Koira syö madot ja kärpäset!

pinja3

Yleensä kaikki mikä liikkuu, niin menee pyydystäminen jälkeen kurkusta alas. Mistä tämä kertoo? Syö tavallista kotiruokaakin.

5

2865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoo siitä että

koirasi tietää elävän ravinnon olevan turvallista nautittavaksi. Pääosin näin todella onkin joten ei hätää kunhan pidät huolen ettei amppareita ja kärmeksiä ala lounaaksi pyydystää.

Kertoo myös siitä että koirasi pysyisi hengissä ilman sinuakin, mikä ei ole enää tänä päivänä kovin tavallista kun kaiken maailman pullamössökoiria on jalostamalla jalostettu.

• ei syödä ulkona

Se kertoo erittäin välinpitämättömästä omistajasta. Seuraatko vierestä kun koirasi syö myrkytettyä makkaranpalaa ?

• 4+20

Onks sulla koiraa? Aina ei ehdi siihen väliin jos koira saa suuhusa jotain kiellettyä. Oma koira vetää kyllä kaiken naamariinsa mitä se löytää ulkoo ja mun pitää olla tosi tarkkana sen kaa ja joskus potkin piiloon jo esim. nenäliinoja jota lojuu tiellä ettei koira ees niitä söis. Mutta aina en ehdi siihen väliin ajoissa. Koira on äärettömän perso ruualle (ja mikä ikinä nyt koiran nenään tuoksuukaan tai sattuu maistumaan koiran mielestä hyvältä) ja se hotkii kaiken aina salama vauhtia tai on ehtiny jo puoliks nielasta. Varsinkin jos se huomaa että mä oon tulossa ottamaan sitä siltä pois se oikein kiirehtii että sais sen alas kurkustaan. Irti -käsky on ihan turha koiralle siinä vaiheessa jos se löytää jostain kuolleen elukan tai jotain muuta mikä on siitä oikein extra hyvää. Monesti saanu kaivaa melkein ton kurkusta pois jotain, mutta aina en minäkään siihen väliin ennätä vaikka pyrin olemaan kuinka nopea tahansa. Varsinkin talvi on ihan hirveetä aikaa kun jokanen viskaa nenäliinasa kadulle tai hangelle, vaikka roskis ois ihan vieressä.

• Anonyymi

No ei aina kyllä kerro

• varsin ei myrkytetty

Yleisimmin makkaranpala ei liiku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      338
      1376
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1325
    4. 157
      1208
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1041
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      888
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      842
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      829
    Aihe