Vanhoista hiteistä lainattuja "koukkuja" ja ei mitään erityistä uutta. Melodiaa vähän
tietysti, mutta homma ei kolahtanut minuun. Mielestäni mummot olisivat saaneet
voittaa. Se olisi ollut tarvittava protesti euroviisujen tyhjänpäiväistä luonnetta kohtaan. Liian paljon siellä näkee puolipukeisia naisia joiden peffan katselulla
kalastetaan pisteitä. Minun mielestä melodinen laulu, vaikka kitara ja tyttö - asetelmalla olisi paras, niin kuin taannoin Saksan biisissä. Euroviisut menevät
kokonaan sekoiluksi.
Ruotsin euroviisu
2
114
Vastaukset
- Ossi Oikea
Minä tykkäsin eniten Englannin rauhaisasta valssista. Hännille jäin tykkäämisessäni.
Typerät sanatkin Ruotsin kappaleessa. Tai no joo, euforian perässähän sitä juostaan, fiilinkejä pitää olla ihan eufoorisesti, pah. - susm.
Euroviisujen aika alkaa olla ohi, johan se kestikin. Moniin vuosiin ei enää ole kiinnostanut minuakaan, nytkin vain yhen kerran jotkut kappaleet youtubesta kuuntelin, tavan vuoksi, tiedän kuitenkin missä mennään. Ei siinäkään mitään edes protestin makua mummo-esiintymisessä, puolitekoiseksi sekin jäänyt. Hyvä veto kuitenkin, vähän pilkata koko hommaa.
Euforia - nimen ottamista ihmettelen, mikä siinä oli niin "euforista", erinomaista mielihyvän tuottavaa. Minusta tuntuu, ettei nuoriso enää ole kiinnostunut koko kisoista, vanhojen poppoot paremminkin enää. Sanon minäkin, kuten Ossi O tuossa yllä... pah.
Euforisten fiilinkien saamiseksi on nuorilla jo eri konstit...pitää sanoa kuitenkin, että ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862