Olisi ollut tylsää ikävöidä ilman teitä. Onhan tämä ollut kivaakin joskus ja kieltämättä vähän liian tuhmiakin juttuja tullut.... :D Monta tuttua täällä oli, mutta .......tulihan se oikea lopultakin,joka vei jalat alta :)
Kiitos kaikille
10
106
Vastaukset
- onnea sinulle
Hienoa, löysit onnesi. :)
- poispoispois
Pelasit sitten kovilla panoksilla, arvattavasti. Olisko ollut peräti ässä hihassa, epäilen vahvasti. Mutta onnea sitten sulle, jos oikea karvanoppa löytyi. :D
- *hymy
Mustasukkainen parempi puoliskohan jälleen innostui kirjoittelemaan noita provoviestejään esiintyen toisena. Onko taas epävarma olo?
- schutze
Heip kuka oletkin, yhä vaikeaa erottaa täällä ketään toisistaan. Varmaan olemme jutelleet joskus.
- myös poistumassa
löysin mäkin tuolta irl yhen mukavan.:) on niin alussa , ettei jalat vielä alta, mutta hyvää vauhtia menossa:)..
- menolippu
ei tänne jää jäljelle kuin ne tunne-elämältään epänormaalit nysveröt, syrjäytyneet oikeasta elämästä. Ja oikeesti teidän paikkanne onkin täällä, ettepähän ole hämmentämässä toisten suhteita tuolla irl. Mä en kuulu tänne, se selvinnyt, kyllä mä toivun ja saan sen ihanan tuolta irl.
- katkeruus in the air
" tunne-elämältään epänormaalit nysveröt, syrjäytyneet oikeasta elämästä..."
Sellaiseksiko koit/koet itsesi kun olit täällä? - ed
katkeruus in the air kirjoitti:
" tunne-elämältään epänormaalit nysveröt, syrjäytyneet oikeasta elämästä..."
Sellaiseksiko koit/koet itsesi kun olit täällä?tarkoitinkin niitä jotka ovat notkuneet täällä kuukausia, jopa vuosia. Mulla on senverran hyvä ja normaali itsetunto, etten kokenut itseäni sellaiseksi. , mutta ei tää ole mun juttu, ei tää ole elämää, tämä on pelkkää harhaa..Viimeinen viesti tänne,,meni nyt
- ??
Miksi tuollainen linkki ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406