Käykö kyseiseen puhelimeen normaalikokoinen sim-kortti?????
Samsung Galaxy Gio S5660
4
343
Vastaukset
Kyseiseen puhelimeen käy normikokoinen sim-kortti.
- tahvo____67
Mulle tuli kyseinen puhelin tänään mutta teksti on englanniksi puhelimessa, miten sen saa suomenkieliseksi
- xCover
Painat menu-->settings--->area and text/jotain semmosta ja siitä ekasta kohdasta valittet haluamasi kielen.... jos se Suomi on siinä listassa.
- I want good VIBES
Miten saadaan "haptic feedback" päälle?
Eli kun haluan että puhelin ilmoittaa värinällä jokaisesta näppäimen painalluksesta.
Kosketusnäyttö on niin tunnoton ts. ottaa pienetkin hipaisut että haluaisin jotain konkreettisempaa palautetta siitä milloin "näppäys" ts. kosketus on suoritettu, jolloin voi nostaa sormen pois.
Nyt toi on ärsyttävän herkkä, tuntuu et puhaltamalla vois painella näytön buttoneita...
Eihän se värinä feedback herkkyyttä vähennä mutta vaikuttaa kumminkin "tatsiin" ts. käyttötuntumaan.
Nyt oon surffaillut ulkomaisilla foorumeilla parin päivän aikana about tunnin /pvä. enkä ole löytänyt toimivaa vastausta.
Spekseissä sanotaan että haptic feedback ominaisuus löytyy, mutta kun seuraa ohjeita mitä ihmiset antavat niin settings alta ei vain löydy mitään muuta kuin näppäilyjen ÄÄNI feedback, värinää ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750