Vaikka olisit mielestäni kuinka surkea ihminen, niin aina kannattaa olla oma itsensä. Vaikka moni vierastaisikin sinua tuollaisena, niin aina löytyy jostain joku, jonka kanssa voit olla oma naurettava itsesi. Tämän jälkeen huomaat, ettet olekaan naurettava, vaan erityislaatuinen ihminen, positiivisessa mielessä. Samalla voit ehkä antaa vastaavanlaisen kokemuksen toiselle.
Ole oma itsesi
19
1230
Vastaukset
- nimimerkitönnä
Asiaa puhut. Rakastan aitoja ihmsiä ja olen itsekin sellainen vaikkapa sitten naurettava ;)
- niin tai näin:)
Olen. Minä olen:)
- Ole rohkea
Piti kirjoittaa, että "Vaikka olisit mielestäsi".
- surkea ihminen
miksi naurettava?
- kaakaopapu
Näin juuri. Antaa toisellekin uskoa selviytyä :)
- naurettava itseni
sä oot aina niin helvetin paljon askeleita jäljessä...
:) mut ei se haittaa, jatka laahustamista itseyden luuloissa vaan
hymyillään, jos tavataan _:)))- :((
:( '''
- surkein kaikista
Eipä mun seura kelpaa kellekään, sen olen huomannut elämäni aikana. Joten enpä enää viitsi yrittää, kun en kelpaa niin en kelpaa ja se siitä. Niin monesti olen erehtynyt toisista ihmisistä ja on tullut aika monesti petyttyä, joten annan jo olla. Mun pitää vaan oppia olemaan yksin ja en enää tunge itseäni toisten seuraan. Se on hienoa, jos muilla on parempi onni ystävyydessäkin mukana. Mussa oli vain liikaa vikoja ja sellanen ei kelpaa muille, ei siinä sen ihmeempiä.
- Näillä mennään.
Jokaisen elämänpolku on ainutlaatuinen.
Tai sit tekee niin kuin minä ettei päästä ketään lähellekään.
Minulle se on ollut tavallaan asioiden ja pään nollausta kun en halua ketään nyt elämääni. En edes ajatuksiini. Ehkä hieman tyhjä tunne mut toisaalta helpottavaa.. Ihan oikeasti. Ja sehän voi olla et tästä sinkkuudesta nauttii niin ettei koskaan enää haluakaan ketään elämäänsä.
(Ja oli mut ainoa kommentti/viesti tänne tänään. Ei tänne tule enää nykyään muutenkaan kirjoiteltua kun ei ole sitä ihastustakaan.) - surkimukselle
Mitä helvettiä se sinua vaivaa jos en ole oma itseni, jonkinlaista kiusaamista tuokin ja vielä pitää haukkua oletko kenties itse oma itsesi "luonnehäiriöinen paskanaama" onneksi en ainakaan ole tuollainen!! :/ Paljon se vaikuttaa miten toinen pystyy luottamaan ja kuinka aitona/hyvänä sinua pitää, miten lähtee avautumaan persoonansa kanssa. Olet itse tarkkailussa ja kehottaisin sinua vielä kasvamaan henkisesti vuosia ennenkuin paskannat enää yhtään mun suuntaani!!
- naurettavaa.
Vähän niinkuin huonon urheilusuorituksen jälkeenkin ,kannustusta riittää,mutta ihan harakoille meni.
- läpinäkyy
ap yrittää olla fiksu mutta suuruudenhulluus ja oma napa ajattelu paistaa läpi. Tai siis oma sukupuolielin - ajattelu. Lisäks freudilainen lipsahdus jota yrittää korjata, paljastaa että kirjoituksella on tarkoitus vain mollata jotakuta surkeaksi ja naurettavaksi. Säälittävä yritys, todnäk säälittävältä ja teennäiseltä ihmiseltä, jolle muut ihmiset on hyödykkeitä, joita vaihdetaan aina tarpeen tullen. Heippa vaan sulle suuruudenhullu, omaan napaan tuijottava kilpailuttaja!
- evvk
Samaa mieltä!Voi voi...istähän tulee tuollainen vihantunne toista kohtaan ap:ltä??Ei tollaiselta voi saadakaan sellaista mikä RIITTÄÄ ja sehän on vain sitten oma moka.Kannattaa valita ap:n samanlainen ***ipää niin voivat vihata rauhassa toisiaan ja oppii miltä se tuntuu - ei tollainen ainakaan rakkautta ole tai kyseessä tosi pieni ja surkea ihminen mikä on vain säälittävää, ei sellaista voi rakastaa, vain sääliä.
- Halloota!
evvk kirjoitti:
Samaa mieltä!Voi voi...istähän tulee tuollainen vihantunne toista kohtaan ap:ltä??Ei tollaiselta voi saadakaan sellaista mikä RIITTÄÄ ja sehän on vain sitten oma moka.Kannattaa valita ap:n samanlainen ***ipää niin voivat vihata rauhassa toisiaan ja oppii miltä se tuntuu - ei tollainen ainakaan rakkautta ole tai kyseessä tosi pieni ja surkea ihminen mikä on vain säälittävää, ei sellaista voi rakastaa, vain sääliä.
Näyttäis kyllä äkkiseltään siltä, että täällä on ihan muilla vihantunnetta kuin ap:lla! Ihan asiallinen viesti, ehkä vähän alentuva ja sillä tavalla typerä, mutta ei pidä ottaa noin raskaasti vieraan kirjoittajan juttuja.
- 11+2
Halloota! kirjoitti:
Näyttäis kyllä äkkiseltään siltä, että täällä on ihan muilla vihantunnetta kuin ap:lla! Ihan asiallinen viesti, ehkä vähän alentuva ja sillä tavalla typerä, mutta ei pidä ottaa noin raskaasti vieraan kirjoittajan juttuja.
Ehkä ap:n tyyli on se yksi v-tyyli ja ne jotka on sitä joskus saaneet osakseen., tunnistaa sen.
- itserakkauttako
Halloota! kirjoitti:
Alentuvien ihmisten kanssa tulee etova olo minuutissa.
- Halloota!!
itserakkauttako kirjoitti:
Niinhän se kyllä on, tällä tyylillä ei pitkälle pääse :-(
- hih!
itserakkauttako kirjoitti:
Hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396