Minun hääpäiväni on tälläinen;
Maistraatissa naimisiin vain todistajien läsnäollessa.
Lämminhenkinen ruokailu intiimissä, kauniissa paikassa kesäiltana, taustalla soi kaunista musiikkia.
Tarjolla noutopöydästä itämaisia ruokia (kevätrullia, erilaisia salaatteja, jne jne) sekä jälkiruokaa.
Vieraina vain minun ja sulhasen perheenjäsenet (yht . 20 )
Häälahjoja ei tarvitse kenenkään tuoda. Riittää kun tuo itsensä ja iloisen mielen :)
Mutta mutta...
Auttakaapa minua, miten pukeutuisin tähän tilaisuuteen? Kampaaja tekee kampauksen. Minulla on pitkä ruskea luonnonkihara tukka, jonka haluan osittaiselle nutturalle. Olen 36 v.
Meidän unelmahäät
3
336
Vastaukset
- jänskättäjä
Tuli viesti väärälle sivulle, piti laittaa hääjuhla-sivulle...:P
No, toivottavasti saan vastauksia täältäkin :) - May-
Itselläni on pitkät ja luonnontaipuisat hiukset, pituutta lapaluiden alapuolelle reilusti. Punaruskeat. Itse olin todella tyytyväinen seuraavanlaiseen kampaukseen joka oli kylläkin wanhojentansseihin, mutta ajattelin samaa tai samantapaista omiin häihini. Nyt olen 21-vuotias.
Tässä se kampaukseni:
Päältä tupeerattu nätisti, hiukset vedetty kokonaan taakse (ei siis mitään "fiftaritukkaa"). Takaraivolta lähtee runsaat kiharat ja takaraivolle koottu kauniisti "hengettömillä" pinneillä hieman ornamenttia muistuttavaan muotoon yksittäisiä kiehkuroita.
Hiukset on siis sekä kiinni että auki samalla, siististi ja juhlavasti koottuina, mutta kuitenkin loppujen lopuksi valtoimenaan. Mielestäni klassisen tyylikäs ja samalla nuorekas.
Jonkinlainen kuva löytyy vanhasta kunnon irc-galleria.netistä, nimimerkillä May- ja kansiosta Wanhat -09. - naikkari :)
tulehan www.naimisiin.info :n foorumille ;)
saat hyviä vinkkejä suoraan morsiamilta ja rouvilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114339
- 793533
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843385Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223361Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273276- 742946
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim652827"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790- 812620
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579