Yleensä kaikki mikä liikkuu, niin menee pyydystäminen jälkeen kurkusta alas. Mistä tämä kertoo? Syö tavallista kotiruokaakin.
Koira syö madot ja kärpäset!
5
2759
Vastaukset
- Kertoo siitä että
koirasi tietää elävän ravinnon olevan turvallista nautittavaksi. Pääosin näin todella onkin joten ei hätää kunhan pidät huolen ettei amppareita ja kärmeksiä ala lounaaksi pyydystää.
Kertoo myös siitä että koirasi pysyisi hengissä ilman sinuakin, mikä ei ole enää tänä päivänä kovin tavallista kun kaiken maailman pullamössökoiria on jalostamalla jalostettu. - ei syödä ulkona
Se kertoo erittäin välinpitämättömästä omistajasta. Seuraatko vierestä kun koirasi syö myrkytettyä makkaranpalaa ?
- 4+20
Onks sulla koiraa? Aina ei ehdi siihen väliin jos koira saa suuhusa jotain kiellettyä. Oma koira vetää kyllä kaiken naamariinsa mitä se löytää ulkoo ja mun pitää olla tosi tarkkana sen kaa ja joskus potkin piiloon jo esim. nenäliinoja jota lojuu tiellä ettei koira ees niitä söis. Mutta aina en ehdi siihen väliin ajoissa. Koira on äärettömän perso ruualle (ja mikä ikinä nyt koiran nenään tuoksuukaan tai sattuu maistumaan koiran mielestä hyvältä) ja se hotkii kaiken aina salama vauhtia tai on ehtiny jo puoliks nielasta. Varsinkin jos se huomaa että mä oon tulossa ottamaan sitä siltä pois se oikein kiirehtii että sais sen alas kurkustaan. Irti -käsky on ihan turha koiralle siinä vaiheessa jos se löytää jostain kuolleen elukan tai jotain muuta mikä on siitä oikein extra hyvää. Monesti saanu kaivaa melkein ton kurkusta pois jotain, mutta aina en minäkään siihen väliin ennätä vaikka pyrin olemaan kuinka nopea tahansa. Varsinkin talvi on ihan hirveetä aikaa kun jokanen viskaa nenäliinasa kadulle tai hangelle, vaikka roskis ois ihan vieressä.
- Anonyymi
No ei aina kyllä kerro
- varsin ei myrkytetty
Yleisimmin makkaranpala ei liiku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882