Ainakaan perhe-osio ei näytä toimivan ollenkaan, kun yrittää avata sivun, tuee pelkkää valkosta??? Aukeeko muilla?
Joku aika sitten vielä toi sivu aukes mutta muutama palsta ainakin oli "valkosena"..
Pelkkää valkosta sivua??
Muilla sama?
5
50
Vastaukset
- juu.
sama ongelma.
- ap.
No nytten toimii taas!! (saa nähdä kuinka kauan..)
Hei,
meillä oli tosiaan eilen hieman teknisiä ongelmia keskusteluissa ja jotkut palstat ja keskusteluketjut aukesivat tyhjälle valkoiselle sivulle. Saimme ongelman korjattua iltapäivällä ja kaiken pitäisi nyt olla kunnossa. Ilmoittakaa toki meille, jos huomaatte saman ongelman toistuvan.
Terveisin,
Mari
Suomi24- =/
Rajatiedos ei vieläkään toimi kaikki.
- tulisko jo kuntoon
Ei oo toiminu moneen päivään horoskoopit/selvännäkö osio, eikä toimi vieläkään. Mikä mättää?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611