olen 14 tyttö joka vihaa vartaloaan yli kaiken,minulla on paljon kavereita ja kukaan ei koskaan ole huomauttanut tarkoituksella minun isokokoisuudesta, paitsi rinnoista. Monet puhuvat kuinka isot rintani ovat jne.ja vihaan sitä! Kertokaa miten saan itseni parenpaan kuntoon ja niin että voisin kesällä kulkea bikineissä. Olen ajatellut vähentää syömistä,onko kannattavaa? En siis halua olla mikään tulitikun laiha vaan saada vähän läskiä pois ja sen jälkeen alkaa kiinteyttään,järkevää? Vinkit olisivat tosi tarpeeseen!!!
pikaista apua!
2
68
Vastaukset
- Pinaattikeitto
Kannattaa alkuun pitää ruokapäiväkirjaa. Jos listalla on paljon rasvaisia ruokia ja hiilareita, kannattaa ehdottomasti muuttaa tottumuksia. Esimerkiksi syömällä kasvispitoista ruokaa ei yleensä mene pahasti metsään. Muista kuitenkin riittävä proteiinien saanti.
Helppo tapa on jättää ylimääräinen rasvoilla lutraus pois; mieti tarvitseeko välipalaleipä ihan oikeasti voita päälle. Yleisesti ottaen lautasmallia noudattaen pääsee pitkälle.
Liikunta auttaa pitämään aineenvaihdunnan hereillä, siksi kannattaa alusta alkaen liikkua. Jos ei muuhun kykene, niin kävele kouluun tai jää vaikka aikaisemmalla pysäkillä, siitä se lähtee! Kannattaa kokeilla eri juttuja, pyöräily, lenkkeily, uinti tai vaikka rullaluistelu ovat hyviä vaihtoehtoja. Uinti erityisesti, koska se ei rasita niveliä, jotka ylipainoisilla ovat kovalla koetuksella.
Näillä pääsee jo alkuun, itse pääsin kasvispitoisella ruualla liikakiloista parissa kuukaudessa, mutta elinikäisen ylipainon karistaminen ja ihannepainossa pysyminen vaatii vuosien kuria. - kesää kohti
Joo noi jutut tossa yllä kyllä auttaa. Jos haluut tosi nopeita tuloksia niin yhdistä tota ruokavaliota, jotain liikuntaa (sen verran pitää liikkua että tulee hiki ja vaikka se aluks tuntuukin tosi kurjalta niin ei se lopulta niin kauheeta ookkaan, siis se hikoominen) ja sit mä jumppasin kotona melkein joka ilta - siis jotain 10 minsaa.
Ota itsestäsi mitat ennenkuin aloitat, voit tsekata vaikka vyötärön, lantion, reiden, käsivarren ja rinnan ympäryksen. Laita noi luvut ylös. Sitten jos saat tuon ruokavalion ja liikunnan ja jumpan hanskattua niin huomaat että luvut tippuvat viikottain alaspäin.
Ne todella inhottavat vatsalihasliikkeet on hyviä, vaikka niitä ei aluksi kyllä pysty kunnolla tekemäänkään (tai ainakaan mä en pystyny). Sitten meet kyljelleen lattialle ja nostat koipea ilmaan sivuttain ylös vaikka 20 kertaa molemmille puolille. Vähän tarvitaan selkälihasliikkeitäkin ja jotkut painot käsiin ja nostelet niitä ylös ja lasket yläasennosta taaksepäin pään taakse. Siinä vois olla ekat jutut. Jos noita kaikkia koittaa tehdä vaikka 20 kertaa ja sitten toistaa saman 2 - 3 kertaa yhden "sesion" aikana niin hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760