En ole vielä koskaan juonut, mutta suunnitelmissa on ja siksi kysyn, että kuinka monesta siideristä (noin) saan sellaisen kivan kevyen humalatilan? Ei mitään kaatuilu-/örvellyskännejä, vaan sillaiten, että tulee hyvä olo, ja hauskaa kavereiden kanssa.
Ja sen myös haluaisin tietää, että missä ajassa humalatila kuluu pois? Jos päivällä juo, niin onko illalla jo siinä kunnossa, että voi mennä kotiin niin, etteivät vanhemmat huomaa?
Mistä määrästä hiprakka/humala?
10
1681
Vastaukset
suosittelisin vaa juomaa vähän kerrallaa ja kattoo miten nousee päähä :) mut juo pikku hiljaa jos et haluu et se näkyy ku mulla ainaki nousee yhtäkkii vaa päähä :D
- hepkdtjdmtgku
kyllä vanhemmallakin iällä kosahtaa hattuun 1 juoma varsinkin jos tyhjään mahaan nykäsee nopeeta
"16v 80kg pitkä tyttö"
voivoi, ei taida tyttö juomia tarvita koska kilogrammat eivät tietääkseni ole pituuden yksikkö :DDD ja että kyllä ihan vaan hiprakkaan riittää yksikin jos nopeasti tyhjään mahaan, mutta jos ei ole tyhjä maha niin kyllä muutamalla saa jo ihan mukavan hiprakan- kaaamilla
Määki oon 16 enkä oo ikinä juonu mut oon päättäny sen että jaksan tosiaa oottaa siihe täysikään asti koska sillon saan juoda niin paljon ku ite haluun eikä oo vaarassa joutua sossujenkanssa tekemisiin tai jäädä vanhemmille kiinni. :) Ja kivempaa se on kotona tai baarissa juoda kun jossain piilosa ;)
- hesen spuge #1
15v 190/80 poika satttanaa :DDD oon kyllä aika spurgu ku mulle tuilee känni ku vein Royal Salmiakki 0,7L 19% pullon kolmel huikal ebig :DDD makasin jalat sohvalla ja yläkroppa lattial ja kuuntelin cheekkii :DDDDD perus anaali :DDDD
Olen alkoholiriippuvainen. Poltan joskus myöskannabista ja tupakkaa ja käytän lääkkeitä :DD tykkäiskö tytöt ;DD???- hesen spuge #1
ja osaan vetää leijona pullon ykkösel ja raivotan aina bongii :DDD
Suosittelen 6pack siiderii ni tulee hyvä gän noin alottelijaLLE - narkki 69
Vittu asia jätkä mul o iha sama oov vaa 14.v ja vedän viinan ja pilve lisäks: vauhtii,hallu sienii,unilääkkeit,rauhottavii,bamei ja eksää XD hieno tavat samalaist porukkaa :)
- viinaaaaaaa
kannattaa ensikertalaisena juoda melko vähän eikä juoda kerralla ihan kauheesti pikku hiljaa sitä oppiii mistä määrästä tulee känniiin.. vältä nopeaa juomista äläkä juo tyhjään vatsaaan
- Tyttö15v
Tää tyttö ei tykänny "hesen spurgesta"! Peace!
- jehavo
kiitos spugelle ja narkille, noista kommenteista keksin itsekin ruveta trollaamaan suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648