Herkkänä lesbona käyn välillä täällä lukemassa kanssasisarten tuntemuksia ja elämäntilanteita. Tunteita ja ajatuksia, joista saisi elämään sovellettua sisältöä. Kaikista eniten tukea ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Niin mitä vielä, kirjoituksiin vastaa heteromiehet ja viattomat tunteenpurkaukset käyvät miesmäiseksi analysointikilpailuksi. Pilkut ja virheet korostetaan, asiasisältö älytään ärsyttävän maskuliinisen, loogisen ja järkiperäisen tajunnan kautta.
Yök, juuri sitä olen halunnut välttää näillä palstoilla, maskuliinisuutta. Eikö meille lesboille ole mitään omaa. Onhan tämä jo miesten maailma muutenkin. Rakastan feminiinisiä arvoja, tunnetta, romantiikkaa, kunnioitusta ja luottamusta. Mutta taidan siirtyä muille areenoille, jossa ikuiset pikkupojat eivät hamua kaikkea huomiota naisilta...Argh!
Mitäs tälle palstalle on tapahtunut?
19
549
Vastaukset
- f4ck
ei äijien tieltä kande väistyy, yleensä kun niiden päähän alkaa sattua, kumpaan päähän tahansa, ne siityy eteenpäin. Tää yks ei niin kypsä yksilö hengaa täällä kun se haluaa löytää jonkun Persoonan jonka vois käännyttää rytmisauvallaan.
Pidät minua ilmeisesti jonain ihmeen pelkän munan - rytmisauvan - tarjoana?
Kerrataanpa pelkästään kaksi kirjoitusta, mitä aikaisemmin olen kirjoittanut:
"Ja miesten olisi tajuttava, että pelkkä yhdyntä ei ole se juttu. Seksi on ihan liian yhdyntäpainotteista. Tarkoituksena lienee saada orgasmeja molemmin puolin (ei sekään ole aina välttämätöntä), mutta ei se ole aina kumppanin vika jos ei orgasmia saa. Se on vähän itsensäkin vastuulla."
"Minä tavoittelen jotain tasavertaista ideaalista suhdetta, missä mies näkee naisen jonain muuna kuin pelkkänä käyttöesineenä - ja tietysti toisinpäin."
Missä täällä olisi yksikin kirjoitukseni, josta olet saanut päähäsi että olen pelkän rytmisauvan tarjoaja? Näytä se ja yritä perustella valheitasi.- 11+13
pkeckman kirjoitti:
"Ja miesten olisi tajuttava, että pelkkä yhdyntä ei ole se juttu. Seksi on ihan liian yhdyntäpainotteista. Tarkoituksena lienee saada orgasmeja molemmin puolin (ei sekään ole aina välttämätöntä), mutta ei se ole aina kumppanin vika jos ei orgasmia saa. Se on vähän itsensäkin vastuulla."
"Minä tavoittelen jotain tasavertaista ideaalista suhdetta, missä mies näkee naisen jonain muuna kuin pelkkänä käyttöesineenä - ja tietysti toisinpäin."
Missä täällä olisi yksikin kirjoitukseni, josta olet saanut päähäsi että olen pelkän rytmisauvan tarjoaja? Näytä se ja yritä perustella valheitasi.kuitenkin tunnistit itsesi tarinasta..? ;)
11+13 kirjoitti:
kuitenkin tunnistit itsesi tarinasta..? ;)
No ketä muu miespuolinen henkilö, jota f4ck pilkkanimillään kuvaili (joita en voi tässä käyttää, koska ne eivät kuvaa minua) täällä parhaillaan hengailee? Hän puhui yhdestä. Sen täytyy olla minä.
- f4ck
pkeckman kirjoitti:
Missä täällä olisi yksikin kirjoitukseni, josta olet saanut päähäsi että olen pelkän rytmisauvan tarjoaja? Näytä se ja yritä perustella valheitasi.siis väitätkö sä Järjen Jättiläinen että et ole sanonu ett bisset kiinnostaa koska et halua tavanomaista heteroa vaa jotain jännittävää mistä kertoa kun se ainoo tenniskaveri erehtyy kysymään mitä kuuluu, että olet tavannut Persoonan joka bi. Voi jännitystä, melkein jo sinuna silittäisin sen hienomman hawajipaidan valmiiksi Bipersoonaa varten.
Se on kuule aika sama mitä sä sanot puolessa viesteissäsi joissa koitat esittää sitä mietiskelevää ja pohtivaa jeesusta joksi itsesi miellät selkeesti. Kun se toinen puoli sun viesteistä liippaa lähellä sairaita mielipiteitä nuorten seksikokeiluista ja naisvihaa (toki vain hetkittäisiä) ja miten lesboudessakin henkisesti valmistaudutaan heterosuhteeseen jne jne. Siinäpä pohtijan ajatuksia, sun siis. Niitä on lisääkin, mutta jos nyt otat sen kannikkasi oikealta ja kannikkasi vasemmalta ja siirrät ne ihan kokonaan pois täältä. Oi riemua. f4ck kirjoitti:
siis väitätkö sä Järjen Jättiläinen että et ole sanonu ett bisset kiinnostaa koska et halua tavanomaista heteroa vaa jotain jännittävää mistä kertoa kun se ainoo tenniskaveri erehtyy kysymään mitä kuuluu, että olet tavannut Persoonan joka bi. Voi jännitystä, melkein jo sinuna silittäisin sen hienomman hawajipaidan valmiiksi Bipersoonaa varten.
