mutta hymyillään ku tavataan :-)
ja vaikka kuinka sattuis, niin ei se tälleen parane, ei ikinä, ei mikään.
Taitaa olla niin, että tästä ei tule sutta eikä paskaa
10
373
Vastaukset
- en halua kärsiä
Ei käy. Ota nyt yhteyttä asap kaipauksen kohteeseen. Uskon että hän ilahtuu.
Minä ilahtuisin!- ap
Kiitos vaan kannustuksesta, kiva kun täällä on empaattisiakin hemmoja joukossa.
Muutama ongelma tässä vain, ja jos ei niitä olisi, olisin kyllä jo täysillä tuon ihmisen kimpussa enkä todellakaan luovuttaisi ikinä en millään. Nyt olen vain kädetön, jos jos jos jos ja jos, eikä tässä ole mitään järkeä, kaikki menee ennen pitkää päin persettä, alan seota oikeesti :-( - kannnnustin
ap kirjoitti:
Kiitos vaan kannustuksesta, kiva kun täällä on empaattisiakin hemmoja joukossa.
Muutama ongelma tässä vain, ja jos ei niitä olisi, olisin kyllä jo täysillä tuon ihmisen kimpussa enkä todellakaan luovuttaisi ikinä en millään. Nyt olen vain kädetön, jos jos jos jos ja jos, eikä tässä ole mitään järkeä, kaikki menee ennen pitkää päin persettä, alan seota oikeesti :-(Jos olette molemmat varattuja niin sitten on pienoisia ongelmia. Muuten ei.
Muista että elämä on yleensä ihmeellisempää kuin elokuvissa, ja sekin pitää kestää ettei kaikki elämässä mene niin kuin leffoissa :-)
Tsemppia :))
- kärsinkumppani
Miten ap tänne ajauduit?
Hymy on herkässä, kun hänet näen. Väliaikoina kärsin.
Aika hauska sana oikeastaan tuo kärsiminen. Tulee mieleen norsut, jotka koskettelevat toisiaan kärsillään :). - kärsimysnäytelmä
Tässä nyt on kulunut niin paljon aikaa, ettei tiedä kallistuakko mihin suntaan.
Mulla ainakin poukkoilee mielessä monta vaihtoehtoa. Tässä ajassa on myös kehkeytynyt melkoiset jännitteet ja epävarmat syyt, mulla ei ole koskaan kenenkään takia tapahtunut elämässä mitä tässä on tapahtunut, enkä oikein voi uskoa sitä todeksi. Tämä on suorastaan ollut hirveintä aikaa elämässäni, se sisältää suuria tunteita, niitä on ollut matkassa hyviä kuin huonoja. Se sisältää jotain mitä haluan sanoa rakkaudeksi tai rakkauden alkulähteeksi.- popp¤¤
Mitkä ihmeen syyt? Mitkä ihmeen syyt, mä olen aina .. koko ajan tahtonut tai ajatellut tai halunnu et oltais yhdessä. ei ole mitään ihmeen syitä. Paitsi tietysti. etää mä loukkaannun vähän väliä ja pidän sua ihan psykopaattina ja muutenkin omituisena tai alatyylisenä . ja sitten mä alan miettiä onko tää nyt ihan järkevää kuiteskaan.. ja sitäpaits olet varattu __ Ja sitte mä mietin mitenkä molempien tutut ... Ja mä olen ihan harakan näkönen tällä hetkellä. mun elämä on ihan vammasessa vaiheessa kuten aina ennenki näemmä. Mun äiti on taas naittamassa mua jolleki romanilaiselle. Ja sä olet vähän kuollu?? Se on vähän haitta.
Ja niin että molempien läheiset miten ne suhtautuu tai tykkää tästä aiheesta.
- ikäväkärsimys:)
Mutta jospa ei kärsittäis.. vaan jotakin muuta.. ja ajankanssa sit "kärsittäis";))
Mutta.. sano sinä seuraava siirto.. jos sinulla on mieli siihen siirtoon. Sinustahan se kiinni on! - tai hänestä! - kärsitään vaan.
En osaa shakkia pelata, olen huono miettimään siirtoja ja taktiikoita etukäteen, mutta ihan selväähän se, mikä seuraava siirto olisi. Siihen tarvittaisiin ihan vähän rohkeutta ja itsensä likoon pistämistä ja mokaamishalua, mutta sitten ei tarviis enää kärsiä, eihän tää leikki ihan loputtomiin ole niin kivaa. Mitä siinä menettäisi? Ei mitään, paitsi ehkä haaveet lopullisesti, mutta eikö ne ole aika raskaita kannettavaksi kuukaudesta toiseen. Ja voishan siitä jotain hyvääkin syntyä, ainakin varmuus siitä, että ei ole hullu, tai nimenomaan toisinpäin.
- ikäväkärsimys:)
Juu, ei pelata:) Lähestytään vain:)
- kyllä kärrsin
Kärsiminen vaivana täälläkin. On tullut viimeaikoina niin tutuksi -ainoastaan se kärsimys siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526