vaikka jossain baarissa ja ette ole jutelleet aikoihin etkä tiedä miten hän sinuun suhtautuu, niin menetkö hänen luokseen mieluummin silloin
kun hän on surullisen oloinen
vai silloin kun hän on iloinen?
Entä jos on naama peruslukemilla
Jos näet kaipaamasi
20
369
Vastaukset
- menisin joka tapauks
Täysin hypoteettinen kysymys, ei tule ikinä tapahtumaan, että näkisimme jossain baarissa. Tavataan aina vain virallisissa yhteyksissä eikä edes kumpikaan asuta siellä missä nähdään.
Mutta JOS niin kävisi, menisin joka tapauksessa juttelemaan. Kivempi tietenkin, jos toinen on iloinen, mutta menisin vaikka olisi surullinenkin.- menisin joka tapauks
Miinuksia totuudesta ;)?
Aikamoiseksi salapoliisiksi mun pitäisi ryhtyä ja erinäisiä järjestelyjä muutenkin tehdä, että onnistuisin hankkiutumaan samaan baariin hänen kanssaan. En edes tiedä käykö hän baareissa.
Erilaisia tilanteita ihmisillä, nääs. Mutta mikäs sen mukavampaa olisi, kuin nähdä jossain muissa ympyröissä sattumalta.
- jos pi..............
kolahtaa loppuun asti tiedät ...
- ?
mikä on "pi.............." ?
- emme tapaa ikinä
Aika very hiljasta,että nähtäs baarissa samassa,asuu hän kaupunkissa kaukana minusta.Voi,kun näkisinkin hänet,mutta nej.
- menisin nisinem
Vaikea kysymys, surullinen voi tarkoittaa, ettei jaksa eikä halua nyt. Iloinen voi tarkoittaa, että on iloinen eikä tarvitse minua. Menisin ehkä, jos olisi jotain siitä väliltä, jos olis katseita vaihdettu sitä ennen, ja asiat etenisi silleen vaan omia teutään melkein.
Jestas kun tuli ilkeä ikävä, pois täältä :-/- menisin joka tapauks
Voisihan se surullinen ilme siitä piristyä, kun saisi juttuseuraa :). Tuskin kukaan lähtee baariin sillä mielin, että haluaa yksinänsä murjottaa?
- murjotus vai ei
menisin joka tapauks kirjoitti:
Voisihan se surullinen ilme siitä piristyä, kun saisi juttuseuraa :). Tuskin kukaan lähtee baariin sillä mielin, että haluaa yksinänsä murjottaa?
On sitäkin nähty. Ja ainakin muusikon rentut sai silleen aina naisseuraa, kun tuijottivat pöydällä olevaa lasiaan :)
Naiset kai ajattelivat Tapsa Rautavaaraa ... "tuoppini jäljet mä tunnen"
- menisin joka tapauks
No tuo kyllä pääsi unohtumaan :D
Itse kun lähden yleensä sillä mielin, että jes, tanssimaan, jippii, kivaa!! - Woman_
Jos sattuisin törmäämään häneen baarissa, niin katsoisin, että miten hän reagoi katseeseeni ja hymyyni. Jos samoin kuin ennen niin jossain vaiheessa hankkiutuisin lähietäisyydelle ja flirttailevasti juttelisin, siitä se sitten etenisi.
- jos näkis
Naama jos olis ihan vaan peruslukemilla voisi olla vaikeinta lähestyä.
Iloisesta ilmeestä tykkään ja varsinkin jos hän heti sen loisi minulle voi kun lämmittäis oikein sydämmestä.
Surullinen ilme velvottaisi kyllä menemään tiedustelemaan vaivihkaa mitä kuuluu. Ja toivoisi voivan olla jotenkin avuksi. - perus vai hymy?
Vaihtelevia vastauksia, ehkä ikä ja tunteet vaikuttaa, kun jotkut tapaa mieluummin iloista tai jopa surullista, mutta joku sitten siltä väliltä.
Itselläni ei ole kuin kolme tilannetta jossa nainen, josta olen ollut kiinnostunut / ihastunut tulee esiin vuosien / kuukausien jälkeen - emmekä ole puheväleissä.
Ensimmäinen katsoi hymyillen muttei koskaan tervehtinyt. Minä naama peruslukemilla enkä minäkään tervehtinyt. Emme koskaan aloittaneet uutta suhdetta.
Toinen katsoi hymyillen kun olin lähellä, ei tervehditty mutta menin hänen luokseen. Aloimme jutella ja aloitimme suhteen.
Kolmas on vaikeimmin tulkittava tilanne: tervehdimme ohimennen ilman hymyä. Mitään ei ole tapahtunut vaikka kovasti toivoisin.
Hymy-tapaukset on 1900-luvulta, kai silloin hymyiltiin herkemmin. Tosin en minä.
Ehkä vaaditaan se hymy että jotakin voisi kehittyä? - ihmistuntemusta
Silloin jos katseiden kohdatessa sattuu pystymään päättelemään olevansa toivottua seuraa.
- viipyilevä
Minkälainen se katse pitää siis olla?
- ratkaiseva merkki:)
Tarkoitatko
"jos katseiden kohdatessa sattuu, niin pystyy päättelemään olevansa toivottua seuraa" ?
vai
"jos katseiden kohdatessa sattuu pystymään, päättelee olevansa toivottua seuraa"
:-)
Millaista tuo sattuminen on, eikä toisen puolesta sitä ole helppo sanoa.
Peilailua? - ihmistuntemusta
ratkaiseva merkki:) kirjoitti:
Tarkoitatko
"jos katseiden kohdatessa sattuu, niin pystyy päättelemään olevansa toivottua seuraa" ?
vai
"jos katseiden kohdatessa sattuu pystymään, päättelee olevansa toivottua seuraa"
:-)
Millaista tuo sattuminen on, eikä toisen puolesta sitä ole helppo sanoa.
Peilailua?Ei vaan tarkoitan juuri niin kuin siinä lukee. Väännän vielä rautalangasta.
Jos siellä baarissa, kun toisen näkee ja katseet kohtaa, tulee itselle sellainen olo, että voisi olla sen toisen mielestä toivottua seuraa juuri nyt, niin silloin menee juttelemaan. - valoisamman kautta
ihmistuntemusta kirjoitti:
Ei vaan tarkoitan juuri niin kuin siinä lukee. Väännän vielä rautalangasta.
Jos siellä baarissa, kun toisen näkee ja katseet kohtaa, tulee itselle sellainen olo, että voisi olla sen toisen mielestä toivottua seuraa juuri nyt, niin silloin menee juttelemaan.Jos se toinen ei osaakaan kunnolla viestittää siitä, että toinen olisi toivottua seuraa, ja se toinen ei sitten sen takia tulekaan, ja kumpikin jää tahoilleen harmittelemaan: toinen sitä, ettei toinen tullut, toinen sitä, ettei toinen halunnut lähestyttävän.
Olen ehkä vähän outo, mutta koettaisin kuitenkin kepillä jäätä. Vaikka sitten seuraisikin pettymys, se olisi kuitenkin "varmempi" konsti kuin jättää pelkästään katseiden varaan. - J
valoisamman kautta kirjoitti:
Jos se toinen ei osaakaan kunnolla viestittää siitä, että toinen olisi toivottua seuraa, ja se toinen ei sitten sen takia tulekaan, ja kumpikin jää tahoilleen harmittelemaan: toinen sitä, ettei toinen tullut, toinen sitä, ettei toinen halunnut lähestyttävän.
Olen ehkä vähän outo, mutta koettaisin kuitenkin kepillä jäätä. Vaikka sitten seuraisikin pettymys, se olisi kuitenkin "varmempi" konsti kuin jättää pelkästään katseiden varaan.No niin...
olihan jollain muullakin sitten samansuuntaista arvelua kuin mulla. En vain huomannut tätä viestiäsi, kun kirjoitin omaani.
Mitä "valoisamman kautta" tarkoittaa?
Että yhteys lähtee toimimaan valoisesta ilmeestä, toinen saa siitä kimmokkeen ja muuttuu myös valoisammaksi ja sitten ensimmäinen huomaa muutoksen toisessa ja niin edelleen?
Olisikohan se mahdollista... - valoisamman kautta
J kirjoitti:
No niin...
olihan jollain muullakin sitten samansuuntaista arvelua kuin mulla. En vain huomannut tätä viestiäsi, kun kirjoitin omaani.
Mitä "valoisamman kautta" tarkoittaa?
Että yhteys lähtee toimimaan valoisesta ilmeestä, toinen saa siitä kimmokkeen ja muuttuu myös valoisammaksi ja sitten ensimmäinen huomaa muutoksen toisessa ja niin edelleen?
Olisikohan se mahdollista...Mikä se sun oma viestisi oli?
Aika hauskasti ajattelit tuon valoisamman kautta -asian. Kyllä se toimii noinkin, ei ehkä ihan joka tilanteessa, mutta hyvin usein :). Ihan yhtä lailla kuin negatiivinen "energia" leviää, niin leviää se positiivinenkin, ihmisten käytöksen heijastumina.
Alunperin tarkoitin sillä sitä, ettei aina pitäisi ajatella kaikkea synkemmän kautta, tulkita tai olla tulkitsevinaan tai ymmärtävinään kaikkea negatiiviseksi, varsinkaan lopputulosta jo etukäteen. Silloin jää paljon tekemättä ja kokematta. Jotenkin itse ajattelen usein "valoisamman kautta", sitä miten se lopputulos voikin olla positiivinen.
Ihmiset on todella erilaisia, sen jos minkä olen ehtinyt elämäni aikana huomaamaan. Itse olen syntynyt tämmöiseksi valoisamman kautta tyypiksi ja optimistiksi. Sanotaan, että pessimistien elämä on paljon tasaisempaa ja pitempää. Näin saattaa jopa olla, mutta epäilen, että se on siinä tapauksessa myös paljon synkempää ja tylsempää. Optimistit kuulemma pettyvät useammin ja "voimakkaammin". Mitä itseeni tulee, niin onhan noita pettymyksiä ollut, mutta optimisti pääsee äkkiä takaisin jaloilleen ja porskuttaa taas kuten ennenkin ;).
- näin minulla
No itse varmaan menisin helpoiten silloin jos on surullisen oloinen, koska olen yleensäkin sellainen ihminen että olen huolissani ja haluisin auttaa. Ja sit kun ei tiedä että jos on vaikka mun takia surullinen (jos vaikka ikävöi) niin haluan sit kans piristää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079