Toisella paikkakunnall asuva tiedustelisi mielipiteitä moasin asunnoista ja laajalammen kerrostaloista?
- asiallisia kiitos :)
Asunnot
3
195
Vastaukset
- olot
Itse asun moasin yksiössä pienen matkan päästä keskustasta ja on mielestäni hyvä. Mukavan siisti oli ja kaikki on ihan hyvässä kunnossa. Opiskelijalle vallan passeli. Ainoa asia mikä vähän hinkkaa on hinta. Jos asuisin solussa tai jonkun kämppiksenä niin olisihan se juu halvempi. Mutta yksinolosta tulee maksaa. Ja itse voin vallan hyvinkin maksaa. Kunhan tästä kotoudun kunnolla niin saatan ruveta katselemaan halvempaa vaihtoehtoa yksityiseltä puolelta. Mutta hyvän rahatilanteen omatessa maksan nykyisestä ihan mielelläni. Jättää vaikka muutamat bileet väliin ryyppäämättä niin ei ooo aina rahat lopussa.
- Nääntyy tylsyyteen
Laajalammilta on matkaa keskustaan. Ota ennemmin kämppis ja muuta yksiöön / kaksioon keskustaan. Osassa Moasin asuntoja ei TODELLAKAAN ole yörauhaa ja ei aina johdu suomalisista.
Kun tulet vuokralle Mikkeliin, niin kolmen vuoden kokemuksella voin sanoa, että huomaat, että olet vuokralla asuva. Tämä on niin konservatiivinen ja ahdasmielinen paikka. Ellei vanhempasi ole läääkäreitä, kansanedustajia, kunnanjohtajia, yrityspomoja, poliitikkoja jne...
Vaikka olen sosiaali- ja terveysalalla ja yleensä tulen toimeen ihmisten kanssa , tuttujen ja tuntemattomien ja olen suht normaalinäköinen - täällä huomaat olevasi muualta ja vuokralaisena alakastia. Kamalan kateellista ja sisäpiiriläisyyttä! - HÄN
Kiitos molemmille vastauksista :)
Jännä kuulla miten paikkakuntalaiset suhtautuvat uusiin ihmisin onhan kaupunki täynnä muualta tulleilta:o
muttajoo, yhtä moasin asuntoa kävin katsomassa ja ... no :D ei paljon tarvitse kommentoida.
Mutta eiköhän tässä jotain keksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025