katseita vaihdella :( ethän tule huomenna, tule tiistaina...huomenna koulutuspäivä äki
Tuula
Huomenna ei kiihkeitä
15
374
Vastaukset
- avoin kirja
Okei ei sit. Tuntuu nyt siltä, että seuraavan kerran kun nähdään pystyt lukemaan minua taas kun avointa kirjaa....
- ....
hmmmm niinkö...mitähän meinaat tällä???
- avoin kirja
.... kirjoitti:
hmmmm niinkö...mitähän meinaat tällä???
Katso silmiini, näe niistä kaipaus ja rakkaus sinuun, lue sanattomat ja tiedostamattomat ruumiinkieleni ilmaukset, yhdistele se keskenään lisäksi vielä ne mitä sanon sulle IRL. Siinä tunnetilani, missä tällä hetkellä olen.
- ???
avoin kirja kirjoitti:
Katso silmiini, näe niistä kaipaus ja rakkaus sinuun, lue sanattomat ja tiedostamattomat ruumiinkieleni ilmaukset, yhdistele se keskenään lisäksi vielä ne mitä sanon sulle IRL. Siinä tunnetilani, missä tällä hetkellä olen.
Olenkohan nyt oikea henkilö jolle kirjoittelet???
- ...
Hmm..Katsotaan..;) Kenelleköhän tämä oli..(?)Tämä tulee joka tapauksessa
ma-pe.. - ...
Kiitos, että laitoit tämän
- <3 ?
Koulutuksesta saavuttu ja kiva päivä oli :) Kukas se kiittelee ilmoituksesta , voisiko saada hieman tunnistetta lisää....
- pöljä minä
Huomiseen, ihana :)
- et ehkä kuitenkaan:)
olisitkohan sinä noin pöljä?
- kyl kyl
et ehkä kuitenkaan:) kirjoitti:
olisitkohan sinä noin pöljä?
En kun olen :)
- uskoiskos
kyl kyl kirjoitti:
En kun olen :)
no huomiseen sitten pöljä :-o
ja unta kaaliin :-) - hölmö minä
No kerro nyt kukas pöljä olet :) ei ainakaan minun "pöljääni" näkynyt tänään :(
- pöljä minä
hölmö minä kirjoitti:
No kerro nyt kukas pöljä olet :) ei ainakaan minun "pöljääni" näkynyt tänään :(
Olen vasta kohtapuoliin ehtimässä sinne missä aina nähdään :) Et kai ole jo "liuennut"?
- hölmö minä
pöljä minä kirjoitti:
Olen vasta kohtapuoliin ehtimässä sinne missä aina nähdään :) Et kai ole jo "liuennut"?
missäs me aina nähdään ???
- hölmö minä
hölmö minä ja pöljä myös...en taida kohdata miestä enää :(
asumme eri paikkakunnilla vaikka luulin että hän asuu täällä missä minäkin ....elämä on, ei kun kohti uusia seikkailuja onneksi alkaa loma ja pääsee kauas pois...katseesi ehkä seuraa mukana !!??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422197
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088