uskoin meihin. Uskoin vaikka en olisi saanut. Nyt kärsin siitä, maksan kovan hinnan. Odotan turhaan yhteydenottoasi, et sinä tule koskaan luokseni.
Uskoin suhun
23
241
Vastaukset
- Pakko kysyä
Samat sanat. Oletko sinä minä?
- ap
Kiva vastaus. ;)
Kyllä minä olen tavallaan sinä. - Pakko kysyä
ap kirjoitti:
Kiva vastaus. ;)
Kyllä minä olen tavallaan sinä.Niin arvelinkin. Tuntui niin tutulta.
- sori mikä vastaus
ai kun tekisi mieli vähän töniä sua ja heittää jollain esineellä vaikka, ei millään kovalla, vaikkapa lehdellä tai omenalla
- miljoonia juroja?
"maksan kovan hinnan"...mitähän tuokin tarkoittaa?
- yks esimerkki :-)
....uuden kauniin pinnan
voisit viimein mulle paljastaa
vaikka kovan hinnan
silloin siitä kylläkin maksaa saa
murskautuisin täysin
ethän, ethän, ethän sitä tahtoiskaan.....
(Eppu Normaali: Rakkaus on KuuMaa)
- tyhmä kysymys???
Miksi et itse ota häneen yhteyttä?
- kolikolla 2 puolta
Voi olla sellanenkin tilanne, että yhteyttä on jo otettu, kenties useemmankin kerran. Niin pakkohan sitä on sitte jossain vaiheessa vaan jäädä odottamaan toivoen, että se toinen sitten lopulta kuitenkin ottaa uudelleen yhteyttä. Jos siis on ollut jotain.
- 5+5+
Ken olet? Ja mistä päin?
Juuri olen ajatellut tulla sun luo....
tuon yhden viestiketjun rohkaisemana.-)- ap
Nainen ja kotoa.
Odotan.... - alkuja
ap kirjoitti:
Nainen ja kotoa.
Odotan....Etunimen alkukirjain? Kaupunki?
- truth is out
ap kirjoitti:
Nainen ja kotoa.
Odotan....Montako asujaa siellä luonasi on teitä yhteensä?
- Asukit
truth is out kirjoitti:
Montako asujaa siellä luonasi on teitä yhteensä?
minä ja kolme sivupersoonaani
- ap
alkuja kirjoitti:
Etunimen alkukirjain? Kaupunki?
Jaa, minkä viestiketjun?
Alkukrjain T
Ketä kiinnostaa? Ketään ei näy, mitään ei kuulu... - ap
Asukit kirjoitti:
minä ja kolme sivupersoonaani
Hyvä asukki :D
Täällä tällähetkellä vain minä. - alkuja
ap kirjoitti:
Jaa, minkä viestiketjun?
Alkukrjain T
Ketä kiinnostaa? Ketään ei näy, mitään ei kuulu...Mistä päin Suomea? En muuten voi lähteä... ympäri maata reissaamaan!
- ap
alkuja kirjoitti:
Mistä päin Suomea? En muuten voi lähteä... ympäri maata reissaamaan!
Ota kompassiin suunta sydämestäsi. Mene sinne minne tunne johdattaa.
Ei tarvi kauas lähteä, osaat kyllä luokseni halutessasi.
Vieläkään en tiedä ketä neuvon luokseni ja paljastin vielä yksin olevani. Oivoi. - talojako
ap kirjoitti:
Ota kompassiin suunta sydämestäsi. Mene sinne minne tunne johdattaa.
Ei tarvi kauas lähteä, osaat kyllä luokseni halutessasi.
Vieläkään en tiedä ketä neuvon luokseni ja paljastin vielä yksin olevani. Oivoi.Olikos se rivitalo?
- ap
talojako kirjoitti:
Olikos se rivitalo?
Rivitalo, paritalo, kerrostalo, omakotitalo, erillistalo¨. Ihan miten vain. Saat kyllä nyt mennä mihin sattuma johdattaa. Kyselytunti alkaa olla ohi.
Pitää antaa jotta voi saada, You know
- Tulen kyllä...
Hmm... Huomaan että on puhuttu höpöjä?
- 568
En mä enään tule.
- 128
Tiedän. Tiedän sen.
- ei aloittaja
...mutta voisin olla. Ja ehkä enemmänkin. Erääseen toiseenkin viestiketjuun olen kirjoittanut. Viimeksi kun nähtiin, jäi paha mieli päälle. Satutin. Olen idiootti :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014