Haluaisin laittaa kasvimaan, mutta vapaana oleva koiramme merkkailee paikkojaan. Miten saisin koiran jättämään rauhaan kasvimaan?
Kasvimaa ja koiran merkkailu
ei pissisalaattia
3
109
Vastaukset
- Koirakuiskaaja
Opettamalla koiralle, mikä on oikein, mikä väärin. Siinä se! Eihän se kait sisällekään merkkaile?!
- jätä kasvimaa
..hävitä koira..
- Riippuu koirasta
Pane ympärille merkiksi aita, joka ei estä koiraa halutessaan menemästä ko alueelle. Sit ankarasti kiellät, kun se yrittää ja kehut, kun ei mee. Jahka viesti on mennyt perille, voit ottaa aidan pois. Toimii, mikäli on koulutuskelpoinen yksilö.
Jos on ihan hössö ja korvat on koristeena, niin pistä semmonen aita, mist ei pääse:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219