun kun tuon siron, mutta määrätietosen käden piikkiin. ”Onpas täällä kylmä. Ei kai haittaa jos lämmitän kättäni hieman” hän kysyi ikään kuin selitelläkseen kädenliikettä. ”Ei siinä mitään, jos oikein palelet voin lainata tästä villapaidankin. Itse taidan sulaa tähän paikkaan” vastasin ja aloin kuorimaan paitaa päältäni. ”Vois se auttaa” hän vastasi. Otin siis paidan päältäni ja aloin asettelemaan sitä hänen hartioilleen. Tein löysän solmun hihoista ja samalla kämmenselkäni osuin Lauran vasempaan rintaan. Tunsin jotakin kovaa ja päättelin, että ikkunasta näkemäni aavistus piti paikkaansa. Yrittäessäni avata suuni anteeksipyyntöön ja vetää kättäni pois tunsin kuinka Lauran vasen käsi tarttui käteeni ja painoi kättäni yhä tiukemmin tuota kuumaa rintaa vasten. Samalla peiton alla oikea käsi jatkoi matkaa reittäpitkin pitemmälle aivan kuin etsien jotakin ja pysähtyi jo hyvänaikaa sitten jäykistelynsä aloittaneen kaluni päälle. Kumpikaan ei sanonut mitään. Tuijotimme vain toisiamme polta silmissämme. Tuntui kun aika olisi pysähtynyt ja olisimme tienhaarassa miettien kumpaan suuntaan jatkaisimme. Päässäni humisi ja olotila tuntui kauhistuksen ja valtavan kiihkon välimaastolta. Toinen puoli minussa pyrki tilanteesta irti ja toinen oli tarttumassa kaksin käsin tuohon ihanaan olentoon ja vetämässä häntä kiihkeään syleilyyn. Laura sitä vastoin oli hyvin määrätietoinen liikkeissään. Seuraavaksi tunsin kuinka käsi peitonalla etsi vetoketjua ja hänen huulensa koskettivat pehmeästi omiani. Suudelman jälkeen hän sanoi ”Timo, olen himoinnut sinua siitä asti kun sinut ensimmäisen kerran näin. Uskon, että pelkkä paitasi ei pysty minua lämmittämään, vaan tarvitsen jotakin muuta. Tehdään tästä illasta kaunis muisto meidän keskenn. Yhteinen salaisuutemme.” Sen sanottuaan hän suuteli kaulaani ja samalla ohjasi käteni hyväilemään rintaansa. Hetken epäröityäni käteni aloitti määrätietoisesti hakeutumaan paidan sisäpuolelle tietäen, ettei matkalla olisi muita esteitä, kuten rintaliivejä. Vastaavasti Laura oli vapauttamassa elintäni farkkujen alta ja runkkasi sitä määrätietoisin liikkein. Erektioni tuntui vain voimistuvan ja sisäinen paine kiveksistä asti kasvoi hetki hetkeltä. nostin Lauran istumaan syliini ja suutelimme kiihkeästi. Käteni hyväilivät hänen taivaallista herkkupeppuaan ja tunsin kuinka hän painoi itseään yhä tiukemmin syliini tehden pientä hankausliikettä elintäni vasten. Avattuaan paitani nappi kerrallaan Laura likukui sylistäni polvilleen maahan. Hän katsoi syvälle silmiini ja samalla hänen kielensä leikitteli kullin kärjellä maistellen. Mitään sanomatta hän upotti koko komeuden suuhunsa ja aloitti taivaallisen käsittelyn. Tunsin miten laukeaisin minä hetkenä hyvänsä. ”Laura… mä… tuun… kohta! Tosi ihanaa… Älä… lopeta!” kähisin ekstaasissa. Pyynnöstäni huolimatta hän kuitenkin lopetti ja pomppasi pystyyn vetäen housut jalastaan, jonka jälkeen hän istuutui kuumaan syliini ohjaten tuota täydessä kiimassa olevaa elintäni sisäänsä, kaikkein pyhimpäänsä. ”Mä haluun sut sisääni heti! Mä haluan ratsastaa tuolla oriilla!” hän ilmoitti ja laski itsensä varovasti syliinsä. Vaikka en mielestäni mitään mahtimelaa omistakkaan, niin tunsin kuinka tuo kuumana sykkivä ihanan tiukka pillu otti mielettömän puristusotteen miehuudestani. Tunsin kuinka hän yritti ottaa kaiken mahdollisen sisäänsä siinä kuitenkaan täysin onnistumatta. Laura aloitti hitaat rytmikkäät liikket sylissäni ja tunsin kuinka tuo märkä pesä valui hunajaansa häpykarvoitukselleni ja samalla puristi, välillä jopa kivuliaasti, kulliani ihanan tiukalla pillullaan. Yiritin pidättää tulemistani, joka tuntu lähes mahdottomalta tehtävältä, sillä tuntui että Laura oli päättänyt suorastaan lypsää viimeisenkin tipan kivespussieni perukoilta. Hän huohotti hiljaa päällä istuessani ja tunsin kuinka hänen kehonsa jäykistyi ja taipui pienelle kaarelle ikään kuin taakse nojaten. Samalla yritiin sormellani hyväillä hänen klitoristaan, joka tuntui entisestään kiihottavan häntä. Yht’äkkiä huohotus muuttui ulinaksi päättyen naarassuden ulvontaan. Itse taisin heiman pelästyä sillä samalla hetkellä tulin ajatelleeksi lähitaloissa nukkuvia lapsia. Kunhan vaan eivät heräisi. Pysäytin Lauran liikkeet ja suutelin häntä kiihkeästi, samalla rullatessani hänen paitaansa ylös. Vapautin hänen terhakkaat rintansa vapauteen ja hyväilin kovettuneita nännejä ensin sormillani sitten suullani, lopulta suorastaan ahmin hänen rintaansa ja otin sen koko komeudessaa suuhuni hurjasti imien. Kun paineeni hänen sisällään oli hieman helpottanut nousin ylös penkiltä Laura edelleen aisani ympärillä ja nostin hänet talon tiiliseinää vasten. Tuin hänen istuvaa asentoaan pakaroista ja sormeni hyväili hänen pyllyreikäänsä. ”Tuu! Tuu niin syvälle kun vaan ikinä pääset! Mä haluun että sä… sä nussit mua lujaa! Lujaa…” vaati Laura ja tein työtä käskettyä. Pienillä liikkeillä, milli milliltä työnnyin häneen kokonaan ja tunsin kuinka hän ihanasti lypsi ikään kuin vaatien minua vielä syvemmälle. Huohotus muuttui jälleen vaimeaksi ulinaksi, jolloin Laura tarrasi hampaillaan paitani kaulukseen ja puri sitä ahnaasti ikään kuin tukahduttaakseen nautintonsa äänet jotka olisivat varmasti muuten ylittäneet äänivallin. Tunsin kuinka elämää suurempi laukeaminen lähti liikkeelle ja vyöryn lailla orgamsmin aallot ravisuttivat Lauran sisällä vatkaavaa elintäni. Polvet pettivät altani ja rojahdimme pihalaatoitukselle toisiimme kietoutuneina. Hetken siinä levättyemme Laura ehdotti siirtymistä sisätiloihin. ”Laitoin saunan lämpiämään ja pyytäisin hieman selänpesuun apua” hän sanoi. Uskomaton nainen, ajattelin ja aloin jo mielessäni ajattelemaan kuinka käteni saippuoisivat tuota uskomattoman seksikästä vartaloa vailla mitään häiritseviä vaatekappaleita. ”Käyn pikaisesti tarkastamassa tilanteen kotona ja haen pyyhkeen” sanoin ja suutelin häntä hetken hyvästiksi.

Kaivataanko jatkoa illan ja yön tapahtumiin?

8

27360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne

      ja heti =)

    • sca

      Kyllä. Tuntuu sen verran aidolta ja ne jutut on kuitenkin ne parhaimmat.

      • Timbe

        Eli tuli liian kiire laittaa v. 1 näkyviin, jonka huomaan kangertelevasta kerronnasta sekä kirjoitusvirheiden määrästä.
        Lisää tulee kunhan ehtii kirjoittamaan; kiitti palautteesta tähänasti!


      • mimi
        Timbe kirjoitti:

        Eli tuli liian kiire laittaa v. 1 näkyviin, jonka huomaan kangertelevasta kerronnasta sekä kirjoitusvirheiden määrästä.
        Lisää tulee kunhan ehtii kirjoittamaan; kiitti palautteesta tähänasti!

        Muuten ihan hyvä, mutta kappalejaot unohtuivat lopusta... Ne vielä kuntoon, niin siitä se lähtee.


    • -Jokke-

      Jatka ihmeessä ! Tää oli ihan huikeenhyvä alku..toivon siis jatkoa ja PALJON ! =)

    • joini

      Onko totta, että säilytät punaviiniä jääkaapissa?

      • Timbe

        Jos yleispätevät kategoriat viineille on muutenkin
        - Helposti uppoava
        - Ei mulle kiitos
        niin säilytys voi olla esim. jääkaapissa kun viinikellaria ei ole; eikä tule :)


    • kyu

      vitun lutka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe