Chihuahua myyjät Keltainenpörssi!

suuttunut_

Olen välillä käynyt keltaisessapörssissä etsimässä itselleni chihua, mutta siellä vaikuttaa olevan enimmäkseen pentutehtailijoita myyjinä. Eli ei yhtään kunnollista ilmoitusta. Harvoin on niitä uskottavia ilmoituksia ollut. Miten nämä huonosti suomea puhuvat ja sairasta koirabisnestä tekevät myyjät voisi kieltää, etteivät laita enään ilmoituksiaan nettiin ja kuseta hyväuskoisia ihmisiä? Monesti sama tyyppi laittaa useita ilmoituksia...

6

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirja p

      Eivät kaikki siellä sellaisia ole. Ymmärrän ennakkoluulosi, mutta kannattaa tutustua kasvattajiin kunnolla ennen kun ostat pennun.

    • Keltaisen Pörssin mies

      Kysy rotuyhdistyksen pentuvälityksestä. Vain hämärämiehet käyttää Keltaista Pörssiä.

    • 11119

      Sielä on jokaisessa ilmoituksessa "nappula" jota voi klikata ja ilmoittaa asiattomasta ilmoituksesta.

    • Kasvattajia

      Suomalaisia chihuahua kenneleitä löytyy osoitteesta: www.chihuahuakennelit.com

    • Huijareita.

      Melkeimpä mitään koiraa ei uskalla enään ostaa Keltaiselta pörssiltä, tai itse en ainakaan uskalla.
      Suurinosa ilmotuksista on huijareita. Puhuvat huonoa suomea, ' pentu ilmaiseksi antamisen, vain lentokulut maksavat jotta pentu saataisi suomeen.' Ohhoh.
      Kannattaa hankkia koira kunnon kennelistä, ihan mihin vaan rotuun sitten päädyitkin.
      ps. keltaisella pörssillä voi olla myös asiallisia ilmoituksia, mutta varovainen kannattaa olla ja tutustua kasvattajaan ja ottaa selvää!!

    • käpulä

      Todellakaan nuo huono suomi-ilmoitukset (google kääntäjä) ei ole oikeita. Huijataan vaan rahaa, kun soittelet niiden numeroon..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe