Tajusin tänään yhden asian.
Kunpa voisimme joskus puhua.
Tajusin
10
1126
Vastaukset
- tuu juttelee
Voin puhua kanssasi koska vaan :)
- tuleva KAIPUU :(
mäki tajusin tänää et ois iha sstanan tärkeetä sanoo sille yhelle et se on tärkee mut se alkaa olee aika myöhästä.. tuskin ees tuun näkee sen muutaku huomenna enää
ehtisköhän asiaan vaikuttaa.. mut oon nii ujo että empätiiä.. - älä nyt viitsi
Höpönlöpön, kyllä multa irtoaa.
Mikäs estää puhumasta? :)
- Tunteet estävät
Yleensä suunsa hyvin auki saavana ihmisenä olen päässyt ihmettelemään tunteiden mukana tuomaa "outouttani". Tunteet estävät puhumisen, kun niitä tulee paljon, niin kissa vaan vie kielen. Todistettu on. Tietyn ihmisen läsnäollessa tai lähestyessä sitä saa vastattua yhdellä sanalla just ja just. Voimakkaat tunteet hämmentävät niin. Ja ikää 35 v, naishenkilö olen. Mut kyl tää tästä, hope so.
- :)
Tunteet estävät kirjoitti:
Yleensä suunsa hyvin auki saavana ihmisenä olen päässyt ihmettelemään tunteiden mukana tuomaa "outouttani". Tunteet estävät puhumisen, kun niitä tulee paljon, niin kissa vaan vie kielen. Todistettu on. Tietyn ihmisen läsnäollessa tai lähestyessä sitä saa vastattua yhdellä sanalla just ja just. Voimakkaat tunteet hämmentävät niin. Ja ikää 35 v, naishenkilö olen. Mut kyl tää tästä, hope so.
http://www.youtube.com/watch?v=m_gGWsqd8Ec
Eli senkun puhut :)
- mitä sä nyt tajusit
Ihan milloin vain :)
- hieno homma
Hyvä kun tajusit. :)
- Nimimerkki.
Sitten aikanaan, jos vain maltat odottaa, puhua voidaan milloin vaan :)
- PumaJamaica
Teretulemast kerhoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233031Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122119Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391326Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151046