Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ROLSSIN PALKKAUS?

aaemmy

Hei ! Olen juuri hakenut Rollssiin kesätyöntekijäksi ja nyt haluaisin tietää hieman palkkauksesta selkokielellä. Tiedän kyllä että palkka menee MaRa TESS:in mukaan, mutta mitähä sen sitten käytännössä mahtaisi olla tälläisellä normaalilla pulliaisella ilman koulutusta ja kokemusta? Kiitos vastauksistanne :)

3

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minä tiedän

      Normi tuntipalkka on 14,27€/h TES:n lisät päälle. Eli lisät iltatyöstä 12-18 1€/h, yötyö 18-24 4€/h ja sitten 24-06 8€/h. Tähän olosuhdelisät, vaarallisen työn lisä, päiväraha ja km-korvaus. Vaarallisen työn lisä koskee mm. friteerausta(kuumaa rasvaa roiskuu) tai siivoamista (syövyttäviä pesuaineita) ja myös lounastaukoa jos syöt talon omia eineitä. Olosuhdelisää saat jos kuulet asiakkaan valittavan tai puhuvan jotain muuta kieltä kuin suomea. Km-korvaus maksetaan kodin ja työpaikan välisestä kulkemisesta. Koskee myös työpaikan ja harrastuspaikan välistä liikkumista. Siksi myös vapaapäivänä kannattaa tulla työpaikalle norkoilemaan, koska työnantaja joutuu maksamaan liikkumisestasi. Älä siis jää sohvalle makaamaan.

      • Bikerinnan

        Rohkenen epäillä tuota palkkaa, sillä kokemukseni perusteella tuo on aivan liian pieni summa. Enkä saanut km-korvausta koska kuljin polkupyörällä.


    • Helenia

      aaemmy, siellä TESsissä lukee, mikä on kassatarjoilijan/hampurilaistyöntekijän palkka, ilman ikälisiä ja mikä harjoitteluajalta ja kuinka pitkä. Kyllä sen sieltä löytää, kun lukee. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe