tasan ei käy onnenlahjat

naikkonen86

Miten niin vituksi voi asiat mennä että jätetään toisen naisen takia. Sitten exä tekee paljon lapsia ja menee naimisiin ja minä jään yksin, vaikka halusin aivan samoja asioita. Kaikki mitä sä halusit annetaan jollekkin toiselle :( Ja sitten sä oot yksin. Tosi reilua.

2

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValitsijaIsukki

Sä et ollut niin kiinnostava miehesi mielestä. Mies katsoi itselleen laatunaisen jonka todella haluaa itselleen. Miehesi ei ainakaan ole missään säälisuhteessa "kenen tahansa kanssa". Hän olis voinut valita sun ja sen toisen naisen väliltä, ja mies todella tiesi mitä valitsi.

Te naiset olette niin nirsoja treffipalstoilla ja chateissa ja ravintoloissa. Ei kelpaa kuin tosikomee mies, mutta kumminkin haksahdatte huonoihiin miehiin.

Miehillä voi aluksi olla vaikeaa saada ketään kumppania, mutta sitten kun ajatellaan perheenperustamista ja vakiintumista, ni kyllä sen naisen pitää todella olla kova juttu. Varsinkin jso on vaihtoehtoja, ni lapset tehdään sen parhaimman vaihtoehdon kaa.

Muut naiset jää ulos ..... niinkuin sinä jäit

Opi je kestä totuus, tai älä opi ja kiellä totuus...

• Avrilia

Välillä tämä laatunainen on käsitteenä häilyvä.

esim. tällä on jo pari, kolme lasta entuudestaan eri miesten kanssa, joista osa saattaa olla jopa tämän pettäjämiehen sukulaisen kanssa hankittuja. Joskun on jopa käynyt niin, että yksi näistä lapsista on pettäjämiehen kummipoika.. :D Laatunainen ei ole myöskään käynyt kouluaan loppuun, miksi olisikaan kun on ollut koko ajan raskaana, ei silloin kerkeä opinahjoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3572
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3365
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2601
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2298
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1819
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1688
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1417
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      26
      1201
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1068
    Aihe