Olemme osallistuneet koirani kanssa suomen ihanin koira kilpailuun. Koirani tarvitsee kipeästi ääniä. Toivoisimme, että kävisitte edes katsomassa, mutta jos päätätte äänestää niin painakaa vasemmasta yläkulmasta löytyvää sydäntä. Koirani ja minä kiitämme!
Tuossa on oheinen linkki: koira.aanestykset.fi/?fp_type=hot
Koirani on seitsemäntenä tällä hetkellä hän on westie ja nimi on Vili muistakaa painaa sydäntä. Muistakaa Vili ääniä melkein 700 taustalla on vihreää,pinkkiä,valkoista ja sinistä. Ette voi erehtyä! Vili kiittää kaikkia äänestäneitä!:)
TÄRKEÄÄ ASIAA!!! (LUE)
6
254
Vastaukset
- peppilotta.
No tätähän ei voi ohittaa :D
Ääni annettu, terkkuja ja rapsutuksia Vilille, tuolle veikeälle pikku porkkanahännälle lähettelee Peppi, joka on myös maailman ihanin westie-pörriskö, mutta tyttö.- peppilotta.
Pepin kuva löytyy täältä:
http://www.hauhau.fi/galleria/?sivu=nayta_kuva&kuva_id=21008
Huomaa poseerausilme :)
- 9
Kävin äänestämässä kaikkia terrierejä, jotka löysin :) Ja vähän kaikkia muitakin.
Aivan ihania koirankuvia tuolla! - kissa ja koira hullu
voi miten söpö. mutta minä haluan kyllä chiwauwan.
- 9
Tuo kilpailusivusto on aivan ihana! Siellä on niiiiiin monta suloista koirulia, kaikki ovat omalla tavallaan maailman kauneimpia
Kissakin olisi kiva... Meidän koira tykkää kissoista, mutta en tiedä miten kävisi, jos kotiin yhtäkkiä kissanpentu tuotaisiin. Voi olla kyllä, että omisi sen pennukseen >:)
- peppilotta.
Vau! Olit lisännyt kuvia. Aivan ihania
Samanlainen elämästänautiskelija taitaa olla siellä niin kuin täälläkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472