Olin tuossa taannoin kaverini varpajaisissa. Aina se on häntäheikki ollut. Ikuinen pikkupoika, joka nai tomeran äitihahmon. Raskaus ja synnytys ei kai ylensäkään tee hyvää seksielämälle, mutta kaverilta se oli loppunut heti alkumetreillä.
Viina ja seksin puute sai jälleen luonteen "parhaat" piirteet esiin. Ei kauaa ehditty baarissa olla, kun se jo veti kielareita jonkun ventovieraan naisen kanssa. Yritettiin sitä vähän toppuutella, mutta huonolla menestyksellä. Lähti baarista naisen mukaan vähän puolen yön jälkeen.
Onko muilla kokemusta asiasta? Oletteko pettäneet varpajaisissanne tai olleet paikalla todistamassa moista?
Pettäminen varpajaisissa
3
579
Vastaukset
- Bileitä kolunnut
Heh. Jätkät pettää aina kun viihteelle pääsevät. Ei se sunkaan kamus naimaan kyennyt. Sormella koski ja lähti kotiin runkkaamaan:) Puhemies mahtaa sekin olla.
Joku nuori kloppi? - no noh
Voi olla ettei mitenkään liity lapsen saamiseen, tiedät sen itsekin. Miehillä nyt vain tuppaa olemaan piirre, että pipari kiinnostaa... ja pipari on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
Älä stressaa, hengitä väliin... ootko kateellinen sen omasta naisesta, haluisit sen itselles, vai mitä sä keuhkoot?! Jätkät pitää aina toistensa puolta!!- Kyvykäs ja suora mie
Jos nyt miehenä ihan rehellinen olen, niin ei kyse ole "piparista", vaan siitä, että kännipäissään vieras nainen kiehtoo, vaikka molo ei seiso jännityksestä ja kännistä johtuen. MOnella jäänyt naiskokemukset niin vähiin ja puhetasolle, että kokemuksia kaivataan jos toimintakyky antaa myöten;)
Ei tarvitse olla kummoinen haahka sen pubi-ruusun, kun se omassa anaalista olevassa perhe-elämässä ja humalan seurauksena kiehtoo. Paneman kun menee, niin eipä seisokkan. Silti pitää kavereille esittää kovaakin panomiestä;)
Kyllähän oikea panomies ei kehu, se vaan panee!;)
Kyllä asia on niin, että suomalaisissa parisuhteissa nainen on se ektiivisempi osapuoli seksissäkin, mutta miehiä ei kiinnosta. Hirveä huuto ja mantra aina se "akka ei anna, akka ei anna"- Olisiko syytä katsella sinne peiliin ja housuihin? Sekin niin jännä, että yleensä niissä parisuhteissa joissa ei viihdytä yhdessä on muka kauhean viruiili seksielämä. Ja aina parisuhteessa toinen on halukkaampi. Meillä se halukkaampi on nainen - myönnän. Minkäs sille tekee, kun on niin hyvämunainen ja kykenevä kaveri, että kysyntää pissaa ja tulee jopa paineitakin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435