Poikaystävän seksifantasia..

kiimainen ujo neiti.

Toissa päivänä oma poikakaveri kertoi omast seksifantasiasta,Hän haluaa toteuttaa tämän minu kanssani. Hän haluaisi että hän ja joku tuntematon saisivat panna minua.Se olisi hänen mielestä taivaallista ja toisi kiihottavaa hänelle.Hän sanoi että minä taastusti tulen pitämmän siitä,koska minulla on niin suuri seksihalu, hän meinaa että tulen nauttimaan todella paljon tästä. Ajatus on pikkasen pelottava mutta samalla kiihottava.Uskallanko minä lähteä mukaan tähän hommaan??Mitä hän sitten ajattelee minusta jälkitäteen ,vaikka hänen kannalta tämä on meidän seksielämän hyväksi, ja uutta potkua.

7

3415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän voisi varmaan sanoa, että molempien pitää haluta.
      Tulet saamaan vielä paljon vastauksia puolesta ja vastaan.
      Lue ne ajatuksella, mutta päätöstä sinun puolesta ei oikein kukaan voi tehdä.
      Onnea joka tapauksessa yritykselle ja hyvää kesää.

    • hmmjuuu

      Fantasiassa se tuntematon osapuoli on puhtaasti oman mielikuvituksen tuotetta ja näinollen vastaa ja seuraa täydellisesti omaa mielikuvaa tilanteesta.

      Todellisuudessa se tuntematon tuleekin tunnetuksi ja hän on elävä ihminen omine piirteineen, mielipiteineen, haluineen, vikoineen jnejne. eikä näinollen milloinkaan vastaa fantasiaa.

      Olet aivan oikeassa pohtiessasi tilannetta, sillä poikaystäväsi tämän hetken fantasiapuheilla ei ole juurikaan todellisuuspohjaa sille, miten asiat oikeasti tulisivat menemään tilanteessa ja sen jälkeen.

    • Kokenut m48

      Vain omasta halusta, ei vain miellyttääksesi kaveriasi!

    • Ujo neiti 22

      Kaverini ehdotti ehdotti et otettais muita miehiä samaan aikaan. Sanoin etten halua sen katselevan mun naimista. Halus kuitenkin että olen jonkun vieraan kanssa ja saan itse valita. Suostuin ja menin vanhempien miesten pöytään, heti kävi tuuri ja veivät hotelliin vaikka vähän arveluttikin. Kai kun sain luvalla ja vieras kiihotti niin olin kolmen vanhemman ukon naitavana kokoyön. Taidan mennä joskus ilman lupaakin kun nautin ukkojen kimppakivasta liikaa.....................

      • pkojih

        Noinhan ne ujot neidit aina käyttäytyy.


    • justjust

      jaahas taas tais olla aika hatusta temmattu koko tarina :D

    • Onnellinen nainen

      Ihan sen verran pakko puuttua =) Meillä on tulevan sulhoni kanssa takana kohta 9v yhteistä taivalta. Täytän pian 29 ja ukkokulta on 31, siis melkosen yhdessä kasvaneita =)
      N. 5-vuotta sitten alettiin kypsytteleen saunassa ajatusta että josko kimppaa tai jtn ois ihan hienoo kokeilla. Oon kumminkin niin mustasukkanen muija, että pelkka ajatuskin että joku toinen nainen kietoisi säärensä mun miehen selkään, saa mut pahoittamaan mielen.
      No ajatuksesta sitten luovuttiin, mikä oli hienoa enkä kokenut mitään painostusta asian kannalla. Sitten vuosia myöhemmin isännän halut vaan loppui, ikävä kyllä mun ei. Puolen vuoden kuivan kauden jälkeen alkoi riittään. Aloin pettään, melkoisen säännöllisesti =/ sitä edes salailematta.
      Jonkun muutoksen se ukkokulta sitten läpi kävi, heräsi todellisuuten ja muisti mutkin. Asioista puhuttiin ja puhuttiin, nyt ne on jo unohdettukkin. Alettiin jälleen varovaisesti puhuun kolmannesta pyörästä. Pari vuotta sitä kesti, mutta ei kumminkaan alettu hakeen mistään.

      Reilu vuosi sitten, se kolmas sitten vain astui kehiin =) Ja ihan vanhingossa se löytyi omista tuttavista, vuosia naimissa ollut Yhden lapsen isä! Kaiken lisäksi meidän lapset on hyviä kavereita =D Ehkä se kuullostaa hassulta. Me voidaan juoda kahvia yhdessä ja lähtee isolla porukalla paistaan makkaraa, ilman että tarvii puhua siitä mitä viime yönä tapahtu saunalla.. Ei ole mitään mustasukkaisuutta eikä kateellisuutta. On ollut vain hauskaa. Eikä ole enään vieraisiinkaan tehnyt mieli.
      Ensimmäisellä kerralla se vain tyytyi sivusta katseleen ja vain vähän koskemaan, olin hyvin jännittynyt, mutta parin drinksin jälkeen enemmän jo innoissani. Säännöllisen epäsäännölisesti sitten ollaankin touhuttu silloin kun ketäkin on huvittanut. Ainoastaan tämän vaimo ei tiedä asiasta, Mutta ehkä joskus =)

      Pointtini oli se että älä missään nimessä hätäile! Anna ajan kulua ja tunnustele asiaa.. Jos siltä tuntuu niin älä missään nimessä suostu, edes miehen tähden. se on sun kroppa ja sinä sen kanssa elät, vielä myöhemminkin =)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe