Moikka!
Olen Henna-Juulia Rintala 17-vuotias. Täytän joulukuussa 18-vuotta. Olen sosiaalinen,iloinen,oma-aloitteinen ja rehellinen.Opiskelen ensimmäisellä luokalla sosiaali-terveys alalla. Minulta löytyy paljon kokemusta lastenhoidosta. Olen ollut yli 2 vuotta kahdessa eri perheessä hoitamassa 1-9- vuotiaita lapsia. Minulla on myös 4-vuotias pikkuveli jota olen hoitanut pienestä pitäen.Olen myös ollut monessa päiväkodissa työharjottelussa.Eli minulta löytyy yli 4 vuoden kokemusta lasten kanssa toimimisesta. Pidän todella paljon lasten kanssa touhuamisesta. :)Minulta löytyy myös ensiapu - ja hygiena kortit. Jos lastenhoito apu kiinnostaa ota yhteyttä. :) Minut saa sähköpostilla kiinni : [email protected] ja puhelimella 0442623707
Tarvitsetko lastenhoitajaa/ Pori! :)
2
199
Vastaukset 2
Nyt jazzienkin ajaksi nopealla varotus ajalla voin tulla vahtimaan lapsia. :)
- 2 Pienen äiti :)
Millainen palkkatoive sinulla on? voitko tarvittaessa olla lasten kanssa aamuun noin klo:10-11 asti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532