Se on kuule aika sama mitä sä sanot puolessa viesteissäsi joissa koitat esittää sitä mietiskelevää ja pohtivaa jeesusta joksi itsesi miellät selkeesti. Kun se toinen puoli sun viesteistä liippaa lähellä sairaita mielipiteitä nuorten seksikokeiluista ja naisvihaa (toki vain hetkittäisiä) ja miten lesboudessakin henkisesti valmistaudutaan heterosuhteeseen jne jne. Siinäpä pohtijan ajatuksia, sun siis. Niitä on lisääkin, mutta jos nyt otat sen kannikkasi oikealta ja kannikkasi vasemmalta ja siirrät ne ihan kokonaan pois täältä. Oi riemua."siis väitätkö sä Järjen Jättiläinen että et ole sanonu ett bisset kiinnostaa koska et halua tavanomaista heteroa vaa jotain jännittävää mistä kertoa kun se ainoo tenniskaveri erehtyy kysymään mitä kuuluu"
Väitän. Eihän sinulla näytä olevan harmainta aavistustakaan siitä, minkälaiseen suhteeseen olisin pyrkinyt sen bi-naisen kanssa (jonka ajatuksen hylkäsin: no thanks bisset). En ole koskaan kehua retostellut naisuhteistani yhtään kenellekkään. Toki hyvän ystäväni kanssa aikoinaan olemme pohtineet asioita ummet ja lammet. Tenniskaverini on niin yksinkertainen, että hänen kanssaan ei tosiaan pysty paljon muuta kuin pelamaan tennistä. Mutta ei hänen suhteen minulla muuhun ole tarvettakaan.
Sulla suoraan sanottuna viiraa päässä, enkä viitsisi toistaa sitä, kuinka projisoit ja teet ihan oman mielesi ja psyykkeesi tarpeittesi mukaisia "päätelmiäsi" toisista ihmisistä.- Kovalla kädellä
f4ck kirjoitti:
siis väitätkö sä Järjen Jättiläinen että et ole sanonu ett bisset kiinnostaa koska et halua tavanomaista heteroa vaa jotain jännittävää mistä kertoa kun se ainoo tenniskaveri erehtyy kysymään mitä kuuluu, että olet tavannut Persoonan joka bi. Voi jännitystä, melkein jo sinuna silittäisin sen hienomman hawajipaidan valmiiksi Bipersoonaa varten.
Se on kuule aika sama mitä sä sanot puolessa viesteissäsi joissa koitat esittää sitä mietiskelevää ja pohtivaa jeesusta joksi itsesi miellät selkeesti. Kun se toinen puoli sun viesteistä liippaa lähellä sairaita mielipiteitä nuorten seksikokeiluista ja naisvihaa (toki vain hetkittäisiä) ja miten lesboudessakin henkisesti valmistaudutaan heterosuhteeseen jne jne. Siinäpä pohtijan ajatuksia, sun siis. Niitä on lisääkin, mutta jos nyt otat sen kannikkasi oikealta ja kannikkasi vasemmalta ja siirrät ne ihan kokonaan pois täältä. Oi riemua.MIksi sä vastailet sille, sitähän se juuri haluaa, älä anna sille sitä nautintoa.
Luulis sunkin olevan sen verran älykkäämpi, että jätät sen huomiotta. Se on sille paras rangaistus. - .....
Kovalla kädellä kirjoitti:
MIksi sä vastailet sille, sitähän se juuri haluaa, älä anna sille sitä nautintoa.
Luulis sunkin olevan sen verran älykkäämpi, että jätät sen huomiotta. Se on sille paras rangaistus.f4ck, älykkäämpi???
- Booooooring
pkeckman kirjoitti:
Missä täällä olisi yksikin kirjoitukseni, josta olet saanut päähäsi että olen pelkän rytmisauvan tarjoaja? Näytä se ja yritä perustella valheitasi.Hohhoijaa
Tylsä tyyppi olet kuitenkin. - jjjs ssj sjsjsjsj
..... kirjoitti:
f4ck, älykkäämpi???
Älykkääm-pi. Suhteessa vertailukohteeseen.
- muille maille
ota yhteyttä ylläpitoon! Palsta on täynnä hirveetä romua kun on kevät.
Jos nykyisessä hienossa kommunikaatio keskustelu tietoverkko yhteiskunnassamme ei ole ihmisillä perustuslaissamme sallittua sanan- ja ajattelun vapautta, niin missä sen pitäisi olla?
