tasan ei käy onnenlahjat

naikkonen86

Miten niin vituksi voi asiat mennä että jätetään toisen naisen takia. Sitten exä tekee paljon lapsia ja menee naimisiin ja minä jään yksin, vaikka halusin aivan samoja asioita. Kaikki mitä sä halusit annetaan jollekkin toiselle :( Ja sitten sä oot yksin. Tosi reilua.

2

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValitsijaIsukki

Sä et ollut niin kiinnostava miehesi mielestä. Mies katsoi itselleen laatunaisen jonka todella haluaa itselleen. Miehesi ei ainakaan ole missään säälisuhteessa "kenen tahansa kanssa". Hän olis voinut valita sun ja sen toisen naisen väliltä, ja mies todella tiesi mitä valitsi.

Te naiset olette niin nirsoja treffipalstoilla ja chateissa ja ravintoloissa. Ei kelpaa kuin tosikomee mies, mutta kumminkin haksahdatte huonoihiin miehiin.

Miehillä voi aluksi olla vaikeaa saada ketään kumppania, mutta sitten kun ajatellaan perheenperustamista ja vakiintumista, ni kyllä sen naisen pitää todella olla kova juttu. Varsinkin jso on vaihtoehtoja, ni lapset tehdään sen parhaimman vaihtoehdon kaa.

Muut naiset jää ulos ..... niinkuin sinä jäit

Opi je kestä totuus, tai älä opi ja kiellä totuus...

• Avrilia

Välillä tämä laatunainen on käsitteenä häilyvä.

esim. tällä on jo pari, kolme lasta entuudestaan eri miesten kanssa, joista osa saattaa olla jopa tämän pettäjämiehen sukulaisen kanssa hankittuja. Joskun on jopa käynyt niin, että yksi näistä lapsista on pettäjämiehen kummipoika.. :D Laatunainen ei ole myöskään käynyt kouluaan loppuun, miksi olisikaan kun on ollut koko ajan raskaana, ei silloin kerkeä opinahjoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1646
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1551
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1288
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1262
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      877
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      843
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe