Olen kalat ja aina luonnekuvauksissa sanotaan että olen taiteellinen ja luova, ja niin olen koska olen kuvataideluokan käynyt ja osaan piirtää ja maalata todella hyvin. Kaloista sanotaan että olemme äärimmäisen herkkiä ja tunteellisia, no mua herkempää ja tunteellisempaa ihmistä ei luultavasti maan päältä löydy.
Kaloista sanotaan, että he syntyvät usein vaikean kautta, synnyin keisarinleikkauksella koska olin vatsassa väärinpäin. Kalat myös masentuvat tai ahdistuvat helposti eivätkä kestä paljoa ongelmia elämässään, olin just vuoden masentunut.
Ja niin edelleen. Täh onks noi oikeesti totta?
en ymmärrä miten horoskooppini luonnekuvaus voi pitää täysin paikkaansa kohdallani
3
246
Vastaukset
- Ei lokeroa lukossa.
Ei ole oikeesti totta. Sinulle vain sattui sattumaan. Olet paljolti Kuu-merkkisi, olet paljolti tulos huoneesta 4 ja sen planeetoista ja aspekteista. Olet paljolti huone 10 eli MC. Olet paljolti transiiteistasi, siinä mikäli ne toteutuivat. Olet paljolti Marsisi, Venuksesi, nousumerkkisi. Olet paljolti Merkuriuksesi. Olet koko karttasi ja sen tapahtumat. Saturnus liitetään masennukseen, oliko Saturnus transiitissa?
Olet paljolti karttasi planeettajako.
Älä laita itseäsi lokeroon. Se ei ole Kalat-ihmiselle. - Lapland,madness
olen kalat, eikä yksikään noista kuvaa minua. Sattumaa
- 11+5
Sattumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu594694Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183021- 1402663
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162178- 151603
- 1161518
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601146- 951127
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211079