Herrat vetivät 26.05.12. Viialan Metsälinnassa keikan. Tässä on se juttu, mikä lavoilta puuttuu.
Neljä vaatimatonta, kohtullisen rumaa miestä soittaa ja laulaa kuin enkelit, ja juuri sitä, mitä inehmot haluaa tanssia ja myös kernaasti kuunnella.
Näitä piipittäjä-ämmiä on kuultu tarpeeksi, laulavat illassa 2 x 30 minuttia ja sitten pitääkin mennä ripulistressikakalle ja lähteä kotiin. Piipittäjien bänditkin on yleensä edellisviikolla koottuja teoksia.
Channel Four, olette jo voittajia ilman palkintoja.
Channel Four, tanssimusiikin pelastaja
C F=hyvä bändi
3
106
Vastaukset
- No joo on
Myöhästynyt kannanotto, ei ehkä ihan voittajia, mutta kieltämättä yksi parhaista tanssibändeistä näinä kovina aikoina.
Voisi olla se voittajabändikin, jos vähän enemmän panostaisi spiikkeihin ja hymyyn, ohjelmisto ja varsinkin lauluosasto on kyllä valioluokkaa, - Bändit takaisin
Yksi parhaista, mukavia osaavia pitkänlinjan pelimanneja, jotka osaa kaikki laulaa.
- 20+14
Epäilempä että jos olisit laittanut tämän tonne harrastukset/tanssipalstalle, niin vastaukset olisivat toista luokkaa........etelän vetelät arvostaa ihan muita....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827