Koira syö madot ja kärpäset!

pinja3

Yleensä kaikki mikä liikkuu, niin menee pyydystäminen jälkeen kurkusta alas. Mistä tämä kertoo? Syö tavallista kotiruokaakin.

5

3292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoo siitä että

koirasi tietää elävän ravinnon olevan turvallista nautittavaksi. Pääosin näin todella onkin joten ei hätää kunhan pidät huolen ettei amppareita ja kärmeksiä ala lounaaksi pyydystää.

Kertoo myös siitä että koirasi pysyisi hengissä ilman sinuakin, mikä ei ole enää tänä päivänä kovin tavallista kun kaiken maailman pullamössökoiria on jalostamalla jalostettu.

• ei syödä ulkona

Se kertoo erittäin välinpitämättömästä omistajasta. Seuraatko vierestä kun koirasi syö myrkytettyä makkaranpalaa ?

• 4+20

Onks sulla koiraa? Aina ei ehdi siihen väliin jos koira saa suuhusa jotain kiellettyä. Oma koira vetää kyllä kaiken naamariinsa mitä se löytää ulkoo ja mun pitää olla tosi tarkkana sen kaa ja joskus potkin piiloon jo esim. nenäliinoja jota lojuu tiellä ettei koira ees niitä söis. Mutta aina en ehdi siihen väliin ajoissa. Koira on äärettömän perso ruualle (ja mikä ikinä nyt koiran nenään tuoksuukaan tai sattuu maistumaan koiran mielestä hyvältä) ja se hotkii kaiken aina salama vauhtia tai on ehtiny jo puoliks nielasta. Varsinkin jos se huomaa että mä oon tulossa ottamaan sitä siltä pois se oikein kiirehtii että sais sen alas kurkustaan. Irti -käsky on ihan turha koiralle siinä vaiheessa jos se löytää jostain kuolleen elukan tai jotain muuta mikä on siitä oikein extra hyvää. Monesti saanu kaivaa melkein ton kurkusta pois jotain, mutta aina en minäkään siihen väliin ennätä vaikka pyrin olemaan kuinka nopea tahansa. Varsinkin talvi on ihan hirveetä aikaa kun jokanen viskaa nenäliinasa kadulle tai hangelle, vaikka roskis ois ihan vieressä.

• Anonyymi

No ei aina kyllä kerro

• varsin ei myrkytetty

Yleisimmin makkaranpala ei liiku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe