Minun hääpäiväni on tälläinen;
Maistraatissa naimisiin vain todistajien läsnäollessa.
Lämminhenkinen ruokailu intiimissä, kauniissa paikassa kesäiltana, taustalla soi kaunista musiikkia.
Tarjolla noutopöydästä itämaisia ruokia (kevätrullia, erilaisia salaatteja, jne jne) sekä jälkiruokaa.
Vieraina vain minun ja sulhasen perheenjäsenet (yht . 20 )
Häälahjoja ei tarvitse kenenkään tuoda. Riittää kun tuo itsensä ja iloisen mielen :)
Mutta mutta...
Auttakaapa minua, miten pukeutuisin tähän tilaisuuteen? Kampaaja tekee kampauksen. Minulla on pitkä ruskea luonnonkihara tukka, jonka haluan osittaiselle nutturalle. Olen 36 v.
Meidän unelmahäät
3
310
Vastaukset
- jänskättäjä
Tuli viesti väärälle sivulle, piti laittaa hääjuhla-sivulle...:P
No, toivottavasti saan vastauksia täältäkin :) - May-
Itselläni on pitkät ja luonnontaipuisat hiukset, pituutta lapaluiden alapuolelle reilusti. Punaruskeat. Itse olin todella tyytyväinen seuraavanlaiseen kampaukseen joka oli kylläkin wanhojentansseihin, mutta ajattelin samaa tai samantapaista omiin häihini. Nyt olen 21-vuotias.
Tässä se kampaukseni:
Päältä tupeerattu nätisti, hiukset vedetty kokonaan taakse (ei siis mitään "fiftaritukkaa"). Takaraivolta lähtee runsaat kiharat ja takaraivolle koottu kauniisti "hengettömillä" pinneillä hieman ornamenttia muistuttavaan muotoon yksittäisiä kiehkuroita.
Hiukset on siis sekä kiinni että auki samalla, siististi ja juhlavasti koottuina, mutta kuitenkin loppujen lopuksi valtoimenaan. Mielestäni klassisen tyylikäs ja samalla nuorekas.
Jonkinlainen kuva löytyy vanhasta kunnon irc-galleria.netistä, nimimerkillä May- ja kansiosta Wanhat -09. - naikkari :)
tulehan www.naimisiin.info :n foorumille ;)
saat hyviä vinkkejä suoraan morsiamilta ja rouvilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793