Äidit on usein uhkailtuja, peloteltuja ja vaiennettuja mm. viranomaisten taholta, joten äidit ei uskalla puolustaa lasta ja itseään, joka olisi lapsen paras siinä tilanteessa kun isä aiheuttaa kotona asuessaan tai tapaamistilanteissa vain henkistä tai fyysistä vahinkoa lapselle. Milloin aletaan helpottaa äitien itsemääräämisoikeutta lapsen asioissa näissä tapauksissa, tukea näitä äitejä. Tästä asiasta ei saa edes puhua, niin alistettuja naiset ovat. Psykopaatit on saaneet paljon virkamieskoneistoakin taakseen. Äiti kuitenkin suurimmassa osassa tapauksia tietää joka solullaan mikä on lapsen paras. Äitien itsetuntoa pitäisi alkaa tukea tässä asiassa ja äitejä pitäisi alkaa tehokkaasti puolustamaan. Jos äiti kertoo henkisestä väkivallasta ja muusta äitiä ja lasta sekä äidin ja lapsen suhdetta vakavasti häiritsevästä asiasta, joka tulee lapsen isän taholta, tulisi äitiä uskoa ja tukea sekä poistaa tapaamisoikeudet kokonaan mm. narsisti-isiltä, sekä multa henkisesti häiriintyneiltä isiltä, jotta tuhon kierre saadaan katkaistua, ja terve henkinen elämä ja tasapaino voi alkaa lapsen ja äidin elämässä. Omassa lapsessani näin valtavan vapautumisen kun saimme edes jonkinlaista etäisyyttä henkistä kidutusta ja tappamisuhkailuja harrastavaan lapsen isään, joka lapsen edessä on esittänyt halunsa tappaa minut. Miksi sossut ym. haluaa riistää lapselta terveen lapsuuden pakottamalla kanssakäymiseen hullun kanssa. Painostus on isien taholta kovaa tälläkin palstalla ja naisten alistus-yritykset. Sellainen vahingoittaa suoraan lapsen psyykeä ja kehitystä pysyvästi, mikäli sitä ei saada poikki. Olkaa naiset ja äidit itsevarmoja ja puolustakaa itseänne ja lastanne, te olette oikeassa, uskokaa itseenne! Itse olen vakaasti päättänyt että minä puolustan lastani viimeiseen asti, tuli kuka häirikkö/tappaja inisemään ja uhkailemaan itse taikka viranomaisilla mitä tahansa. Mun lastani ei vahingoiteta, vaikka sossut niin toivoiskin ja siihen pyrkivät! Selkeä laki tähän, sillä itse isäni henkisestä ja fyysisestä väkivallasta kärsineenä koko lapsuuteni, kun äitini ei uskaltanut erota eikä puolustaa minua, tiedän miltä sellaisessa eläminen tuntuu, kun pitää pelätä joka päivä ja saada selkään kenenkään tulematta apuun, puuttumatta. Isiltä pitäisi helpommin saada tapaamisoikeudet pois, jos on häirikköluonne. Eri asia on se, jos ns. normaali-isältä kielletään tapaamiset. Ketään naista tai lasta ei pitäisi viranomaisten tai muun painostuksen kautta panna kärsimään terroristin takia. Jokainen henkinen ja fyysinen isku on vielä kipeänä mielessä, ja sitä ei mun lapselle tehdä, mikäli se musta on kiinni! Ihme kulttuuri että naista, äitiä ja lasta poljetaan isiä puolustellen! Ylös suosta naiset ja lapset!, me ollaan arvokkaita, ehdottomasti!
Äidit kunniaan
tiedän mistä puhun
4
86
Vastaukset
- Näin on
Heti on muuten sontiaiset miinustamassa tätäkin viestiä!
- ((()))
Sano muuta kuin asiaa!
Aina minuakin kiellettiin puhumasta kun olin äitipuoli.
Vaikka sosku tiesi, hakkaaminen jatkui aina vain... - On äitejä, on isejä
Ettekö te voisi vähän harkintaa käyttää, silloin kun suunnittelette lapsia.
- yh -78 7+8
Viddu et sä jaksat aina kännissä sönkätä tota samaa shaissia näille palstoille...
Yritä pitää edes yks selvä päivä välis!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917