olen hankkimassa toista näistä, mutta en oikee tiiä kumpi kannattaa hankkia
ohjain on arbiter 3 rapid fire hell ohjain
pvr
-voi kuvata gameplayta tai montagee
-mutta voi hajota jos asentaa väärin
rapid fire ohjain
- pikatuli, lippaan lataus mod, quickscope mod, jne
rapid fire ohjain vai pvr
10
457
Vastaukset
- valitte ite
Jos haluut tehä montagei tai tube videi sit pvr jos haluut olla vähä hack tavallaan sit rapid fire ohjaim
- =D
katso muute mun montage nii siitä näät kumpi kannatta hankkia
linkki ->http://www.youtube.com/watch?v=NvB0H12QlwA
mutta ohjain on ehkä kuitenki liian kallis nii mod chipin vois ostaa ku kolvikin on- Oohkay
Modded controller on bannable.
- 3O13O
Mulla on tuolta vpdstä ostettu rapid fire ohjain maksoi 39.90e. hyvä ohjain tykkään ohjaimesta on se parempi kuin tuo normi ps3 ohjain. suosittelen ostoa
- hublala
toimiiko nuo vpd:n räpid fire ohjaimet? ku oon kuullu vähä et no on aika paskoja
- raitzer
Hmm, ainakaan oman käsitykseni mukaan PVR ei mene hajalle vaikka asentaa "väärin". Jos tarkoitat HD-PVR laitetta, niin kyseessähän on USB porttiin menevä mötikkä, joka on käytännössä idioottivarma.
Henk. koht suosittelen kyllä sitä PVR:n ostamista, koska modatut ohjaimet eivät nyt niin älyttömästi paranna statseja tai pelikokemusta. PVR:llä taasen saat talteen kaikki parhaat pätkät omasta pelaamisesta, joka on ÄÄRIMMÄISEN hauskaa hommaa kun alkaa kunnolla runttaamaan :). - Sux2beu
Jos noin huono oot ku videoissa niin älä osta kumpaakaan :)
- Chill Pill
Mitä mielt ootte pilaak modatut ohjaimet pelin ilon vai onko se teiän mielest hauskaa ku on modattu ohjain?
- top 10 000
ohjain!! Mun kd nousi 2.26 -> 4.18 call of duty mw3
- apsiz
100% true...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2962636- 1981011
- 57816
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti141769- 58660
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18571- 51545
- 40534
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504- 55495