Virheitä

Kaduttaa

Olen tehnyt suuria virheitä.

21

1289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä

Kuten esimerkiksi?

• Ja Vastaus

Eikös virheistä joudu aina kärsimään? Siitähän sen voi päätellä.

• höh.
        Ja Vastaus kirjoitti:

Eikös virheistä joudu aina kärsimään? Siitähän sen voi päätellä.

No tuskin oli ainut virheesi

• toinen kysyjä

eikös niitä voisi yrittää korjata?

• Älä välitä
    • häntä pystyyn

On vain vähän virheitä joita ei voi korjata =) Hyvä alku on huomata ne. Tsemppiä!

• Niin mäkin

ja niiden suurien virheiden myötä menetin jotakin ainutlaatusta. Ainutlaatusen ihmisen.

• älkääs nyt

Jos vilpittömästi pyydät anteeksi virheitäsi tuolta ihmiseltä, eiköhän hän kykene sen antamaan. Jos ei, joka tapauksessa olet anteeksipyynnön velkaa häneltä. Eikö? Luulisi että ainutlaatuinen ihminen ymmärtäisi että jokainen voi tehdä virheitä ja virhearvioita =)

• että tsemppiä

Minä ainakin olen ihan suvaitsevainen ihminen, että jos ihminen itse ymmärtää toimineensa väärin ja pahoittelee asiaa niin mä ymmärrän ja annan anteeksi. No en ihan mitä tahansa mutta aika paljon kuitenkin.

Ja eiköhän aika moni ihminen toimi samoin että kannattaisi ainakin yrittää korjata asia. Hienoa että myönnät asian.

• .

Kuka nyt elämässä ei virheitä joskus tekisi.

Mitä niistä seurasi jos saa kysyä?

• virheitä, virheitä

Turhaa kärsimystä.

En tee samaa virhettä toista kertaa, nyt olen viisaampi.

• Se joka ei tee

virheitä, ei tee mitään muutakaan.

• viiraa viiraa

Niinpä niin, joopa joo, sitä vaan miettii, että miksi ihmeessä niitä virheitä täytyy tehdä? Isojakin arviointivirheitä. No onpahan jotakin mitä kiikustuolissa ihmetellä, ettei ollut ihan tasasta kuitenkaan tämä tarpominen täällä.

• *

En minäkään välttämättä ole ylpeä joistakin asioista, joita olen tehnyt aiemmin, mutta olen ylpeä siitä kuka olen tänään.

Mennyttä et voi muuttaa, mutta sanasi tänään voivat muuttaa huomisen.

• mikä muka on niin iso virhe ettei toinen sitä voi antaa anteeksi ?? jos kaveri/parisuhteessa on tarpeeksi rakkautta ja toisesta välittämistä, kaiken voi antaa anteeksi.. poikaystäväni on tehnyt paaaljon asioita joita minun ei ehkä olisi pitänyt antaa anteeksi, mutta olen antanut ja oppinut elämään niiden kanssa.. nyt asumme yhdessä, puhumme välillä jopa kihlauksesta ja lapsista.. mitä tahansa voi antaa anteeksi ja olla onnellinen :)

• niin se menee

Niinhän sitä voi sanoa antavansa anteeksi mutta todellisuudessa niitä asioita kantaa mukanansa kaikesta huolimatta vuosikymmeniä.

• Koskaan ei ole

liian myöhäistä toimia oikein. Jos huomaa, että yksi tie on väärä, pitää kääntyä ja vaihtaa suuntaa.

• Virheetön ihminen

on sietämätön. Toki virheistä oppiminen on tärkeää. Joskus elämä opettaa
      rajulla kädellä, mutta . jos on tarpeeksi syvällä pääsee
      vain yhteen suuntaan. Ylöspäin.

• Jokainen tekee

mutta viheistään pitää ottaa oppia eikä jatkaa niiden tekoa .

• Jos kaduttaa

Niin miksi jatkaa samaa ? Ei kuulosta vakuuttavalta kertoa katuvansa ja jatkaa samaa paskaa kuitenkin.

• Noh,

ootkos sit lopettanut ... niiden virheiden teon ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4980
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1089
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      897
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      832
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe