Eilen lasikuituveneen pohjaan laittamani topcoat paikat ovat jääneet nihkeän oloisiksi, vaikka kovetinta oli 1dl:ssa 2 ml. Paikat joihin topcoatti oli levitetty ainoastaan pensselillä tuntuivat kovettuneen paremmin kuin lastalla tasoitet. Missä vika ja miten pitäisi toimia nyt? Onko mahdollista, että topcoat kovettuu vielä yli 24h jälkeen.
topcoat ei kovetu
5
1392
Vastaukset
- lasikuitumaakari
Oliko varmasti topparia, ettei olisi ollut gelgoattia, josta puuttuu vaha, eikä kovetu kuin kapettomassa tilassa muottia vasten.
Lopullinen kovettuminen ottanee viikkokausia. - Topcoat
kyllä purkin kyljessä lukee topcoat
- Lasikuitumaakari
Saattaisi sille kannattaa antaa vähän lämpöä tukankuivaimella tai kuumailmapuhaltimella.
- ..)..
laita tuorekelmua paikan päälle (ellei kyseessä sitten ole koko pohja..) ja teippaa reunoilta umpeen. Jos olisit sekoittanut parafiiniöljyä sekaan, niin olisi kovettunut, mutta nyt vaatinee ilmattoman tilan kovetakseen. Kokele, jos et muutakaan keksi
Uskomatonta mutta totta, parafiiniä pintaan. Tuikkukynttilä on pätevän kokoinen.
Alkoi itseäkin kerran huolestuttamaan kun ei kuivunut. Ammattilainen antoi sit tän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264