Todella kaunis rakastelukohtaus- Lip service

18+ 16

Oih en kestä kun tää on niin kaunis kohtaus, muuten koko toinen tuotantokausi on ollut vähän tylsä mutta nyt tää viimeisen jakson kohtaus on kyllä ehkä paras rakastelukohtaus mitä oon ikinä nähnyt (naisten välillä). Tässä linkki siihen kohtaukseen (alkaa ajassa 0:28) jos joku haluaa nähdä, mutta ei toki kannata katsoa jos on muuten seurannut sarjaa eikä halua spoileria. Suosittelen kyllä kaikille sarjan katsomista kun noi kaikki 12 jaksoa nyt on jo you tubessakin helposti nähtävillä, mahtava sarja :)

http://www.youtube.com/watch?v=W24IVau-RTI&feature=relmfu

Niin ja toivottavasti sarjasta tulee kolmaskin tuotantokausi!

13

1996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeatherPeaceFun

En oo vielä katsonut vikaa jaksoa, säästän sitä siihen että katsomme sen kultani kanssa yhdessä illalla peiton alla makkarissa

• ap

Mäkin katsoin sen videon sieltä Heatherin keikalta, se on kyllä hauska. Tosin siinähän puhutaan kyllä ykköstuotantokauden jaksoista, eli Sam Cat kohtauksista, mutta kuitenkin. Ja vähänkö hän on muuten hyvä laulaja, ihan tajuttoman kaunis ääni!

• uihoiyg

siis oli kyllä ihan hyvä kohtaus ja näin.. MUTTA mun mielestä Sam ja Lexi ei sovi OLLENKAAN yhteen! Tää on vaan mun mielipide.. niin sen takia ei ollut niin aitoa katottavaa jotenkin..

• ap

Aa höpö höpö, ne just kuuluu yhteen, en ikinä tykänny Sam Cat parista, mutta Sam ja Lexi taas nimenomaan kuuluu yhteen, hyvä kemia jotenkin hiitten välillä mun mielestä :) Mutta juu, mielipide kysymys.

• edellinen
        ap kirjoitti:

Aa höpö höpö, ne just kuuluu yhteen, en ikinä tykänny Sam Cat parista, mutta Sam ja Lexi taas nimenomaan kuuluu yhteen, hyvä kemia jotenkin hiitten välillä mun mielestä :) Mutta juu, mielipide kysymys.

no siis en mäkään Catista ja Samista niin.. mut jotenkin sanotaan näin, että alussa tykkäsin Samista täysillä.. nyt ei enää niin. Lexi taas on aivan ihana kokonaisuus!!! Itseasiassa kun näin jotain dokumentti ohjelmaa siitä Heatherista... niin hän jätti sellaisen yliolevan vaikutelman..

• ap
        edellinen kirjoitti:

no siis en mäkään Catista ja Samista niin.. mut jotenkin sanotaan näin, että alussa tykkäsin Samista täysillä.. nyt ei enää niin. Lexi taas on aivan ihana kokonaisuus!!! Itseasiassa kun näin jotain dokumentti ohjelmaa siitä Heatherista... niin hän jätti sellaisen yliolevan vaikutelman..

Haha, mulla taas meni ihan toisinpäin, en ensin tykänny Samista ollenkaan hahmona, mutta sitten aloinkin jotenkin lämmetä sille kun se ei enää ollu Catin kaa, ja lisäks olin googlesta kattellu kans haastatteluja siitä Heatherista niin aloin pitämään hänestä, joten yhtäkkiä Samkin vaikutti sympaattisemmalta :p Mun mielestä se Heather vaikuttaa kyllä tosi symppikseltä, jännä että sulle tuli tommonen vaikutelma :o Ei olla varmaan katottu samoja haastatteluja ;) Ja juu Lexi on kyl kans aika mahtava tyyppi!

• HeatherPeaceFun
        edellinen kirjoitti:

"Ylioleva"? What?
        Musta Heather vaikuttaa "jalat maassa" olevalta tyypiltä ja sydämelliseltä ihmiseltä. Tosi lahjakas nainen kyllä, sekä musiikin alalla että näyttelijänä. Olis tosi makeeta nähdä hänet livenä siellä sen maassa jossakin klubikeikalla tai jos se keikkailee taas Saksassa, voisin harkita kullan kanssa Saksan matkaa:)

Kun en ole vielä katsonut tätä vikaa jaksoa, en osaa sanoa miten Lexilla synkkaa Samin kanssa. Mutta Sam Cat oli mielestäni hyvä pari. Frankie ekalla kaudella alussa ihastutti jostain syystä, mut sit se hiipu. Sam oli alusta asti ihana. Ja nyt kun viime jaksossa se oli vihainen, se jotenkin oli koskettavaa. Siinäkin muuten näki Heatherin näyttelijänlahjat.

• ?????

mitämitä, mistäs kakkoskausi jo tulee, maksukanavilta? :O vai tuolta youtubestako olette katselleet?

• ap

Mä oon ainakin katsonut You tubesta, siellä on kaikki jaksot ihan kokonaisinakin, ja niihin saa englanninkieliset tekstitykset jos on vaikee seurata puhuttua englantia. Tosin You tube aina välillä poistelee noita jaksoja missä on hiukan "rajumpia" seksikohtauksia, nytkin toi mun linkittämä pätkä on näköjään jo poistettu, mutta joku muu on onneks ladannu kokonaisen jakson niin eipä toi haittaa :)

• Jepsistä jee
        ap kirjoitti:

Mä oon ainakin katsonut You tubesta, siellä on kaikki jaksot ihan kokonaisinakin, ja niihin saa englanninkieliset tekstitykset jos on vaikee seurata puhuttua englantia. Tosin You tube aina välillä poistelee noita jaksoja missä on hiukan "rajumpia" seksikohtauksia, nytkin toi mun linkittämä pätkä on näköjään jo poistettu, mutta joku muu on onneks ladannu kokonaisen jakson niin eipä toi haittaa :)

Kokonaisina löytyy tubelta ja mulla ainakin vaikeuksii ymmärtää kaikkee kun ne puhuu murretta, Skotlannin englantii?

• mehh..

Tube voi ujoskus sensuroida jaksoja, sekä kohtauksia. Lisäksi vaatii joihinkin kirjautumisen eikä kaikki sen takia jaksa. Tullut vastaan sellaista meininkiä monissa sarjoissa.
        Sarja ei erityisemmin kiinnostanut mutta uteliaisuudesta katsoin TVlinks:n kautta kaikki 6 6 jaksoja = 2 kautta. Yllätyin miten vähän jaksoja tekivät... vain kaksi kautta? Hmm..

• 16+1
        Jepsistä jee kirjoitti:

Kokonaisina löytyy tubelta ja mulla ainakin vaikeuksii ymmärtää kaikkee kun ne puhuu murretta, Skotlannin englantii?

Niin Glasgowssahan tää sarja ainakin tapahtuu.

Tuohon mehh..in allaolevaan kommenttiin kausien määrästä... Melkein toivon ettei kolmoskautta ole tulossa ettei rupea saippuaksi menemään kuten Bad Girls ym loppua kohden. Ja koska tää kakkoskausi loppui just niinkuin pitikin!! ;)

• 10+14
        mehh.. kirjoitti:

Tube voi ujoskus sensuroida jaksoja, sekä kohtauksia. Lisäksi vaatii joihinkin kirjautumisen eikä kaikki sen takia jaksa. Tullut vastaan sellaista meininkiä monissa sarjoissa.
        Sarja ei erityisemmin kiinnostanut mutta uteliaisuudesta katsoin TVlinks:n kautta kaikki 6 6 jaksoja = 2 kautta. Yllätyin miten vähän jaksoja tekivät... vain kaksi kautta? Hmm..

Niin toi sarjahan ei oo suunnattu "koko kansalle", se näkyy briteissä bbc three- kanavalla, mikä on siis joku pieni kanava, eli ei varmaan oo ohjelma budjetitkaan kovin suuria, ja katsoja luvutkin on tosi pieniä verrattuna suuriin kanaviin. Lähinnä Lip service oli kai alunperin tarkoitettukin minisarjaks, mutta ykköstuotantokausi oli niin suosittu että tehtiin kakkonenkin.

Niin ja juu you tube on hankala monessakin suhteessa, mutta kyllä sieltä nyt melko kivasti jo nykyään pystyy onneks monia sarjoja kattomaan. Ja tän sarjan katselu ei kyllä ainakaan vaatinut kirjautumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      280
      2621
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2453
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2195
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      76
      1877
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1628
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1406
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1308
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1130
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1099
    Aihe