Mulla on alkanut tulla tuohon yläpalkkiin teksti että "jotkin tämän sivun liitännäisten versioista ovat vanhoja"....??? En oikein ymmärrä kun olen yrittänyt päivittää niitä jotka se näyttää päivitettäviksi, kun klikkaa siitä kohtaa jossa lukee " päivitä liitännäiset", niin sama teksti roikkuu kuitenkin tuosssa ylhäällä. En varmaankaan osaa päivittää vaikka jotain se mukamas on tekevinään:/
Onko teillä muilla kokemusta tuosta tekstistä ja mitä ongelmia tulee, jos antaa sen tekstin vain olla?
Mitkä ihmeen liitännäisversiot?
4
100
Vastaukset
- meeriamanda
Oli, selaimesi on kai firefox. Sieltä löytyy neuvoja ihan suomenkielellä mitä pitää tehdä, kunhan menet sivua alaspäin...Kirjoitin ohjeet ylös, ja tein sitten niin.
Minulta katosi, tosin useimmin käytän exporer´iä.- H. Moilanen
Mä olen varmaan niin tumpelo etten osaa kun edelleen teksti on tuolla ylhäällä.
Miten sinne liitännäiset-välilehdelle mennään? Siihen asti sujui että menin "Työkaluihin" ja "valitse lisäosat" mutta sitten tyssäsi. Jos poistaa kaikki
lisäosat niin ohjeissa sanotaan että ei voi joitain toimintoja suorittaa sen jälkeen?? Eli en poistanut. Yritin päivittää esim. Adobe Flash Player mutta kuitenkin on varoitus että voi tulla harmia koneeseen niin etten tiedä mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.
Kopioin niitä ohjeita tuohon alas:
Mitä liitännäisiä minulla on käytössäni?
Ylläolevat liitännäiset on automaattisesti tunnistettu. Voit tarkastella kaikkia Firefoxiin asennettuja liitännäisiä seuraavasti:
Avaa Työkalut-valikko.
Valitse Lisäosat.
Siirry Liitännäiset-välilehdelle.
Kuinka otan liitännäisen pois käytöstä?
Firefoxissa:
Avaa Työkalut-valikko.
Valitse Lisäosat.
Siirry Liitännäiset-välilehdelle.
Valitse liitännäinen luettelosta.
Valitse Poista käytöstä -painike.
Huom: Jos otat liitännäisen pois käytöstä, et ehkä voi enää tehdä joitakin asioita. Jos esimerkiksi poistat Flashin käytöstä, useiden videosivustojen katselu ei enää onnistu.
- 9876...
Tuolta hyvä kysellä kaikkea alaan liittyvää esim. kohdasta Apua Aloittelijalle.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/15
Jos linkitys ei syystä tai toisesta onnistu niin tätäkin kautta pääsee.
Keskustelu-Teknologia-Tietotekniikka-jne.- nou ekspertti
Muulleki tuli äsken kesken ohjelman näyttöön lappu, jossa F-secure päivittää
liitännäisiä, ok- klikkaukseni jälkeen sammutti koneen ja avasi sit uudelleen.
Päivittäköön kaikes rauhas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799