Olen kalat ja aina luonnekuvauksissa sanotaan että olen taiteellinen ja luova, ja niin olen koska olen kuvataideluokan käynyt ja osaan piirtää ja maalata todella hyvin. Kaloista sanotaan että olemme äärimmäisen herkkiä ja tunteellisia, no mua herkempää ja tunteellisempaa ihmistä ei luultavasti maan päältä löydy.
Kaloista sanotaan, että he syntyvät usein vaikean kautta, synnyin keisarinleikkauksella koska olin vatsassa väärinpäin. Kalat myös masentuvat tai ahdistuvat helposti eivätkä kestä paljoa ongelmia elämässään, olin just vuoden masentunut.
Ja niin edelleen. Täh onks noi oikeesti totta?
en ymmärrä miten horoskooppini luonnekuvaus voi pitää täysin paikkaansa kohdallani
3
255
Vastaukset
- Ei lokeroa lukossa.
Ei ole oikeesti totta. Sinulle vain sattui sattumaan. Olet paljolti Kuu-merkkisi, olet paljolti tulos huoneesta 4 ja sen planeetoista ja aspekteista. Olet paljolti huone 10 eli MC. Olet paljolti transiiteistasi, siinä mikäli ne toteutuivat. Olet paljolti Marsisi, Venuksesi, nousumerkkisi. Olet paljolti Merkuriuksesi. Olet koko karttasi ja sen tapahtumat. Saturnus liitetään masennukseen, oliko Saturnus transiitissa?
Olet paljolti karttasi planeettajako.
Älä laita itseäsi lokeroon. Se ei ole Kalat-ihmiselle. - Lapland,madness
olen kalat, eikä yksikään noista kuvaa minua. Sattumaa
- 11+5
Sattumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422732Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423432474- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471906- 241685
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251589- 441470
- 1001429
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391385- 361176