- 15+11
Se äijä ei ite tajuu, kuinka se nolaa täällä itteään, eikä kertakaikkiaan vaan pysty antaan periks jossain asiassa, mitä se mukamas yrittää ymmärtää.
Sit se takertuu täällä kaikkiin muihin mukamas niin olennaisiin epäkohtiin, jotta se pääsis edes vähän pätemään sen jumalallisella älykkyydellään ja nostaan itsetuntoaan edes hetkeks.
Mut kait se kohta kyllästyy... tai jospa se löytääkin sen "Persoonansa", onnea vaan etsintään.
Ei tollaset lähde täältä kulumallakaan, ennen kun ne kyllästyy. Paitsi tosiaan ylläpito siihen pystyy.- Didem o
Se lähtee, kun kukaan ei reagoi siihen, huomiota se täältä hakee. Niin kauan kuin ruokitte sitä ja sen itsetyytyväisyyttä ja provosoidutte sen provoista, se nauttii ja saa mitä haluaa.
Itse en edes lue sen tekstejä. En suo sille sitä iloa.
- Juurikin näin
On ollut kevään mittaan mukava lukea ihmisten kertomuksia elämästään. Aiheet eivät välttämättä ole olleet "mukavia", mutta se on ollut sitä arkielämässä painiskelua, ja muutamiin on voinut samaistuakin.
Naisten mielipiteet vaihtelevat, ja välillä on havaittu jonkinasteista kinaakin, mutta saahan jokaisella olla oma mielipide. Mielestäni teksteistä on kuitenkin paistanut se, että toisia ymmärretään, mutta ollaan vain eri mieltä.
Sitten palstalla alkoi tapahtua kummia, kun olin ollut hetken poissa palstoilta. Ihmeen paljon oli tullut vastauksia joihinkin otsikoihin, ja alkoi vähän mennä maku niiden lukemisesta. Kiinnosta alku lähti ihan väärille poluille, ja selvishän se myöhemmin, minkä tahon toimesta.
Eihän ketään voi estää minne kukin kirjoittaa, mutta tämän palstan ilme muuttui täysin. Juu, asioista voi olla eri mieltä, mutta kun lähtökohtana on se, että kaikki mitä täällä kirjoitetaan on paskaa ja lesbot itsessään ovat paskoja, niin ei kai tästä loppujen lopuksi mitään järkevää keskustelua synny.
Minä luulen, että me lesbot pärjätään ongelmista ilman mitään heteronäkökulmaa. Palsta on nimenomaan tarkoitettu lesboille, jotka haluavat juurikin lesbojen mielipiteitä asioihin. Ehkä menemme muualle mielipiteitä kirjoittamaan, jos haluamme jotain muuta. - Älykkäämpää kesää
No tämähän on ollut jo kauan pelkkä tissi-perse-palsta, suurimmat mieltä askarruttavat asiat nykynuorten lesbojen mielessä on tissien koko ja minkä mallisista takamuksista kukin pitää. Ja tätä asiaa kenenkään ei tulisi arvosteleman, koska se ihan aikuistenoikeesti ON tärkeä asia. Täällä ovat käyneet syvällistäkin syvällisempää keskustelua siitä kuinka ulkonäkö todellakin on tärkeämpääkin tärkeämpi asia.
Jos jotain toivoisin, niin aikuisten palstan erikseen. Olen toivonut sitä siitä lähtien kun viimeinenkin oikeasti älyllinen keskustelu poistui tältä palstalta, ja tänne jäi vain teinit, ja miehet.
Ja tähänkin alle alkaa kohta tyypillisesti sadella vastauksia ''no mitä sä täällä sit teet'' tai ''ei tartte lukea näitä'' tai ''keksi ite parempia'' tai ''mikä ite luulet olevas''
tai supersuosittu
''oletpa ahdasmielinen''.- Noo silti,
mikset sitten et itse vois aloittaa älykästä keskustelua???
Ei se niin mene, että "istutaan valmiiseen ruokapöytään", ainakaan tällä palstalla. Tai no joskus joku on kattanut ihan hyvän pöydän ja älykkäitäkin keskusteluja on syntynyt. - Istu keskenäs
Noo silti, kirjoitti:
mikset sitten et itse vois aloittaa älykästä keskustelua???
Ei se niin mene, että "istutaan valmiiseen ruokapöytään", ainakaan tällä palstalla. Tai no joskus joku on kattanut ihan hyvän pöydän ja älykkäitäkin keskusteluja on syntynyt.Keskusteluun tarvitaan kaksi, siksi.
- hyvää kesää :)
Jospa joku saisi inspiraation perustaa oma foorumi. Sitä tarkoitusta varten on ilmaisia oman foorumin teko-ohjeita netissä. Voisi itse päättää ketä siellä saa kirjoitella ja ketä ei. Ei tarvitse odottaa, että suomi24-ylläpito tekisi muutoksen kun sen voi tehdä ihan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882