Onko tämä jo kiusaamista? : (

Auttakaa :(

Oon ylä-asteella ja meidän luokalla on yks poika. Poika on ylipainoinen, mutta en usko että sillä on mitään tekemistä sen kanssa eikö hän voisi kiusata. Hän on ärsyttävä! Se riehuu, pomppii nolosti pihalla kuin villi poni, sekoilee, puskee päällä toisia ja etenkin puhuu rinkeli marsun pillun peniskarva- tyylisiä juttuja jotka ovat mielestäni todellakin ala-aste juttuja. Se seuraa mua ja kaikki pitää mua outona, koska se ite on ihan seko. Joten se on syy siihen että minullakaan ei ole kavereita. Joskus kiusaaminen on ollut fyysistä: hakkaamista, tökkimistä, tönimistä. Nykyään se kertoo niitä lapsellisia juttuja joita kukaan ei jaksa kuunnella ja jos sille sanoo että pitää olla hiljaa se haistattaa vitut tai jotain lapsellista esim. "Hyvänen aika lapsonen mitä ihmettä sinä sanoit?", Kukaan ei halua olla sen kaveri koska se osaa ärsyttää jopa sanoilla. Se tietää miten ketäkin ärsyttää ja kukaan ei halua olla sen kaveri. Nykyään se hokee nimeäni tunnilla ja kun kysyn mitä asiaa sillä on niin sillä ei ole mitään. Se on jo jatkunut pitkään ja olen jo turhautunut. Aina kun on ryhmätyö se haluaa minun ryhmään ja lopulta se ei tee mitään. Sama on paritöissä. Mitä mä teen sen kanssa!? Mä oon jo turhautunut. Edellinen teksti ei välttämättä kuulosta pahalta mutta kun se tapahtuu joka päivä se nakertaa kärsivällisyyttäni ja se vaikuttaa koulunkäytiini.

Älkää trollatko, koska en jaksais niitä nyt. Kiitos. Auttakaa mahdollisimman nopeasti, kiitos jo etukäteen!

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut vastaavaa...

a. Vaihda luokkaa/koulua
      b. Sano opettajalle, ihan kunnolla, hyvin perustein
      c. Vedä sitä turpaan (toimii varmasti ::DD)
      d. Kieltäydy jyrkästi seuraavan kerran kun hän änkeää pariksesi/ryhmääsi ja selittele opettajalle uskottavasti, miksi.

• k

tapa se läski paska

• ksdjg894yhh54

lyö sitä niskaan, varmasti menee taju kankaalle, eikä se enään vittuile sulle.

Mutta kaikki tämä on vain ollut neuvoa, loppujen lopuksi voit tehdä MITÄ VlTTUA HALUT TEHDÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe