Miksi joku ihminen selvästi välttelee katsomasta sinua suoraan silmiin? Onko tietoo?
Hei kaikki
20
286
Vastaukset
- vältän
pitää kohdetta jotenkin epämiellyttävänä, mä en ainakaan halua katsoa ruman ihmisen kasvoja.
- blue eyes<3
Näi on, mutta jonkun silmät...vetää kuin magneetti, tahtoisin vaan tuijottaa, tuijottaa:)
- ap
blue eyes<3 kirjoitti:
Näi on, mutta jonkun silmät...vetää kuin magneetti, tahtoisin vaan tuijottaa, tuijottaa:)
Nimenomaan,toiset kun katsoo.
- Hei kaikki
Hei kaikki
- Kaikki
Hei,hei.
- ei vain kehtaa
Minä en ainkaan välttele katsomasta, haluaisin kyllä katsoa, mutta EN KEHTAA...;)
En siis kehtaa tuijottaa härskin pitkästi silmiin, minua on kuitenkin opetettu pienenä, että tuijottaminen on epäkohteliasta ja alempiarvoista.- Kikka Kolmonen
Aina voi antaa katseen harhailla, muka katsoa sinne ja tänne ja antaa katseen matkalla käväistä jossakin...
- viha?
Vihaan erästä ihmistä niin paljon etten halua hänen silmiinsä katsoa, koska katse paljastaisi tunteeni. Olisiko tästä kyse?
- viha tai ihastus tai
Joo. Voi olla kyse vain siitä ettei halua näyttää tunnettaan olkoon tunne sitten mikä vaan.
Toinen syy voi olla ettei halua näyttää väärää tunnetta. Jos on paikassa jossa on paljon ihmisiä, suurin osa täysin tuntemattomia, niin joku haluaa pitää joko pokerinaamaa koska sitä voi näyttää kaikille tai vältellä kaikkia. Kun sitten tulee joku jolle voi näyttää tunteitaan, niin sitten avaa kasvojaan ... jos vain ehtii :) - */*/
En minäkään pahemmin epämiell.pahemmin silmiin katsele.
- ujopiimä
ujous-ihastus-rakastus
- liikoja
myös siksi, ettei halua sinun ajatella hänestä liikoja, ja elätellä turhia toiveita.
- vielä on
sekin, että se toinen on huomannu sun ihastuneen, kiihottuneen katseen, mutta sillä ei ole tunteita, joten on kiusaantunut, siksi välttelee katsomista
- ap
Nää 2 viim.on sell.jota ei ole tullu ajatelluksia. Kerran muist.kun katsoi mutta hällä oli lasittuneen vetiset silmät ja outo katse. Ajattelin ,että miksi hän silloin "tuijotti",eikä peitellyt silmiään..???
- Ei välttelyä
ap kirjoitti:
Nää 2 viim.on sell.jota ei ole tullu ajatelluksia. Kerran muist.kun katsoi mutta hällä oli lasittuneen vetiset silmät ja outo katse. Ajattelin ,että miksi hän silloin "tuijotti",eikä peitellyt silmiään..???
Surun murtamana vetisteli ei välittänyt kääntää päätään muualle. Ajatukset harhailivat kun ei ollut oma itsensä. Kaipaili lohdutusta ja tavallaan saikin sitä, mutta ei olisi ollut voimia keskustella asiasta kenenkään kanssa.
- ehkäpäs
ujo ja ihastunut.
- teeeeeeeeeeeeeeeee
No heiiijjj. Mietitäänpä hetki. Jos ihminen normi keskustelussa katsoo silmiin, eli ei ole ujo, mut jonkun tietyn katsetta välttelee niin voi johtua myös siitä ettttt...yrittää saada etäisyyttä tuohon kaveriin...!!!!!!
- mun ikävä fakta
Mä välttelen katsomasta ihan tasan siitä syystä, että hän näkis heti mitä mun päässä liikkuu. Ja se ei ole hyväksyttävää. Hän kun on toisen kanssa enkä mitään halua rikkoa.
- jeea-
Kierojen silmieni vuoksi. Tosin sillä olen saanut epärehellisen maineen ja kaikkea muuta paskaa, mutta eipä enää kutsu kierosilmäksi...
- tyyppi A
Jos ei halua olla missään tekemisissä tyypin kanssa, niin parempi välttää katsekontaktia.
Niinhän pidetään pummit ja kerjäläiset poissa kimpusta. Sama pätee ent. heiloihin, jotka olis vain haittoina kesäheilan etsinnässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928